Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvor er wurtz dog et svin på en fodboldbane.....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Det er godt nok heller ikke lige Olivers Lunds dag i dag - kæft hvor er han dårlig!

      Comment


        Så få dog Oliver Lund Af banen.....Han er ikke fem Potter pis værd!

        Comment


          Hvorfor snakkes der Tørnæs. Han er da uden skyld i de kasser der er sat ind. Ret beset skulle vi have haft frispark ved deres andet mål. I stedet indkassere vi et mål mod os i undertal. Men ja forsvaret sejler, endnu mere end resten af holdet. Kryger er en joke, vel at mærke en dårlig en af slagsen.

          Comment


            Det ser skidt ud. Synes vi løber for meget hovedløst rundt

            Comment


              Falk og Emil er da også statister

              Comment


                Spændende 2.halvleg i vente. Der må komme ændringer.

                Comment


                  Jesper Hansen må ubetinget tage dette på sin kappe, han forvaltning af klubbens salg og indkøb er jo hovedrystende....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                    Hvordan Ari tildels spiller ude af position, når han har spillet pladsen hele sit liv, må du da gerne forklare.
                    Fordi han helst selv vil spille VB og jeg synes han gør mindst skade på VB. Ari har aldrig helt brændt igennem på midtbanen.
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Hvor set du i mit indlæg, at jeg ikke mener, der er blevet begået fejl i årevis? Jeg troede vi var ude over den snak. Min pointe er, at den her sæsonstart sagtens kunne være blevet god, hvis man havde sørget for at sikre en central stamme på holdet - målmand, midterforsvar og central midtbane.

                      At man ikke har det skyldes salg, manglende indkøb og mærkværdige, tossede valg af vores træner - altså: Den sportslige sektor har forvandlet en god sæsonstart til en dårlig.
                      Du antyder, at den sportslige sektor skulle have svækket holdet gevaldigt de sidste 2-3 uger. Det har jeg sgu lidt svært ved at se.

                      Det kan godt være at KL var lidt bedre end Diarra, men han var IKKE god. Det kan godt være, at Falkesgaard har nogle fine kampe, men han havde i den grad også nogle tvivlsomme indgreb, og Tørnes kan ikke ligefrem klandres for tingenes gang i de 1½ kampe han har spillet.

                      Hvad er det, man helt præcist har gjort galt i de sidste 2-3 uger? Udover at forsømme at hente folk til de klare mangler holdet har, men det er som jeg skriver, jo ikke bare noget der er opstået over de sidste 2-3 uger.

                      Comment


                        Har OB overhovedet haft et skud på mål?
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Det er jo store forsvarsfejl der resultere i AaBs mål. Oliver har en skidt dag kirke lidt op og ned. Makrini bliver bedre og bedre.
                          drengene skal roses for at blive ved og forsøge. Men en stor skideballe fra Kent og så score vi to hurtige mål i 2 halvleg gerne et af Ak.

                          Comment


                            Som altid er folk skuffede midt i en kamp hvor det sejler for tredje-fjerde-femte kamp i træk og man nemt kan pege på nogle af de ting, der er galt, og så får den også mere end holdet fortjener.

                            Men udfordringen er selvfølgelig, at sæsonstarten nu er overstået, vi har spillet 6 kampe og har i snit fået 1 point per kamp. De seneste 4 kampe et det blevet til 1 point. Når man så dertil lægger at forsvaret tydeligvis er rystet, usammenspillet og mangler de basale kvaliteter der skal til og at en selvtillidsfuld og sprudlende offensivt spil i stedet er blevet til usammenhængende og selvtillidsforladte tilfældigheder, så har man opskriftenpå en relativt stor krise.

                            Vi har ikke en jordisk chance for at få point mod FCK med det forsvar, og kommer der ikke erstatninger inden står vi pludselig med en sæsonstart der hedder 7 point i 7 kampe og 1 point i de sidste 5, samt en placering omkring 10-11 stykker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                              Det er jo store forsvarsfejl der resultere i AaBs mål. Oliver har en skidt dag kirke lidt op og ned. Makrini bliver bedre og bedre.
                              drengene skal roses for at blive ved og forsøge. Men en stor skideballe fra Kent og så score vi to hurtige mål i 2 halvleg gerne et hattrick af Ak.
                              Rettede lige dit indlæg til.....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Dårlig teknik. Skandaløse afleveringer. Ringe organisation. Rystende mangel på opdækning og fokus.

                                Jeg er godt i chok over at vi er så overmatchet.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X