Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Maksym Koval
Collapse
X
-
Koval har et fantastisk vinderinstinkt. han er så fed at kigge på når vi laver mål eller når der bliver scoret på os.
Han er nok det nærmeste vi kommer på en Arek mentalitet.
tilgengæld var han så nede over det første mål der blev lukket ind i lørdags, at han i måske 10-15min var medtaget. Lasse måtte hen og tage en snak med ham og det hjalp.
Håber fandme vi kan udvikle ham, give ro og stabilitet og så skrive med ham.
han kigger også tit op til os på stiften - mon ikke os danskere er noget mere
behagelige end de ukrainske? Vi er så også noget mere stille....
Koval har fået en stjerne i min bog, på trods hans skovture, men vores elendige forsvar har ikke gjort hans arbejdsbetingelser nemmere..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg har ikke noget problem med at der kommer en forstærkning, der skubber Falkesgaard ned af rangstigen... men af de fire vi har i truppen pt, synes jeg han er den jeg vil være mest tryg ved...
Mvh
MaxHH
Målmands indkøbene i sommer står stadig for mig som forfejlet og klart dumpet .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægKoval har et fantastisk vinderinstinkt. han er så fed at kigge på når vi laver mål eller når der bliver scoret på os.
Han er nok det nærmeste vi kommer på en Arek mentalitet.
tilgengæld var han så nede over det første mål der blev lukket ind i lørdags, at han i måske 10-15min var medtaget. Lasse måtte hen og tage en snak med ham og det hjalp.
Håber fandme vi kan udvikle ham, give ro og stabilitet og så skrive med ham.
han kigger også tit op til os på stiften - mon ikke os danskere er noget mere
behagelige end de ukrainske? Vi er så også noget mere stille....
Koval har fået en stjerne i min bog, på trods hans skovture, men vores elendige forsvar har ikke gjort hans arbejdsbetingelser nemmere..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet er et godt spørgsmål.
Kan dog sige, at vi på nuværende tidspunkt har 6 point flere efter 12 kampe, end vi havde sidste år på samme tidspunkt - med Toppel på mål. Og i øvrigt lukket 4 mål mindre ind, end vi har nu.
Tror ikke Toppel havde gjort nogen synderlig forskel. Forsvaret ville stadig være dårligt.
MvH ChrisOB
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægEnig, det er ikke målmændenes skyld...
Mvh
MaxHH
Det må man give Toppel, dem havde han flere af, imellem håbløse kamikaze-operationer og mildt sagt dårlige udspark.
En målmand bliver også bedre af sit forsvar. Og det må da være frustrerende for Koval at stå bag et forsvar, der 1) Ikke organiserer sig rigtigt. 2) Går i panik ved alt for mange farlige og halvfarlige situationer. 3) Ikke lytter ret meget efter, når han forsøger at råbe dem op; også selv om kommunikation ikke ligefrem burde være plain sailing på nuværende tidspunkt.
Der er ikke megen tillid; og det kan modstanderne lugte. De er ikke bange for at udfordre os.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægFor Høgh."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHALVguder??"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægUndskyld, du har naturlig ret. En halvgud ville være kun en halv erstatning. Men på anden side ville JH blive den Top-One-Sportsdirektør hvis han kunne finde blot en "halv" Høgh for os.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Han ligner en der er blevet varm nu, klasseredningerne selvfølgelig, men han ligner også en der er lidt mere let på tå, og står de rigtige steder, og det ser meget mere sikker ud nu end i starten... Stor præstation i dag, han har lidt med sit svage ben, men jeg skal da også lige love for at vi er gode til at spille den tilbage til det ben, det var sgu lidt underligt at se på... men lækker kamp af Koval, der endda også fik et ordentlig par på lampen...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment