Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Eneste lyspunkt i aften. Emil Larsens flotte kasse

    Comment


      Jeps men tro mig, det er ham som sidder på pengepungen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
        Jeg savner to dumme svin nede i centerforsvaret som træder modstandernes angribere i hælene og uddeler albuer så det slet ikke er sjovt at komme på vores banehalvdel. Lige nu er der mere drengekor stemning i vores forsvar.
        Ja, tak! Med undtagelse af Spelmann har OB manglet svin i mange år. Gerne en på midtbanen også.

        Comment


          Jeg mener helt bestemt ikke vores anfører skal spille midterforsvarer, vi så det også i sidste sæson at det gik galt da han kom derind, det kunne Ove da også se, og fik ham hurtigt væk igen. Der skal købes 2 nye midterbacks. Ellers må vi få Magnus derind.

          Comment


            Jeg er med på Jesper Hansen RAUS
            Nu kan jeg ikke forsvare ham mere

            Comment


              Men Kent Nielsen foretrækker et gennemhullet forsvar der kan spille med fødderne, frem for en solid defensiv.

              Comment


                endeligt er denne pinlige indsats overstået. Håber fandme det bliver en LAAAAAANG tur hjem for holdet hvor de kan tænke lidt over den indsats eller mangle på samme.
                De bør have en rigtig dårlig smag i munden.

                Comment


                  Suk, bare suk...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Jeg er målløs. Elendig indstilling og kæmpe fejl af Kent Nielsen. Der er ikke ord for hvor skuffet jeg er over Kent efter i dag, det var ikke superligaen værdigt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Så er det vist slået fast, at Diarra ingen fremtid har i OB.
                      Syntes du helt ærligt HJ er bedre ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Der vil altid opstå bump på vejen. I dag var sådan et bump.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Ny målmand tak. 8 mål i 2 kampe. Det dur bare ikke.
                          Hold nu kæft med at give Tørnæs skylden igen. Det er fandme for tyndt. Du kunne have sat hvem som helst på kassen i dag. Intet havde forhindret de første fire scoringer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Så er det vist slået fast, at Diarra ingen fremtid har i OB.
                            enig - men baseret på denne kanp så er der ingen i vores forsvar der har en OB fremtid.

                            Vi kan ikke snakke om "bedst" i dag - i dag er det "mindst ringe"

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                              Jesper Hansen skal FUCKING FYRES hvis ikke han henter 2 kvalitets CF'er inden vinduet lukker! OB's defensiv SEJLER rundt og har gjort det i flere sæsoner. Man har stort set ikke haft acceptabel kvalitet på de to CF pladser siden Tore Reginiussen på underlig vis blev smidt for porten...
                              Rosenborgs anfører med den perfekte alder, vi ikke kunne bruge. Men har liiidt svært ved at forstå hvorfor i dag....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Så er det vist slået fast, at Diarra ingen fremtid har i OB.
                                Har du ikke lagt mærke til alle de roser, han har fået med på vejen i dag? :O

                                ...men enig!
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X