Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det store Forum-eftersyn 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægElias, jeg er ikke sikker på, du helt forstod hvad jeg mente?
Jeg ved godt, man bare kan trykke svar - ganske som på det gamle forum.
Hvis man, som jeg, ikke kører med trådvisning, så er det noget nær en umulighed at gennemskue, hvem en debattør svarer med sit indlæg. Det kunne man på det gamle forum, fordi der i bjælken over indlægget stod noget a la "som svar til #96", og ved at trykke på netop den tekst, røg man direkte til det indlæg, der blev svaret på.
Mht. det markede - det ville dælme være smart!Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Er kommet til at trykke på et eller andet så visning på mobil nu er hjemmesideverdionen hvilket er uoverskueligt, småt i skrift og små "knapper". Hvordan får jeg det tilbage?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKontrolpanel - Præferencer - Diverse valg - Forumudseende
... så kan du ændre på det"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Kan ikke redigere et indlæg. Når jeg prøver det bliver det hver gang slettet. Er det noget med mit smartphone og indstillingen eller har har andre også problemet?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægDet problem har jeg også oplevet fra min tablet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægNej det må være noget med at Android ikke rigtig spiller."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hej,
Jeg har lige været i kontakt med "Plum", der skriver følgende:
Jeg er af en eller anden årsag blevet logget ud fra debatforummet og kan ikke komme på med mit login og når jeg beder om et nyt eller reset af password så er der ingen respons. Når jeg prøver at kontakte administrator er der ingen respons og når jeg prøver at oprette et nyt login på alternativ mailadresse får jeg ingen acceptmail i indbakken.
Er der en admin der kan hjælpe?
Comment
Comment