Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Enig.
    Med hensyn til målmand , så var det længe kendt at vi skulle have en ny 1. keeper , alligevel henter man først en middelmådig reserve i BIF , og da denne i en hjerneblødning bliver skadet henter men en fra hylden under ..
    var falkes ikke blevet skadet havde vi stadig kun haft 2 målmænd....JH trækker den længst muligt. Tror måske han kan finde noget bedre på den måde - tvivler meget

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
      Hvis bare høre en af vores spillere, efter kampen, udtale sig at de ikke var klar fra start, så brækker jeg mig i lårfede stråler
      men det var de jo ikke.....så hent du hellere en spand og gør dig klar

      Comment


        Nå men 2-0 er den farligste føring.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Nå men 2-0 er den farligste føring.

          Comment


            Vi husker jo alle, hvordan det gik sidste gang JH "havde is i maven" og "ventede på det helt rigtige", der fik vi en stor tung uduelig "stjerne"angriber, der er længere væk fra spilletid end jeg er.

            Comment


              så får Bech sgu sin vilje....Kryger spiller HB

              Lund ud og zohore ind

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                var falkes ikke blevet skadet havde vi stadig kun haft 2 målmænd....JH trækker den længst muligt. Tror måske han kan finde noget bedre på den måde - tvivler meget
                Ja det havde vi , og var han ikke blevet skadet havde vi stadig ikke haft en målmand med superligaklasse
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Zohore ind, Lund ud... Kryger ned på backen, Falk på kanten...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Vi husker jo alle, hvordan det gik sidste gang JH "havde is i maven" og "ventede på det helt rigtige", der fik vi en stor tung uduelig "stjerne"angriber, der er længere væk fra spilletid end jeg er.
                    jojo men bare vent og se hvilke stjerne spillere han finder denne gang - det bliver godt.....eller nå'wet

                    Comment


                      Som TB sagde det, 2-0 er først den farligste føring når der reduceres til 2-1. Tror vi det sker?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ja det havde vi , og var han ikke blevet skadet havde vi stadig ikke haft en målmand med superligaklasse
                        Vi har Kryger - målmand er vel snart det eneste, han ikke har spillet i OB - endnu
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                          Men hvordan gør det ham ude af position, når han har ti gange så meget rutine på midtbanen?
                          Fair nok. Du rammer plet. Du fanger mig i et forkert postulat. Jeg er bare frustreret.
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Vi havde så heller ingen spillere over 180 i første halvleg, nu har vi da en

                            Comment


                              Prøv at lægge mærke til hvor meget tid AaB får med bolden og hvor stor nøjagtighed de har i afleveringerne
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Fair nok. Du rammer plet. Du fanger mig i et forkert postulat. Jeg er bare frustreret.
                                Hvordan kan man undgå at være andet

                                Comment

                                Working...
                                X