Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sælg Falk og vi er stensikker bund 3, med det her hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Der er ikke engang frispark i den situation, du er lidt hurtig i mod Diarra..
      nej det var der ikke - efter man ser den i langsom - dommeren kunne snildt have hevet et rødt kort frem - det så meget kluntet ud og kunne let have kostet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ganske korrekt blev der ikke dømt noget
        Det er naturligvis spekulationer - men, jeg er overbevist om, at der ville have været blevet dømt frispark, hvis ikke Diarra havde været sidste mand...jeg synes, han begår frispark...men what ever - det er ikke dømt
        Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          Der var ikke frispark men lækkert af Diarra og jonasson er mega ringe
          Bare fordi AaB ikke scorer, er det ikke ensbetydende med, at det er lækkert. Det var i mine øjne alt for passivt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            og der var diarra fucking heldig med ikke at trække et rødt kort. Jonasson er godt nok også ringe
            Sætter lige kritikken i relief ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Sælg Falk og vi er stensikker bund 3, med det her hold.
              Problemet er vel så bare, at i næste sæson er der ikke 3 oprykkere....

Comment

Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                Der var ikke frispark men lækkert af Diarra og jonasson er mega ringe
                lækkert?? tja den gik da - vil mene det var kluntet som bare fanden og heldigt - med men mere ivrig dommer havde han fået rødt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det er jo en flok amatører...
                  Ja, bare de var. Men de bliver jo desværre betalt ret godt for det de leverer.
                  This is what you have been trained for, makes us proud!

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Det er naturligvis spekulationer - men, jeg er overbevist om, at der ville have været blevet dømt frispark, hvis ikke Diarra havde været sidste mand...jeg synes, han begår frispark...men what ever - det er ikke dømt
                    Jeg har meget svært ved at se et frispark.

Comment

Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                      Nogen det kan fortælle mig, hvorfor vi ikke forsøger at presse? De tre øverste forsøger lidt selv , mens resten har opgivet og står i eget felt og piller næse.
                      Manglende organisation...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

lækkert?? tja den gik da - vil mene det var kluntet som bare fanden og heldigt - med men mere ivrig dommer havde han fået rødt.
                        Det var jonasson der lavede en kæmpe fejl

godt reddet af Diarra

Comment

iflg kommentatoren har AAb lige sat en mand på banen de ikke har haft skrevet på holdkortet....kan vi vinde en skrivebords sejr? :D

Comment

Handler vi godt, så kan det blive top 3. Handler vi ikke så bliver vi når 11, eller 12. Køber vi normal JH standard så ender vi som nr 10. Fyr nu den klaphat.

Comment

ÅHhhhhh.....

Comment

iflg kommentatoren har AAb lige sat en mand på banen de ikke har haft skrevet på holdkortet....kan vi vinde en skrivebords sejr? :D
                                Det kan vi håbe, selvom vi ikke fortjener det, HVOR ER DET FUCKING PINLIGT!!!

Comment

Working...
                                X