Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vurdering af den sportslige ledelse siden 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Så er der vel kun én løsning ellers, selvom den nok ikke er billig, simpelthen at have baner liggende i lag, og så kører man den bane ud man evt. skulle bruge...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Så er der vel kun én løsning ellers, selvom den nok ikke er billig, simpelthen at have baner liggende i lag, og så kører man den bane ud man evt. skulle bruge...
      Kim Brink var gud men budgetterne var også noget andet dengang men 3 x sølv lækkert

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Så er der vel kun én løsning ellers, selvom den nok ikke er billig, simpelthen at have baner liggende i lag, og så kører man den bane ud man evt. skulle bruge...
        Se det er nytænkning det der :-)......men lur mig om det ikke allerede eksisterer i Japan 😜

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          Kim Brink var gud men budgetterne var også noget andet dengang men 3 x sølv lækkert
          Den skal jeg nok lige have igen..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Se det er nytænkning det der :-)......men lur mig om det ikke allerede eksisterer i Japan 
            Det er faktisk meget brugt rundt omkring, der er efterhånden også mange steder hvor det er på selve stadion at man kan kører banen ud, hvis der skal være andre arrangementer, eller for særlig pleje... Så ved jeg så ikke om det lige skal være i den størrelsesorden...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Mon ikke der kommer en del ledig grund på OUH når det såkaldte supersygehus står klar.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Mon ikke der kommer en del ledig grund på OUH når det såkaldte supersygehus står klar.
                Den grund tror jeg ikke skal bruges til et par græsplæner..... Det er vist urealistisk.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Mon ikke der kommer en del ledig grund på OUH når det såkaldte supersygehus står klar.
                  Det bliver nok ikke i den boldgade, men det indgående arbejde for at planlægge for det område er ikke for alvor påbegyndt endnu.

                  Comment

                  Working...
                  X