Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Jeg er med på Jesper Hansen RAUS
    Nu kan jeg ikke forsvare ham mere
    Velkommen i klubben.

    Comment


      Gætter på Andreas cornelious scorer mod os næste kamp. Suk

      Comment


        Fucking pinligt ob!!!!!!!!!!

        Kom igang med at bruge af millionerne jh!!!!

        Dette er ikke et ob værdigt!!!!!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
          Hold nu kæft med at give Tørnæs skylden igen. Det er fandme for tyndt. Du kunne have sat hvem som helst på kassen i dag. Intet havde forhindret de første fire scoringer.
          sådan set enig - Tørnes er uden skyld i nederlaget. Men en klasse keeper kunne måske have hevet en feberredning eller to op af ærmet. Den slags ser vi tydeligvis ikke fra Tørnes.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Der vil altid opstå bump på vejen. I dag var sådan et bump.
            Så sandt.

            Bronzemedaljer i 2078

            Comment


              Jeg tror seriøst at Kent har troet at offensivens styrke har kunnet bære defensivens mangler, i hvert fald indtil vi fik købt en enkelt god cf. Så fat det dog. Hold bygges nedefra.

              Comment


                Kan ikke huske jeg har set et ringere forsvar i ligaen siden LyngbyŽs amatører ,, anyone ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Diarra har aldrig været god nok til OB. Jonasson er ikke god nok. Lund dukkede ikke op. Kirkeskov er tilbage på sit vanlige niveau.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Har du ikke lagt mærke til alle de roser, han har fået med på vejen i dag? :O

                    ...men enig!
                    ja jeg fatter den heller ikke. Men folk må jo se noget i ham som jeg ikke gør.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                      Jeg tror seriøst at Kent har troet at offensivens styrke har kunnet bære defensivens mangler, i hvert fald indtil vi fik købt en enkelt god cf. Så fat det dog. Hold bygges nedefra.
                      Enig. Hvis jeg var Kent ville jeg godt nok FORLANGE to nye midtstoppere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Jeg er med på Jesper Hansen RAUS
                        Nu kan jeg ikke forsvare ham mere

                        Det var du længe om
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Dette minder mig om de gode gamle forfærdelige Troels bøv dage. Hold kæft det var ringe næsten hele vejen rundt. Det forsvar skal virkelig forstærkes! Og gerne en sikker 1.målmand med noget autoritet og erfaring fra en god liga. Dette er ikke OB værdigt, det er pinligt!!

                          Comment


                            Pinligt...

                            Kunne vi ikke godt snart få nogle forsvars spiller, der spiller deres ønskede og naturlige plads...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Der vil altid opstå bump på vejen. I dag var sådan et bump.
                              Gid man kunne tro på det. Skal det blive bedre, så kræver det nye spillere. Ari, Tørnæs, Momo, Kryger er brede spillere, og ikke til start formationen. desuden er KZ doven, og Lund under niveau.

                              Comment


                                Hold kæft hvor er det ringe. Få nu sendt de spillere afsted som ikke i nærheden af holdet. Få nogen ind der kan forstærke holdet.
                                Målmand forsvar central midt. Sæt igang Jesper ,før det er for sent. Det var pinligt idag .

                                Comment

                                Working...
                                X