Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-trøjer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    .
    Jeg har selv overvejet en Kadrii-trøje, men jeg har stået imod fordi han er så københavnsk som han er. Der er for stor chance for at han lander i FCK på et tidspunkt.
    (!)

    Jeg har kun en OB-trøje. En matchworn brun og orange med Ruud på ryggen. Den er jeg meget glad for, og efter min mening har han aftjent sin værnepligt som OB'er! Jeg ville også gerne have haft en af de orange udebanetrøjer, men var for snøvlet til at få fat i en. Jeg glæder mig til at se den næste!

    Comment


      #17
      Det skal siges at jeg købte min 2. OB trøje - den 1. var udebane trøje, købt ved Øens hold.
      Det var hjemmekamp mod Aab og vi havde "vundet" 1. halveg 1-0 efter en velspillet halveg. Jeg får overtalt mine 4 kammerater om at gå i fanshoppen. Wups - 4 stks solgt. Og så var der flere striber på stadion!.

      En matchday trøje til 170,- er en RIGTIG god ting! Men de skal gøre mere ud af at vise tilbuddet - jeg så det først inde i fanshoppen...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
        (!)

        Jeg har kun en OB-trøje. En matchworn brun og orange med Ruud på ryggen. Den er jeg meget glad for, og efter min mening har han aftjent sin værnepligt som OB'er! Jeg ville også gerne have haft en af de orange udebanetrøjer, men var for snøvlet til at få fat i en. Jeg glæder mig til at se den næste!
        Jeg har pænt mange OB-trøjer. Jeg tror jeg har en ti-tolv stykker. Jeg fik en matchworn grøn O'Brien-trøje af kbhob efter sidste sæsons afslutningskamp i Parken.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Jeg mangler den her. Hvis der er nogen der ligger inde med én i str. small som de vil af med billigt, er jeg interesseret

          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #20
            november :)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg mangler den her. Hvis der er nogen der ligger inde med én i str. small som de vil af med billigt, er jeg interesseret

              Ret sikker på jeg har den derhjemme. Den er dog noget slidt, og med Søren Berg på ryggen. Men ret sikker på den er i størrelse small :)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Ret sikker på jeg har den derhjemme. Den er dog noget slidt, og med Søren Berg på ryggen. Men ret sikker på den er i størrelse small :)
                Når du siger "noget slidt", er det så trykket på maven?
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Når du siger "noget slidt", er det så trykket på maven?
                  Yes, og trykket på ryggen. Altså... MEGET slidt :) - Du må kunne få den i bedre stand andre steder.

                  EDIT: Er i øvrigt på arbejde, så slet ikke sikkert det er samme model, synes bare den er identisk. Kan tjekke når jeg kommer hjem, og lægge et billede op af den, hvis det er den samme.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Yes, og trykket på ryggen. Altså... MEGET slidt :) - Du må kunne få den i bedre stand andre steder.

                    EDIT: Er i øvrigt på arbejde, så slet ikke sikkert det er samme model, synes bare den er identisk. Kan tjekke når jeg kommer hjem, og lægge et billede op af den, hvis det er den samme.
                    Hvis den er meget slidt, er jeg ikke så interesseret. Men tak for tanken. Du skal ikke besvære dig med billede og sån'.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                      november :)
                      Ny udebanetrøje til november? :-)

                      Comment


                        #26
                        Der må meget gerne komme en gul- og sortstribet udebanetrøje igen (med vertikale striber). Det er efter min mening den ultimative OB-trøje.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #27
                          Den nye udebanetrøje er i dagens kampprogram. Jeg havde håbet på en variation af det sort/gule tema, eller en mørkerød som i Tembo-Miti-dagene, men når det nu skal være, synes jeg faktisk de er sluppet meget heldigt fra den. Den er i det mindste anderledes.

                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #28
                            Den er frisk. En anderledes men godt valg
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Den nye udebanetrøje er i dagens kampprogram. Jeg havde håbet på en variation af det sort/gule tema, eller en mørkerød som i Tembo-Miti-dagene, men når det nu skal være, synes jeg faktisk de er sluppet meget heldigt fra den. Den er i det mindste anderledes.

                              Den er da ganske fed.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Den er da ganske fed.
                                Ja, jeg synes også den er pænt cool. Den er noget mere outreret og anderledes, end jeg troede OB havde nosser til. Måske grøn er Jesper H.s yndlingsfarve
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X