Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Længe siden jeg er færdig med at være/kunne blive skuffet over JH , men han kan da stadig overraske mig posetivt .

    Jeg er ikke tryg ved et centralt forsvar som består af Halgrimmur som er under middel , Diarra som er undermiddel/dårlig , Lasse Nielsen som vores træner helst ikke bruger og Magnus som er for grøn endnu. Lund kan spille derinde javist , men vi har så ingen hb . Desler kan spille hb , men syntes det er synd at spilde hans talent dernede selvom han har gjort det fremragende der.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      men han behøves jo så ikke at blive signet i aften. Og har åbenbart stadig interesse fra italienske klubber......såååå vil han hjem? Og er vi reelt interesserede? eller bare et håb skabt herinde?
      Tror bare det er et håb herinde

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Magter bare ikke at se Matti rende rundt i en SønderjyskE trøje eller det der er værre.

        MvT
        Hvis det ikke er os, er SønderjyskE i det mindste at foretrække, frem for så mange andre danske hold. Men det er jo virkelig snothamrende dumt ikke at hente Matti. Vi må da for fanden have lidt penge til overs fra salgene endnu, og han er endda gratis.
        Jeg magter ikke at der ikke sker mere. Kom nu JH, du skuffer en hel landsdel
        Lykken er at se Brøndby fejle.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Magter bare ikke at se Matti rende rundt i en SønderjyskE trøje eller det der er værre.

          MvT
          Det magter jeg heller ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Men det sker jo ikke. Den fede jyde kan jo ikke se det store billede som os fans...

            Jeg syntes at JH har har lavet fine handler i dette vindue. Alligevel er jeg skuffet..
            Kan man tillade sig at være det?? I cant help it
            han har lavet fine handler - men selvfølgelig kan vi tillade os at være skuffede. Jeg er fandme også skuffet. Med et par tilgange - af kvalitet ville vi kunne blande os i den sjovere ende efter mange år i sumpen. Nu bliver det nok til endnu et år med flere nederlag end sejre - alt for få clean sheets og en placering i den dårlige halvdel.....suk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
              Hvis det ikke er os, er SønderjyskE i det mindste at foretrække, frem for så mange andre danske hold. Men det er jo virkelig snothamrende dumt ikke at hente Matti. Vi må da for fanden have lidt penge til overs fra salgene endnu, og han er endda gratis.
              Jeg magter ikke at der ikke sker mere. Kom nu JH, du skuffer en hel landsdel
              Burde være 7-9 mill i transferoverskud..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Men det sker jo ikke. Den fede jyde kan jo ikke se det store billede som os fans...

                Jeg syntes at JH har har lavet fine handler i dette vindue. Alligevel er jeg skuffet..
                Kan man tillade sig at være det?? I cant help it
                Du ramte plet, da du sagde, at vi kan ikke være skuffet over de handler han har lavet, men over dem han ikke har lavet. Jeg havde haft roser til Jesper Hansen hvis han havde landet en god center-back, men det ser nu ikke ud til at lykkedes. Lasse og Haddi er middelmådige, alternativerne har ikke superliga niveau.

                Jeg tænder af, hvis Matti skifter til en superliga klub. Men de snakker om ham nu på TV3 sport 1.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  han har lavet fine handler - men selvfølgelig kan vi tillade os at være skuffede. Jeg er fandme også skuffet. Med et par tilgange - af kvalitet ville vi kunne blande os i den sjovere ende efter mange år i sumpen. Nu bliver det nok til endnu et år med flere nederlag end sejre - alt for få clean sheets og en placering i den dårlige halvdel.....suk
                  Og det hjælper jo heller ikke ligefrem på at hente vores nye keeper på en permanent kontrakt, hvis en klausul er i kontrakten. Hvis han spiller her i et år og nærmest ikke har et forsvar, er han jo ikke interesseret i at blive. Og andre keepere er ikke interesserede i at signe hos os. Det er bare ikke godt nok
                  Lykken er at se Brøndby fejle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    han har lavet fine handler - men selvfølgelig kan vi tillade os at være skuffede. Jeg er fandme også skuffet. Med et par tilgange - af kvalitet ville vi kunne blande os i den sjovere ende efter mange år i sumpen. Nu bliver det nok til endnu et år med flere nederlag end sejre - alt for få clean sheets og en placering i den dårlige halvdel.....suk
                    Skuffende skuffende skuffende

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Du ramte plet, da du sagde, at vi kan ikke være skuffet over de handler han har lavet, men over dem han ikke har lavet. Jeg havde haft roser til Jesper Hansen hvis han havde landet en god center-back, men det ser nu ikke ud til at lykkedes. Lasse og Haddi er middelmådige, alternativerne har ikke superliga niveau.

                      Jeg tænder af, hvis Matti skifter til en superliga klub. Men de snakker om ham nu på TV3 sport 1.
                      Giv lige et referat hvis der er noget interessant

                      Comment


                        Matti fritstillet

                        Comment


                          Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 3 minfor 3 minutter siden OB om lukning af transfervindue. Snakken er dog fra før Matti Lunds fritstillelse. Regn dog ikke med ham i OB. #sldk
                          0 retweets 0 foretrukne
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det magter jeg heller ikke
                            Det tror jeg egentlig heller ikke, jeg gør. Men udover, han er stribet indeni, mangler vi så en til den plads, eller er det blot affektionsværdien, der gør, vi gerne vil købe ham? Vi har vel ret beset både Makrini, Azer, JJT og på sigt Dessler, som kan spille centralt - og for den sags skyld Diarra, so mange udråber som central midtbane. Fæler lidt, vi er ude i at købe bare for at købe.

                            Comment


                              Jeg vil sige at det at vi fortsat har Emil og Falk i truppen, vejer op for at vi måske mangler en midterforsvar. Vi så i går at Jona og Lasse godt kan løse den defensive del, og så må vi leve med at Momo eller Magnus får et par enkelte kampe. Jeg tror et tab af Emil eller Falk, ville have været et meget større minus, end det at vi ikke får en midterforsvar ind nu. En ny midterforsvar ville alligevel have taget en 5-10 kampe at spille ind, og så er vi fremme ved vinterpausen. Så har vi ikke kunne finde den rette nu, synes jeg det er fint vi venter til vinter. At vi holder på Falk og Emil, og samtidig har fået Festersen og AK, betyder at vi har et af ligaens bedste offensiv, og det med at vi skal score en 2-3 mål i hver kamp for at vinde, må vi lige vente og se. Vi har trods alt fået en målmand med international erfaring, og målmandsposten er den vigtigste del af forsvaret, hvis han formår at kommunikere og virke sikker i målet, da det giver ro til resten af forsvaret. Jeg tror de har haft stor usikkerhed pga af målmanden i de første kampe i denne sæson, så forhåbentlig kan en ny målmand hjælpe på det.

                              Jeg er fint tilfreds med vinduet, og jeg havde ikke drømt om en så god offensiv da vi sluttede sidste sæson, da jeg havde regnet med at både Emil og Falk ville være væk, og havde ikke troet at vi kunne hente Festersen og AK. Og så er jeg sikker på at Kent nok skal få sat det forsvar ordentligt på plads. Han viste både i Horsens og Aalborg at han kan have en fornuftig defensiv, selv med spillere uden den store kvalitet.
                              Last edited by WhyNot?; 31-08-2015, 21:16.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Giv lige et referat hvis der er noget interessant
                                Tøfting ville ikke give noget bud på, hvor Matti evt kunne ende. Og den anden "ekspert" i studiet er TV Poul. Så det er ikke lige der, der kommer guldkorn omkring Matti
                                This is what you have been trained for, makes us proud!

                                Comment

                                Working...
                                X