Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDer er OB godt nok heldige - Jonasson misser og Diarra burde vel ret beset have haft rødt med det greb han har om Helenius? Der er kontakt og arme om maven - godt nok kun kort tid...meeen. Havde det været en OB'er i frit løb, så havde vi i hvert fald råbt på rødt, er jeg sikker på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDer er OB godt nok heldige - Jonasson misser og Diarra burde vel ret beset have haft rødt med det greb han har om Helenius? Der er kontakt og arme om maven - godt nok kun kort tid...meeen. Havde det været en OB'er i frit løb, så havde vi i hvert fald råbt på rødt, er jeg sikker på.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDer er OB godt nok heldige - Jonasson misser og Diarra burde vel ret beset have haft rødt med det greb han har om Helenius? Der er kontakt og arme om maven - godt nok kun kort tid...meeen. Havde det været en OB'er i frit løb, så havde vi i hvert fald råbt på rødt, er jeg sikker på.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment