Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

og så har han da udtalt sig til pressen :)

Comment

Fra artiklen:
      - Jeg taler engelsk til de andre på holdet, men jeg prøver at lære dansk, siger Maxim Koval.
      Hvor er det bare en en fed indstilling!

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Fra artiklen:

Hvor er det bare en en fed indstilling!
        Helt sikkert - men han er en mand af få ord, hvis det er det eneste de har kunnet presse ud af ham :o)

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Helt sikkert - men han er en mand af få ord, hvis det er det eneste de har kunnet presse ud af ham :o)
          yep og det kan man kun have respekt for. Det kan tænkes at han foretrækker at lade støvlerne tale. Det er bare ikke alle der bryder sig om rullende kameraer, tænk bare på Falk og Emil og måske Christian Eriksen, jeg synes de 3 ser lidt ubekvemme ud i de situationer
          Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            yep og det kan man kun have respekt for. Det kan tænkes at han foretrækker at lade støvlerne tale. Det er bare ikke alle der bryder sig om rullende kameraer, tænk bare på Falk og Emil og måske Christian Eriksen, jeg synes de 3 ser lidt ubekvemme ud i de situationer
            Det er dog lykkedes ob.dk at hente lidt mere ud af ham:

"Maksym Koval:
            - Det var dejligt at vinde kampen i dag. Jeg gør, hvad jeg får besked på, og vi holder nullet i dag, så det var godt. Defensiven var god i dag, og vi havde tre chancer og scorede to mål. De havde også et par chancer, men fik ikke scoret, så det var godt.
            Jeg synes den danske liga er meget jævnbyrdig, og et tophold kan tabe til et bundhold. Det er sjovt at være med til, for sådan er det ikke i Ukraine, hvor topholdene altid slår bundholdene. Alka Superliga er en svær række, da den er så jævnbyrdig."

Comment

Blev han råbt op på stadion i går af Stiften - traditionen tro?

I så fald, forstod han at hilse på jer allesammen? 😊

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg er nødt til at spørge dig hvorfor du ikke havde forestillet dig det....du er velkommen til at svare i her, eller i pb hvis det for meget OT
                Hvis man kender bare lidt til Tørnes, ved man jo, at han var kendt som Gucci-Michael i Brøndby, og nok havde hovedet lidt for meget oppe i eget kosmos, til hvad godt var. Det ser heldigvis ud til, at vi har fået et anden Tørnes til OB. Ophold eksotiske steder som Helsinki og Sandefjord kan ske at have modnet ham lidt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hvis man kender bare lidt til Tørnes, ved man jo, at han var kendt som Gucci-Michael i Brøndby, og nok havde hovedet lidt for meget oppe i eget kosmos, til hvad godt var. Det ser heldigvis ud til, at vi har fået et anden Tørnes til OB. Ophold eksotiske steder som Helsinki og Sandefjord kan ske at have modnet ham lidt.
                  se det giver lidt mening..jeg kender ham ikke fra andet end hans tid i BIF og slet ikke på den personlige måde du beskriver ham.
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlæg
                    så steg den samlede spillerværdi i truppen med 4 mio euro
                    http://www.transfermarkt.de/odense-b...saison_id/2015
                    Og nu er hans værdi så faldet til det halve ;-)

Kom iøvrigt til at tække på at de youtube klip jeg har set alle er fra hans tid i Kiev for 2-3 år tilbage , kan der være tale om endnu et af de talenter som er yderst lovende som unge men ikke magter at opretholde niveauet , og derefter falder dybere og dybere ned ?
                    Last edited by Magge; 29-09-2015, 18:40.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Og nu er hans værdi så faldet til det halve ;-)

Kom iøvrigt til at tække på at de youtube klip jeg har set alle er fra hans tid i Kiev for 2-3 år tilbage , kan der være tale om endnu et af de talenter som er yderst lovende som unge men ikke magter at opretholde niveauet , og derefter falder dybere og dybere ned ?
                      Keepernes svar på Freddy Adu? ;O)

MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

For at være lidt grov: Selvfølgelig er der ridser i lakken. Ellers ville han ikke være i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Keepernes svar på Freddy Adu? ;O)

MvT
                          http://www.soccernews.com/premier-le...-koval/135874/
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Det er godt nok en mangelfuld artikel. Men det vil selvfølgelig ikke være første gang vi ikke får noget ud af vores spillere. Så skal da ikke undre mig om han ryger til en stor klub på et tidspunkt. Men han har ikke overbevist her endnu.... måske er han bare rusten.

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Det er godt nok en mangelfuld artikel. Men det vil selvfølgelig ikke være første gang vi ikke får noget ud af vores spillere. Så skal da ikke undre mig om han ryger til en stor klub på et tidspunkt. Men han har ikke overbevist her endnu.... måske er han bare rusten.
                              Så kunne hjælpe det:

Koster kun 2,53 Euro i nettet, det skulle JH nok have at investere, vi spare ja penge for kakao og redbull...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Det hjælper så heller ikke manden at han står bag et horribelt ringe forsvar , og i søndags en lige så ringe midtbane . Men så rusten kan han heller ikke være , den ene video som er lagt op er fra den 2/7-15 .

Men syntes det virker underligt at han ender i OB , når man tænker på den store interesse der har været fra ikke ubetydelige klubber . Læste også et sted at udover FCK , så viste Besiktas og Olympiakos også interesse for ham i sommervinduet .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X