Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg"Vi kan og vil hente top-spillere"
"Det gør, at når spillere stopper eller bliver solgt, bliver der frigivet midler, der kan geninvesteres" (Om den nye gode balance i vores økonomi)
"Vi er økonomisk i den bedste del af Suppen"
Osv...
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBIF henter Jesper J i Frankrig
Og de har heller ingen penge
De er på forkant og henter inden salg sker.
JH kunne lære noget af Troels Bech(sagde jeg lige det )
siger de ingen penge har og henter så alligevel.....
mens vi siger;
"Vi kan og vil hente top-spillere"
"Det gør, at når spillere stopper eller bliver solgt, bliver der frigivet midler, der kan geninvesteres" (Om den nye gode balance i vores økonomi)
Osv...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægMen gør Brøndby ikke det modsatte af os?
siger de ingen penge har og henter så alligevel.....
mens vi siger;
"Vi kan og vil hente top-spillere"
Osv...
Man skal nok ligge mærke til ordet kan.
Vi har solgt spillere for 14 fucking millioner og har stadig ikke råd til at være på forkant...
Comment
-
Falken og Emil ryger så er der en ledig plads til Osama som jo er gratis og har stor suppe erfaring. Den anden plads går til desler. På Aris plads ville jeg lægge sloth som kreativ midt. De var begge gode i AGF. Lindegaard ville være 1 Keeper i 28 kampe det har han ikke sikkerhed for andre steder. så gør ham til OB dyreste spiller gennem tiden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægFalken og Emil ryger så er der en ledig plads til Osama som jo er gratis og har stor suppe erfaring. Den anden plads går til desler. På Aris plads ville jeg lægge sloth som kreativ midt. De var begge gode i AGF. Lindegaard ville være 1 Keeper i 28 kampe det har han ikke sikkerhed for andre steder. så gør ham til OB dyreste spiller gennem tiden.
Besiktas er interesserede, f.eks.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægFalken og Emil ryger så er der en ledig plads til Osama som jo er gratis og har stor suppe erfaring. Den anden plads går til desler. På Aris plads ville jeg lægge sloth som kreativ midt. De var begge gode i AGF. Lindegaard ville være 1 Keeper i 28 kampe det har han ikke sikkerhed for andre steder. så gør ham til OB dyreste spiller gennem tiden.
Lad os nu sige at OB var den eneste klub der var interesseret pt...
Så virker det stadig mere interessant at blive vel. Og så vidt jeg ved lukker England 24 timer EFTER os i år. Det gør at når vores er lukket har han stadig chancen på årets mest handlede dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der lagde mærke til denne?
Fra Fodboldbrok
Se lige med fra 1:10 (AaB's 3-0-mål vs OB). Diarras reaktion: Han klapper - ad sig selv? Ironisk? Anerkendende? Hvad? ow.ly/RkfuA
Det er som om han lige viser en anelse mere følelser end andre, han er heller ikke tilfreds ved 4-1 målet, der bliver spjættet lidt...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg"Vi kan og vil hente top-spillere"
Osv...
-
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHa jeg må sgu, undskyld, le. Tore var sgu heller ikke acceptabel kvalitet. Sammen med AMC var han del af et forsvar der lukkede 61 mål ind på ét år. Det kan godt ske, han er bedre end Jonasson, men som han præsterede i OB, så var han ikke bedre. Det var ikke underligt Tore røg. Måske kun for dig. Og nogle få andre.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis jeg skulle gætte, ville det være på at det var spin, for at åbne op for at sponsorer og spillere skulle begynde at kigge i vores retning igen... Alt indikerer at vi reelt ikke har specielt mange penge, at der er stramt tilsyn med lønbudgettet, og at der skal frigives lønkroner før nye kan smides ind. Når det er sagt, overrasker det bestemt også mig, at salgene ikke har gjort at der er blevet til nyindkøb... Og frygter at vi bare ikke er attraktive for spillere i den kaliber vi har behov for, efter så længe som bundhold, og uden kæmpelønninger at smide efter nogen.
mvh
MaxHH
Synes det meste indikerer at vi har de penge der er nødvendige, feks. henter vi en træner til en historisk høj løn, hvor vi inden da gik og lønnede den indtil da historisk højest betalte træner, samtidig med at Ove også blev lønnet, det tror jeg ikke ret mange klubber i DK har styrke til... den nye træner får en angriber til 3 millioner, der slår til, og trods det og Zohores fastansættelse, smider vi også 750.000 efter en vi ville få om 4 måneder, og der er stadig Lado, som vist ikke er billig i løn... Og så er der selvfølgelig de mange million salg... Jeg synes ikke der er noget på hverken træner, løn, eller transfer-fronten der indikerer at vi ikke skulle have ret mange penge at gøre med...Last edited by Kaspernon; 25-08-2015, 13:17.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet har du helt sikkert ret i, og jeg tror altid man skal have med at der er spin involveret, men jeg mener nu ikke det bare kan tolkes sådan, og jeg mener nu heller ikke der er noget der tyder på at vi skulle stå svagt, jeg er sikker på vi kan udkonkurrere alle danske klubber minus 2-3-4 stykker, hvis det var vi virkelig ramte noget vi vurderede som det perfekte match, og hvor vi ville satse, men igen så har du absolut en pointe, der er også et "ry" der skal genopbygges, ikke kun et hold...
Synes det meste indikerer at vi har de penge der er nødvendige, feks. henter vi en træner til en historisk høj løn, hvor vi inden da gik og lønnede den indtil da historisk højest betalte træner, samtidig med at Ove også blev lønnet, det tror jeg ikke ret mange klubber i DK har styrke til... den nye træner får en angriber til 3 millioner, der slår til, og trods det og Zohores fastansættelse, smider vi også 750.000 efter en vi ville få om 4 måneder, og der er stadig Lado, som vist ikke er billig i løn... Og så er der selvfølgelig de mange million salg... Jeg synes ikke der er noget på hverken træner, løn, eller transfer-fronten der indikerer at vi ikke skulle have ret mange penge at gøre med...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg synes det har været mindre ringe end det gøres til herinde. I forhold til hvor få penge jeg tror han har haft at gøre med, og hvor få af de spillere han kunne betale for der ønskede at komme hertil, er det min fornemmelse at han har gjort hvad man kan forvente. Det har været en lang sparerunde han er kommet ind i, og i sparerunder ér man nødt til at bruge nogle lappeløsninger, og vente med at gøre de forkromede ting til tingene vender.
Mvh
MaxHH
Han vil have for meget for, for lidt og så ender man med ingenting, desperate signinger i sluttimerne og mere her og nu fyld .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægBortset fra at vi ikke henter nogen spillere der koster meget, og sælger ud af spillere uden at hente nye ind... Det synes jeg er en rimelig god indikator.. ,o)
Mvh
MaxHH
At der slet ikke og overhovedet er handlet det mindste til det centrale forsvar, det nægter jeg og tro på er økonomiens skyld...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment