Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    manglende scouting, netværk og evner samt en absolut arrogance ... Da Høegh blev solgt kaldte han Larsen for en erstatning og da Larsen blev solgt åbnede han op for at der skulle hentes en erstatning ... Der bliver snakket og snakket ....
    Så ikke alene mener du ikke han kan finde den rigtige spiller, men også at han ikke kan finde en spiller, overhovedet?

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Andre end mig som studsede over at JH sagde at han ikke havde set vores nye målmand live. Men kun via video klip.
      Ja manden har knoklet for sine penge

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Andre end mig som studsede over at JH sagde at han ikke havde set vores nye målmand live. Men kun via video klip.
        Jeg bemærkede det, men studsede nu ikke over det. Nogle af de spillere, man evt. kan få fat i her på sidstedagen, kan jo være spillere man aldrig har set live, og dermed heller ikke kan nå at se spille, inden en evt. kontrakt. Der må man ty til tv-optagelser og snakke med sit netværk.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
          Ja, sidder også og venter på den kanin de trækker op af hatten kl 23:58
          Sker 100% ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Andre end mig som studsede over at JH sagde at han ikke havde set vores nye målmand live. Men kun via video klip.
            Nææ var vel samme måde han fandt Lado på i panik ;-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja. Og tør gå JH lidt på klingen. JH snakker bare uden om og vender tilbage til vores fremragende offensiv
              Det er heller ikke et problem og lukke 5 mål ind, bare vi score min. 6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Jeg bemærkede det, men studsede nu ikke over det. Nogle af de spillere, man evt. kan få fat i her på sidstedagen, kan jo være spillere man aldrig har set live, og dermed heller ikke kan nå at se spille, inden en evt. kontrakt. Der må man ty til tv-optagelser og snakke med sit netværk.
                Har manden noget netværk?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Det kan du godt have ret i... men det forklarer jo så ikke hvorfor han ikke finder den forkerte spiller så? At han melder ud at vi er færdige længe før vinduet smækker i.

                  Så er vi tilbage ved to muligheder: Enten er JH, og Kent Nielsen, tilfredse med defensiven... eller også er de nødt til at være det, fordi bestyrelsen har sagt nej.

                  Mvh

                  MaxHH
                  Der er også den mulighed, at han ikke kan finde de rette spillere og lukke de handler. Han kan godt finde dårlige spillere, som han så ikke vil satse på, forståeligt nok, men de gode finder han ikke til den rette pris.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                    Det er heller ikke et problem og lukke 5 mål ind, bare vi score min. 6
                    Jo jo

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Jeppe Kjær er blevet løst fra sin kontrakt i Agf. Var det ikke ham, der var en del, der så en stor "stjerne" i for et par sæsoner siden?
                      Jeg synes han var spændende jo, men det vendte da godt nok fuldstændig med ham...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        http://www.bold.dk/nyt/matti-lund-fri-af-pescara <- hvis han er på fri, så kan han vel signes i morgen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Har manden noget netværk?
                          Nææ det tror jeg ikke. Han er af den gamle skole, vil gerne gøre alting selv, derfor fik jo sparet scoutingen væk, så han kan køre lidt rundt og glo på spillere, de er så ikke gode nok, så må han ringe til vennerne ovre i KBH, og de havde sørme en ukrainsk målmand, som de alligevel ikke lige fik lejet, så den kunne OB da få.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                            http://www.bold.dk/nyt/matti-lund-fri-af-pescara <- hvis han er på fri, så kan han vel signes i morgen?
                            Det kan han sagtens, men iflg. Matti selv, vil OB ikke have ham.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg bemærkede det, men studsede nu ikke over det. Nogle af de spillere, man evt. kan få fat i her på sidstedagen, kan jo være spillere man aldrig har set live, og dermed heller ikke kan nå at se spille, inden en evt. kontrakt. Der må man ty til tv-optagelser og snakke med sit netværk.
                              Man har jo også kun haft et halvt års tid til at finde en ny 1. keeper
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                De havde været åbne for at få en ekstra ordinær spiller ind men intet dukkede op...

                                Nej det er ikke nemt når tingene ikke kommer til en af sig selv JH

                                Comment

                                Working...
                                X