Oprindeligt indsendt af Z.A.E
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Randers
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKæft en omgang lort...
Jeg tror Kent Nielsen taler dunder i omklædningsrummet efter kampen. Mange spillere virkede modløse. Emils indlæg var skandaløse hele kampen. Randers har en klassemålmand, vi har en middelmådig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHvis du ikke kan tage kritik af Tørnæs i den situation, som kommentatorene også gjorde, alle omkring mig lokalet også gjorde, så tror jeg heller ikke det her forum er for dig. Da kommentatorene sagde at han så skidt ud, at han havde glemt sin kvalitet i Finland, slukkede du så for fjernsynet?
Tænk at nogen mennesker kan få ondt i røven, over at man kommer med kritik, oven i købet efter man taber på sådan et mål, det forstår jeg simpelthen ikke!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHvis du ikke kan tage kritik af Tørnæs i den situation, som kommentatorene også gjorde, alle omkring mig lokalet også gjorde, så tror jeg heller ikke det her forum er for dig. Da kommentatorene sagde at han så skidt ud, at han havde glemt sin kvalitet i Finland, slukkede du så for fjernsynet?
Tænk at nogen mennesker kan få ondt i røven, over at man kommer med kritik, oven i købet efter man taber på sådan et mål, det forstår jeg simpelthen ikke!
Comment
-
Konstruktiv kritik er fint, det handler ikke om at Tørnæs ikke tåler kritik for sin præstation i dag, men jeg er heller ikke enig i at målet er hans skyld, han er gået og Halgrimur retter den af. Ydermere når du også at få kaldt ham kaldt et brøndbysvin.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægMikkel Kirkeskov tage prisen for den mest lallede indsats idag.
Jeg tror Kent Nielsen taler dunder i omklædningsrummet efter kampen. Mange spillere virkede modløse. Emils indlæg var skandaløse hele kampen. Randers har en klassemålmand, vi har en middelmådig.
Ellers har han været god generelt på nær idag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjo - men hvor stærk er den finske liga lige?? Fint han har sat en rekord deroppe - ikke noget der imponere mig vildt. Og ikke at jeg vil give ham hele skylden for de 3 mål i dag......men nogen fast løsning på posten - DET kan jeg ikke se ham bliver
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægHaha ja for kommentatorenes ord er jo lov. Ihvertfald hvis man er 14 år...
Der er en der beklager sig for at sige det mildt, over at jeg kritisere Tørnæs, og siger det er derfor at han ikke kommer på forum, på trods af at han lige har logget ind for at brokke sig. Så spørg jeg, om han så slukkede sit fjernsyn da kommentatorene kom med den samme kritik.
Hvad skal din kommentar til for?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægHvor stærk er den finsk liga? Hvad er det for et tåbeligt parameter..? Jeg er i øvrigt sikker på at Tørnæs ikke har mødt bedre angreb end Danmarksserie niveau i al sin tid i Finland...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet hjælper jo ingenting!!!!!
Indstilling fejler intet. Kun kvaliteten af truppen...
Syntes trods alt det var langt værre da vi så under Troels hvor indstillingen var helt væk.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægHvor stærk er den finsk liga? Hvad er det for et tåbeligt parameter..? Jeg er i øvrigt sikker på at Tørnæs ikke har mødt bedre angreb end Danmarksserie niveau i al sin tid i Finland...
Island ligger 2 placeringer over Finland (35 og 37).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment