Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det ville satme være blæret at stille op uden målmand.....
    Nååå, men hvis cf har en god dag ...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ser ud til at vi kan spille os på 3.pladsen i morgen med en sejr

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Jeg synes Diarra var en af de bedre mod Randers. Og Nielsen har tendens til at tage på skovtur.
    tja sådan kan vi jo se så forskelligt på det - men ja Lasse kan også finde på at tage på picnic.....grundlæggende er jeg bare ikke tryg ved diarra

    - og så håber jeg virkeligt på at JH finder en ordenlig forsvarspiller - vi mangler det

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det ville satme være blæret at stille op uden målmand.....
    Det var bevidst, hverken Radza eller Tørnæs skal stå i min drømmeopstilling.

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Würtz er klar igen, Augu er skadet.

    http://www.bold.dk/nyt/wuertz-og-kas...ilbage-for-aab

    Jeg håber virkelig at Kent prøver en ny start 11'er i mod AaB, min drømmeopstilling ville være følgende:

    Lund-Haddi-Lasse-Kirke
    Falk-Diarra-Makrini-Emil
    Zohore-Festersen
    Det ville satme være blæret at stille op uden målmand.....

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ganske enig - syntes diarra så fpr "let" ud - mangler altså noget fysik og så har en en tendens til at tage på skovture....
    Jeg synes Diarra var en af de bedre mod Randers. Og Nielsen har tendens til at tage på skovtur.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Würtz er klar igen, Augu er skadet.

    http://www.bold.dk/nyt/wuertz-og-kas...ilbage-for-aab

    Jeg håber virkelig at Kent prøver en ny start 11'er i mod AaB, min drømmeopstilling ville være følgende:

    Lund-Haddi-Lasse-Kirke
    Falk-Diarra-Makrini-Emil
    Zohore-Festersen
    That´s it!

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Würtz er klar igen, Augu er skadet.

    http://www.bold.dk/nyt/wuertz-og-kas...ilbage-for-aab

    Jeg håber virkelig at Kent prøver en ny start 11'er i mod AaB, min drømmeopstilling ville være følgende:

    Lund-Haddi-Lasse-Kirke
    Falk-Diarra-Makrini-Emil
    Zohore-Festersen

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/wuertz-og-kas...ilbage-for-aab

    hm..ligner AaB i stærkeste opstilling, muligvis kan Risgaard ikke holde hele kampen, men det er stadigvæk en grim mundfuld på deres hjemmebane. 1 point ligner et godt resultat.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Jeg håber Lasse Nielsen får pladsen i midterforsvaret, men jeg kunne godt tænke mig at se Diarra på midten istedet for Ari.

    Ari har sgu været dårlig med sine afleveringer i sæsonen, her tror jeg Diarra er en langt bedre spilfordeler med hans hårde og altid præcise afleveringer.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ganske enig - syntes diarra så fpr "let" ud - mangler altså noget fysik og så har en en tendens til at tage på skovture....
    Han mangler noget taktisk forståelse, som gør at han kommer til at se meget usikker ud i flere situationer. Men hans afleveringer i RFC kampen var de bedste i hele 4-back-kæden. Hårde og præcise. Jeg ved sgu ikke, hvad jeg vil håbe på. Man får to meget forskellige forsvar, når der skal vælges mellem Lasse og Diarra. Ingen af dem er jo ret beset gode nok - så jeg håber virkelig at JH får signet i meget solid CF´er den næste uges tid!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ganske enig - syntes diarra så fpr "let" ud - mangler altså noget fysik og så har en en tendens til at tage på skovture....
    Det ville være fint at se Diarra på dm, men som cf håber jeg på den kæmpstærke viking, så lad os fejre mandag "The Return of the red baron".

    Leave a comment:


  • Schneider
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Jeg håber på Diarra.

    +1

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg håber på Lasse
    ganske enig - syntes diarra så fpr "let" ud - mangler altså noget fysik og så har en en tendens til at tage på skovture....

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Jeg håber på Diarra.

    Leave a comment:

Working...
X