Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Er det - trods alt - ikke et lidt tyndt grundlag at vurdere på om MP gjorde det "fint eller ej" ?
    Jo. Derfor også kun et "fint"

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Kæft en omgang lort...
      Mikkel Kirkeskov tage prisen for den mest lallede indsats idag.
      Jeg tror Kent Nielsen taler dunder i omklædningsrummet efter kampen. Mange spillere virkede modløse. Emils indlæg var skandaløse hele kampen. Randers har en klassemålmand, vi har en middelmådig.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Hvis du ikke kan tage kritik af Tørnæs i den situation, som kommentatorene også gjorde, alle omkring mig lokalet også gjorde, så tror jeg heller ikke det her forum er for dig. Da kommentatorene sagde at han så skidt ud, at han havde glemt sin kvalitet i Finland, slukkede du så for fjernsynet?

Tænk at nogen mennesker kan få ondt i røven, over at man kommer med kritik, oven i købet efter man taber på sådan et mål, det forstår jeg simpelthen ikke!
        jo - men hvor stærk er den finske liga lige?? Fint han har sat en rekord deroppe - ikke noget der imponere mig vildt. Og ikke at jeg vil give ham hele skylden for de 3 mål i dag......men nogen fast løsning på posten - DET kan jeg ikke se ham bliver

Comment

Hvis du ikke kan tage kritik af Tørnæs i den situation, som kommentatorene også gjorde, alle omkring mig lokalet også gjorde, så tror jeg heller ikke det her forum er for dig. Da kommentatorene sagde at han så skidt ud, at han havde glemt sin kvalitet i Finland, slukkede du så for fjernsynet?

Tænk at nogen mennesker kan få ondt i røven, over at man kommer med kritik, oven i købet efter man taber på sådan et mål, det forstår jeg simpelthen ikke!
          Haha ja for kommentatorenes ord er jo lov. Ihvertfald hvis man er 14 år...

Comment

Der skal tales med store ord til næste trænings pas...håber Kent Nielsen giver skideballer til de der har fortjent det!

Comment

Konstruktiv kritik er fint, det handler ikke om at Tørnæs ikke tåler kritik for sin præstation i dag, men jeg er heller ikke enig i at målet er hans skyld, han er gået og Halgrimur retter den af. Ydermere når du også at få kaldt ham kaldt et brøndbysvin.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Mikkel Kirkeskov tage prisen for den mest lallede indsats idag.
                Jeg tror Kent Nielsen taler dunder i omklædningsrummet efter kampen. Mange spillere virkede modløse. Emils indlæg var skandaløse hele kampen. Randers har en klassemålmand, vi har en middelmådig.
                Syntes generelt at Kirke har lignet lort de sidste 10 min af hver kamp. Ingen overskud og helt flad..
                Ellers har han været god generelt på nær idag

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  jo - men hvor stærk er den finske liga lige?? Fint han har sat en rekord deroppe - ikke noget der imponere mig vildt. Og ikke at jeg vil give ham hele skylden for de 3 mål i dag......men nogen fast løsning på posten - DET kan jeg ikke se ham bliver
                  Hvor stærk er den finsk liga? Hvad er det for et tåbeligt parameter..? Jeg er i øvrigt sikker på at Tørnæs ikke har mødt bedre angreb end Danmarksserie niveau i al sin tid i Finland...

Comment

Jonasson og Tørnes....hvor herre bevares, tumper!

Comment

Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
                      Der skal tales med store ord til næste trænings pas...håber Kent Nielsen giver skideballer til de der har fortjent det!
                      Det hjælper jo ingenting!!!!!
                      Indstilling fejler intet. Kun kvaliteten af truppen...

Comment

Haha ja for kommentatorenes ord er jo lov. Ihvertfald hvis man er 14 år...
                        Hvad har det med sagen at gøre? Du siger at du læser dine indlæg igennem, og bruger finere ord og vendinger for at lyde klogere, det har du vidst glemt der.

Der er en der beklager sig for at sige det mildt, over at jeg kritisere Tørnæs, og siger det er derfor at han ikke kommer på forum, på trods af at han lige har logget ind for at brokke sig. Så spørg jeg, om han så slukkede sit fjernsyn da kommentatorene kom med den samme kritik.

Hvad skal din kommentar til for?

Comment

Hvor stærk er den finsk liga? Hvad er det for et tåbeligt parameter..? Jeg er i øvrigt sikker på at Tørnæs ikke har mødt bedre angreb end Danmarksserie niveau i al sin tid i Finland...
                          det er jo det jeg mener....Tørnes' rekord i den finske liga bliver igen og igen hevet frem som et eller andet "kvalitets" stempel - det mener jeg på ingen måde det er.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det hjælper jo ingenting!!!!!
                            Indstilling fejler intet. Kun kvaliteten af truppen...
                            enig - og det er da sådan set positivt....kvaliteten i truppen kan der da relativt let gøres noget ved - hvis ellers JH er villig til at lette låget på skatte kisten lidt.

Syntes trods alt det var langt værre da vi så under Troels hvor indstillingen var helt væk.....

Comment

Syntes altså ikke at det er okay at klandre Tørnæs idag. Han var ikke WOW men bestemt heller ikke skyld i at vi taber...
                              Men skal vi have en ny målmand ind med kvalitet?? Ja tak.. Helst 1-2 niveauer over det vi har nu

Comment

Jeg postede tidligere et indlæg omkring uefa-koefficient.
                                Island ligger 2 placeringer over Finland (35 og 37).
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Working...
                                X