Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det store Forum-eftersyn 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Elias, jeg er ikke sikker på, du helt forstod hvad jeg mente?
    Jeg ved godt, man bare kan trykke svar - ganske som på det gamle forum.
    Hvis man, som jeg, ikke kører med trådvisning, så er det noget nær en umulighed at gennemskue, hvem en debattør svarer med sit indlæg. Det kunne man på det gamle forum, fordi der i bjælken over indlægget stod noget a la "som svar til #96", og ved at trykke på netop den tekst, røg man direkte til det indlæg, der blev svaret på.

Mht. det markede - det ville dælme være smart!
    Helt enig. Det er også mit største ønske til forbedring herinde.

Last edited by Agbre; 09-03-2016, 11:36.

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Elias, jeg er ikke sikker på, du helt forstod hvad jeg mente?
      Jeg ved godt, man bare kan trykke svar - ganske som på det gamle forum.
      Hvis man, som jeg, ikke kører med trådvisning, så er det noget nær en umulighed at gennemskue, hvem en debattør svarer med sit indlæg. Det kunne man på det gamle forum, fordi der i bjælken over indlægget stod noget a la "som svar til #96", og ved at trykke på netop den tekst, røg man direkte til det indlæg, der blev svaret på.

Mht. det markede - det ville dælme være smart!
      ENIG. Når en tråd er lang er det helt nødvendig med flad visning og så er det et stort tab at den funktion er væk (hvorfor skal ændringer altid også indeholde forrringelser - generelt)
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Ville være meget taknemmelig hvis forum kan tilpasses tablet ligesom det bliver tilpasset mobil.

MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Er kommet til at trykke på et eller andet så visning på mobil nu er hjemmesideverdionen hvilket er uoverskueligt, småt i skrift og små "knapper". Hvordan får jeg det tilbage?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Er der mulighed for at få vist mobilversion i stedet for webversion på tablet?

MvT

Comment

Kontrolpanel - Præferencer - Diverse valg - Forumudseende

... så kan du ændre på det
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Thanks dude - det hjalp :O)

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Takker
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Kan ikke redigere et indlæg. Når jeg prøver det bliver det hver gang slettet. Er det noget med mit smartphone og indstillingen eller har har andre også problemet?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Kan ikke redigere et indlæg. Når jeg prøver det bliver det hver gang slettet. Er det noget med mit smartphone og indstillingen eller har har andre også problemet?
                      Det problem har jeg også oplevet fra min tablet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Det problem har jeg også oplevet fra min tablet.
                        Fik du en løsning?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Fik du en løsning?
                          Nej det må være noget med at Android ikke rigtig spiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Nej det må være noget med at Android ikke rigtig spiller.
                            Shit.
                            - Norbert Elgert -

Comment

har det samme problem på mobil....virker fint på pc

Comment

Hej,

Jeg har lige været i kontakt med "Plum", der skriver følgende:

Jeg er af en eller anden årsag blevet logget ud fra debatforummet og kan ikke komme på med mit login og når jeg beder om et nyt eller reset af password så er der ingen respons. Når jeg prøver at kontakte administrator er der ingen respons og når jeg prøver at oprette et nyt login på alternativ mailadresse får jeg ingen acceptmail i indbakken.

Er der en admin der kan hjælpe?

Comment

Working...
                                X