Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det store Forum-eftersyn 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægHar ikke hørt noget om at de havde fjernet det gamle forum. Men det har ligget på en helt anden server, så kunne godt forestille mig, at de ikke gad holde det kørende længere. Ærgerligt, da der er mange gode minder i de tråde :-) Men tror da at jeg fik kørt de fleste klassikere med herover :-)
Haha, vi fik da i hvert fald vores største ønske opfyldt af tråde der skulle med over, så der er ingen problemer der...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet går nok også, men lidt ærgerligt ja, man kunne hurtigt lige finde oplysninger om stort set alt i forhold til tidligere skader, rygter, og hvornår var det nu lige sådan og sådan...
Haha, vi fik da i hvert fald vores største ønske opfyldt af tråde der skulle med over, så der er ingen problemer der...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlægEr det ikke muligt at begrænse hvor vanvittigt lange indlæg der kan citeres, og så især når der besvares med one liners!?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlægEr det ikke muligt at begrænse hvor vanvittigt lange indlæg der kan citeres, og så især når der besvares med one liners!?
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægI forlængelse af dette, kunne det, synes jeg, være mega rart - især for os, der bruger flad visning - hvis der var mulighed for, når der ikke citeres, at der stod hvem debattøren svarer. Lidt a la "som svar til indlæg #96" - præcis som der gjorde på det gamle forum. Så kunne man hurtigt lige klikke på nummeret og se, hvad der egentlig blev svaret på...
Jeg kan undersøge, om der ikke findes et plugin hvor der maks bliver vist et par linjer af citatet, og så kan man folde det ud ved at klikke på det. Det er jeg næsten sikker på findes.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægTjah, det gamle forum fungerer jo præcis som nu. Hvis du trykker citér, så citerer du selvfølgelig indlægget, og svar, så besvarer du uden citation.
Jeg kan undersøge, om der ikke findes et plugin hvor der maks bliver vist et par linjer af citatet, og så kan man folde det ud ved at klikke på det. Det er jeg næsten sikker på findes.
Jeg ved godt, man bare kan trykke svar - ganske som på det gamle forum.
Hvis man, som jeg, ikke kører med trådvisning, så er det noget nær en umulighed at gennemskue, hvem en debattør svarer med sit indlæg. Det kunne man på det gamle forum, fordi der i bjælken over indlægget stod noget a la "som svar til #96", og ved at trykke på netop den tekst, røg man direkte til det indlæg, der blev svaret på.
Mht. det markede - det ville dælme være smart!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlægFor mobilbrugere er det enormt generende at de kæmpe indlæg citerers, kan i ikke prygle dem der gør det?
synes det vil være ærgerligt hvis det kommer der til at indlæg "gemmes væk"Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment