Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
    Link tak
    Det er der jo :).
    Så skal du bare ind i stilling ... kampprogram ... og så til den rigtige sæson.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Tror ikke der er tvivl om potientialet ved Koval, han havde nogle vilde redninger i ny og næ.
      Han opførte sig meget mærkeligt på banen, nærmest hjernedødt, men var der ikke også noget med at forsvaret generelt haltede oh så bliver det ekstra vanskeligt der, som jeg dengang advarede mod og fik de sædvanlige hug for, ikke kunne kommunikere på et sprog alle, hvis nogen forstod.
      Han er også blevet ældre så måske er handlen ikke så tosset endda.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Han opførte sig meget mærkeligt på banen, nærmest hjernedødt, men var der ikke også noget med at forsvaret generelt haltede oh så bliver det ekstra vanskeligt der, som jeg dengang advarede mod og fik de sædvanlige hug for, ikke kunne kommunikere på et sprog alle, hvis nogen forstod.
        Han er også blevet ældre så måske er handlen ikke så tosset endda.
        Jeg så et interview med ham for en måned siden, og manden kan vitterligt intet engelsk. Han kan sige “Hallo my name is”.. Og det er vitterligt det niveau vi er på, og det er selvfølgelig med en tyk ukrainsk/russisk accent, som gør at man lige skal tygge lidt på hans sætning.

        Hvis man ikke kan lære engelsk igennem så mange år som professionel, så tvivler jeg på han lærer spansk.

        Comment


          Var det ikke Koval der var ude og løfte en Sønderjydske spiller der faldt lidt let? Erindrer en dårlig keeper der lidt vandt mit hjerte der..

          Comment


            Lige nogle gode klip fra Kovals debut. Jeg "tror" det var klogt ikke at købe ham ;-)
            https://www.youtube.com/watch?v=cEd5WWOo6wI
            https://www.youtube.com/watch?v=XTeG25GL1SE
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment

            Working...
            X