Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det store Forum-eftersyn 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Kommer det gamle Forum frem igen, altså som et slags arkiv, ligesom det var før..? Det forsvandt her i efteråret...
    Hos clubOB og OB aner de ikke hvad jeg snakker om... nogen her der ved det..?
    Har ikke hørt noget om at de havde fjernet det gamle forum. Men det har ligget på en helt anden server, så kunne godt forestille mig, at de ikke gad holde det kørende længere. Ærgerligt, da der er mange gode minder i de tråde :-) Men tror da at jeg fik kørt de fleste klassikere med herover :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
      Har ikke hørt noget om at de havde fjernet det gamle forum. Men det har ligget på en helt anden server, så kunne godt forestille mig, at de ikke gad holde det kørende længere. Ærgerligt, da der er mange gode minder i de tråde :-) Men tror da at jeg fik kørt de fleste klassikere med herover :-)
      Det går nok også, men lidt ærgerligt ja, man kunne hurtigt lige finde oplysninger om stort set alt i forhold til tidligere skader, rygter, og hvornår var det nu lige sådan og sådan...
      Haha, vi fik da i hvert fald vores største ønske opfyldt af tråde der skulle med over, så der er ingen problemer der...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det går nok også, men lidt ærgerligt ja, man kunne hurtigt lige finde oplysninger om stort set alt i forhold til tidligere skader, rygter, og hvornår var det nu lige sådan og sådan...
        Haha, vi fik da i hvert fald vores største ønske opfyldt af tråde der skulle med over, så der er ingen problemer der...
        Jeg HÅBER du mener den store "Er jeg idiot fordi jeg tror på konspirations-teorier"-tråd... ,o)

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg HÅBER du mener den store "Er jeg idiot fordi jeg tror på konspirations-teorier"-tråd... ,o)

Mvh

MaxHH
          Haha, ja, det er den... jeg kan slet ikke huske andre af de tråde

Comment

Så lykkedes det endelig for mig at komme på forum igen, da jeg ikke fik mail med nyt password trods ønske, dette lykkedes så netop nu

Comment

Er det ikke muligt at begrænse hvor vanvittigt lange indlæg der kan citeres, og så især når der besvares med one liners!?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                Er det ikke muligt at begrænse hvor vanvittigt lange indlæg der kan citeres, og så især når der besvares med one liners!?
                I forlængelse af dette, kunne det, synes jeg, være mega rart - især for os, der bruger flad visning - hvis der var mulighed for, når der ikke citeres, at der stod hvem debattøren svarer. Lidt a la "som svar til indlæg #96" - præcis som der gjorde på det gamle forum. Så kunne man hurtigt lige klikke på nummeret og se, hvad der egentlig blev svaret på...
                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Altså, den enkelte debattør kan, på cirka fire sekunder, slette det ikke-relevante tekst fra det citerede... Jeg er ikke sikker på at det kan gøre automatisk...

Mvh

MaxHH

Comment

For mobilbrugere er det enormt generende at de kæmpe indlæg citerers, kan i ikke prygle dem der gør det?

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      I forlængelse af dette, kunne det, synes jeg, være mega rart - især for os, der bruger flad visning - hvis der var mulighed for, når der ikke citeres, at der stod hvem debattøren svarer. Lidt a la "som svar til indlæg #96" - præcis som der gjorde på det gamle forum. Så kunne man hurtigt lige klikke på nummeret og se, hvad der egentlig blev svaret på...
                      Tjah, det gamle forum fungerer jo præcis som nu. Hvis du trykker citér, så citerer du selvfølgelig indlægget, og svar, så besvarer du uden citation.

Jeg kan undersøge, om der ikke findes et plugin hvor der maks bliver vist et par linjer af citatet, og så kan man folde det ud ved at klikke på det. Det er jeg næsten sikker på findes.

Comment

For mobilbrugere er det enormt generende at de kæmpe indlæg citerers, kan i ikke prygle dem der gør det?
                        En virtuel gabestok? ,o)

Mvh

MaxHH

Comment

:)
                          Kan der ikke gøre et eller andet, helt alvorligt?

Comment

:)
                            Kan der ikke gøre et eller andet, helt alvorligt?
                            Elias prøver at finde en teknisk løsning til os...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                              Tjah, det gamle forum fungerer jo præcis som nu. Hvis du trykker citér, så citerer du selvfølgelig indlægget, og svar, så besvarer du uden citation.

Jeg kan undersøge, om der ikke findes et plugin hvor der maks bliver vist et par linjer af citatet, og så kan man folde det ud ved at klikke på det. Det er jeg næsten sikker på findes.
                              Elias, jeg er ikke sikker på, du helt forstod hvad jeg mente?
                              Jeg ved godt, man bare kan trykke svar - ganske som på det gamle forum.
                              Hvis man, som jeg, ikke kører med trådvisning, så er det noget nær en umulighed at gennemskue, hvem en debattør svarer med sit indlæg. Det kunne man på det gamle forum, fordi der i bjælken over indlægget stod noget a la "som svar til #96", og ved at trykke på netop den tekst, røg man direkte til det indlæg, der blev svaret på.

Mht. det markede - det ville dælme være smart!
                              Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Jeg vil godt lige holdes udenfor... Har ikke det mindste problem med det... og
                                synes det vil være ærgerligt hvis det kommer der til at indlæg "gemmes væk"

Comment

Working...
                                X