Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AaB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg ved ikke om guldtilob har hørt noget? Men vi kan vel alle blive enige om, at med alle de rygter vi har hørt om Emil og Falk, så er det sandsynligt, at en af dem bliver solgt, det er vel ikke raket videnskab.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlægDen der er du simpelthen nødt til at uddybe lidt!!?
Forhåbentligt ikke Falk du taler om.. Jeg tror mest på Emil med alle de rygter der har været om ham til holland/england/tyskland
Men selv om jeg håber på Falk bliver og forlænger - så anser jeg det ikke som værende alt for sandsynligt - og så skal han jo afsted i dette vindue.
Sælger vi ham godt OG til udlandet - så vil det ikke gøre så ondt.
Så vil jeg derimod glæde mig til at se ham gøre det godt hvorend han spiller.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlægDen der er du simpelthen nødt til at uddybe lidt!!?
Forhåbentligt ikke Falk du taler om.. Jeg tror mest på Emil med alle de rygter der har været om ham til holland/england/tyskland
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet er sandsynligt at mindst en spiller afskeds kamp i morgen aften.
Leave a comment:
-
Så stiller FCM igen op med et B hold. Stadigvæk et godt hold..
Men det giver Esbjerg alle chancer for at komme med..
hvis de vinder og vi spiller uafgjort i morgen vil der være 2p mellem nummer 2 og nummer 11
Leave a comment:
-
Det er sandsynligt at mindst en spiller afskeds kamp i morgen aften.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg håber Lasse Nielsen får pladsen i midterforsvaret, men jeg kunne godt tænke mig at se Diarra på midten istedet for Ari.
Ari har sgu været dårlig med sine afleveringer i sæsonen, her tror jeg Diarra er en langt bedre spilfordeler med hans hårde og altid præcise afleveringer.
Leave a comment:
-
Vi skal bare lukke ned for thomsen og spalvis så er vi kommet meget langt da det pt er det Aab har offensivt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSer ud til at vi kan spille os på 3.pladsen i morgen med en sejr
- Men noget tyder på det bliver tæt igen i år, men lad os se når vi er ca 1/3 del gennem sæsonnen så begynder der nok at forme sig en top og midte/bund
Leave a comment:
Leave a comment: