Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Uduelig flok knoldesparkere... Seriøst. Der er så mange ringe spillere på det hold, at udfordringen ved at opnå en plads i top 6 kan sammenlignes med, at Kent Nielsen ene mand svømmer over Atlanterhavet. Jeg nævner i flæng skodspillere, der ikke har sin berrettigelse på et hold, der gerne vil tilbage til toppen af dansk fodbold: Ari Skulason, Tørnæs (og Falkesgaard for den sags skyld), Jonasson, Zohore, Lasse Kryger, Dvalishvili (OMFG), Diarra og resten af den uduelige reservebænk vi kan sende i kamp, når vi, traditionen tro, kommer i bekneb de sidste 15 minutter.

Værst af alle er dog Jesper Hansen. Fucking østjyske kræmmerkarl. Jeg er så TRÆT af at manden bliver ved med at signe spillere, der bare ikke har niveau til OB, eller simpelthen undgår at købe spillere på positioner, hvor det virkelig brænder på. Jamen hvad skal det ikke blive til? "Vi er trygge ved Diarra og Lasse Nielsen...." Oh really? Er det derfor Lasse har fået lige præcis 0 minutter i sæsonen og Diarra blev sendt i aktion for første gang i, hvad? 20 kampe? Inden vi ser os om, har vi spillet 25% af sæsonen, og mistet fodfæste i toppen, og desuden forsømt, at vi for første gang i mange år har en ekstremt farlig offensiv!

Og ja, jeg er indebrændt!

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Come on... en bruger der ellers gerne holder sig væk, skal lige ind 5. min. efter en tabt kamp og starte drama...
      Wow?! Og det mener du ikke sker konstant på det her forum?
      Hvad er mandens 'forbrydelse', andet end ikke at være enige med folk, der mener vores sportschef er inkompetent og vores spillere uduelige?

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Hvad er mandens 'forbrydelse', andet end ikke at være enige med folk, der mener vores sportschef er inkompetent og vores spillere uduelige?
        Netop fordi den slags sker konstant på vores forum, hvorfor så ikke overveje om det er klogt at skrive sådan et indlæg? Forventer han at folk siger: Jamen det kan jeg da også godt se. My bad. ?

Jeg holder mig også bevidst væk efter et nederlag - for mit eget helbreds skyld. Kan se tærsklen for forslag også kan prikke ved folks frustration over frustration.

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

At folk der ikke rigtig bruger det, dukker op og fortæller hvad der skal til for at den givne bruger gider... Lige 5 min. efter et nederlag... nej, det synes jeg ikke sker tit...

Hvad er min, Magge, Chris, FmprOB, osv. "forbrydelse"..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
            Pis at vi taber idag, ny målmand, nyt midterforsvar, er måske en forklaring andre vil sige dårlig indkøb.
            Jeg synes ellers at både Makrini og Ari havde godt fat på midten idag. Men vi skal ha stabiliseret forsvaret og den defensive del.
            Vi spiller lidt for naivt på vores back. Kirke blev ofte fanget, og Johnny Thomsen boltrede sig lidt for meget og med mange indlæg til følge.
            Kenneth Zohore så meget tung ud i 1. Halvleg, men var lidt mere i drev i 2. Halvleg.
            Men hvorfor skulle Lado ind?? Vi spillede høje bolde så her ville Kryger måske have været bedre.
            Jeg har skrevet det før, og gentager gerne, vi er på vej, der kommer nogle bump, idag var det et bump. Kom igen, videre
            Med en dygtig sportsdirekør kunne de bump mindskes ;-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Det værste på dette forum er, at folk ikke må ytre sig efter et nederlag. Fodbold er følelser, og efter et nederlag er man ked af det, rasende, bitter og sur. Der kommer nogle vanvittige udmeldinger engang imellem, inklusiv fra undertegnede.

Hvorfor er der ikke plads til det? Alle meninger og følelsesmæssige udbrud er vel velkomne, så længe tonen holdes i god orden, og reglementet på dette forum ikke overskrides.

Jeg tænker også at de fleste af os er gamle nok til, at kunne ignorere vredes udbrud og andre indlæg man måske ikke bryder sig om personligt.. Ligesom i påpeger, at manden godt "lige kan overveje" at tænke sig om, før han laver et indlæg, så kan i vel også "lige overveje" at lade vær' med at kommentere hans indlæg, hvis det ikke falder i jeres smag.

Ytringsfrihed er en motherfucker, men jeg byder den personligt velkommen, og der skal sgu være plads til at gå over stregen efter et nederlag, og så kommer man forhåbentlig til lidt mere fornuft efterfølgende, og ser kampen og opsætningen i vores klub anderledes.. Så er det vidst heller ikke værre.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Hvis du ikke kan tage kritik af Tørnæs i den situation, som kommentatorene også gjorde, alle omkring mig lokalet også gjorde, så tror jeg heller ikke det her forum er for dig. Da kommentatorene sagde at han så skidt ud, at han havde glemt sin kvalitet i Finland, slukkede du så for fjernsynet?

Tænk at nogen mennesker kan få ondt i røven, over at man kommer med kritik, oven i købet efter man taber på sådan et mål, det forstår jeg simpelthen ikke!
                De sagde nu han havde glemt heldet i Finland, ikke noget om kvalitet.
                Syntes det er tyndt at klandre ham for noget i forhold til de tre mål. Han var god med fødderne var hvad jeg noterede. Og også et par gode indgreb i luften. Vi kan være enige at han ikke har den samme kvalitet, som da vi sidst stod med en ung målmand der blev skadet, og vi så kunne hente Carroll ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Med en dygtig sportsdirekør kunne de bump mindskes ;-)
                  Alle laver fejl jo..
                  Men det er vildt så mange han har lavet på så kort tid

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    De sagde nu han havde glemt heldet i Finland, ikke noget om kvalitet.
                    Syntes det er tyndt at klandre ham for noget i forhold til de tre mål. Han var god med fødderne var hvad jeg noterede. Og også et par gode indgreb i luften. Vi kan være enige at han ikke har den samme kvalitet, som da vi sidst stod med en ung målmand der blev skadet, og vi så kunne hente Carroll ind.
                    Så hørte jeg forkert. Jeg mener heller ikke at han er skyld i målet, men det er første gang, at jeg ser et mål, hvor bolden dumper ned i hovedet på målmanden, han har i hvertfald ikke reflekser som en kat.

Og så vil jeg lige dele et gammelt citat: Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den.

Comment

At folk der ikke rigtig bruger det, dukker op og fortæller hvad der skal til for at den givne bruger gider... Lige 5 min. efter et nederlag... nej, det synes jeg ikke sker tit...

Min var åbenbart "brok over brok" kommentaren. Det var åbenbart dobbeltmoralsk.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Der er ingen forbrydere her. Jeg er bare uenig i, at den sportslige ledelse sejler, hvilket lader til at være konklusionen i mange af jeres indlæg. Vores hold i sidste sæson var i min optik ikke til ret meget mere end 9.pladsen, hvilket Ove fik hevet hjem. Det var mentalt utrolig sårbart, og Ove fik sat en midlertidig prop i. Med Kent er planen åbenlyst at være mere sportslig ambitiøs; men det er efter min mening ikke realistisk, hverken økonomisk eller sportsligt, at skifte hele holdet ud.
                        Vi har åbenlyse mangler, som bl.a. bliver udstillet i dag; men jeg tror og håber fortsat på, at vi er på vej imod bedre tider. Ser man jeres mange posts, så tegner der sig et billede af, at det går dårligt, og især at Jesper Hansen skulle være hovedansvarlig. Jeg er lidt so-so mht Hansen: sidste sommers vindue var ikke imponerende - men det hjælper jo heller ikke, når trænersituationen er kaotisk og økonomien stram. Trænersituationen er i hvert fald korrigeret nu, og denne sommers indkøb ser det noget bedre ud med. Der er noget mere plan i tingene nu, sådan virker det i hvert fald på mig.
                        I poster mange indlæg, og de er overvejende kritiske. Hvis man så - som mig - sidder med en positiv fornemmelse generelt, så kan I jo få reaktioner fra mig og andre, der er uenige. Mest med den negative tone, som kan være lidt overvældende, når man ser trådene igennem.

Comment

Der er ingen forbrydere her. Jeg er bare uenig i, at den sportslige ledelse sejler, hvilket lader til at være konklusionen i mange af jeres indlæg. Vores hold i sidste sæson var i min optik ikke til ret meget mere end 9.pladsen, hvilket Ove fik hevet hjem. Det var mentalt utrolig sårbart, og Ove fik sat en midlertidig prop i. Med Kent er planen åbenlyst at være mere sportslig ambitiøs; men det er efter min mening ikke realistisk, hverken økonomisk eller sportsligt, at skifte hele holdet ud.
                          Vi har åbenlyse mangler, som bl.a. bliver udstillet i dag; men jeg tror og håber fortsat på, at vi er på vej imod bedre tider. Ser man jeres mange posts, så tegner der sig et billede af, at det går dårligt, og især at Jesper Hansen skulle være hovedansvarlig. Jeg er lidt so-so mht Hansen: sidste sommers vindue var ikke imponerende - men det hjælper jo heller ikke, når trænersituationen er kaotisk og økonomien stram. Trænersituationen er i hvert fald korrigeret nu, og denne sommers indkøb ser det noget bedre ud med. Der er noget mere plan i tingene nu, sådan virker det i hvert fald på mig.
                          I poster mange indlæg, og de er overvejende kritiske. Hvis man så - som mig - sidder med en positiv fornemmelse generelt, så kan I jo få reaktioner fra mig og andre, der er uenige. Mest med den negative tone, som kan være lidt overvældende, når man ser trådene igennem.

som vel er meget alm på et debat forum efter man har tabt en hjemmekamp. Syntes generelt at tonen har været positiv i denne sæson...
                          Men medgiver at tonen idag har været ekstra hård

Comment

Normalt holder jeg mig væk fra forum i en rum tid efter et nederlag, fordi dels sidder mine følelser ude på tøjet, og det er sjældent et godt udgangspunkt at starte en diskussion med, og dels ved jeg, der er nogle der ikke kan styre sig og så er der dem, der reagerer mod dem, der ikke kan styre sig, og det eneste vi så får ud af dét er skænderier/fornærmelser/misforståelser - hvorfor jeg på en kluntet måde opfordrede folk, der ikke bryder sig om frustrationsudbrud/usaglighed, om at holde sig væk fra forum de første 24 timer efter et nederlag. Der er en tid og et sted for at tale negative indlæg imod, og det synes jeg ikke er de første 24 timer efter et nederlag.

Jeg mener så også at de såkaldt negative også burde gøre som jeg og generelt afholde sig fra at ytre sig efter et nederlag, om end jeg har en vis forståelse for nogen har behov for at bruge dette sted som en kanal for at komme ud med frustrationen, så det ikke går ud over familien/konen/kæresten. F.eks.

Du tog mit indlæg som jeg som en eller anden debatkonge dikterede Hvordan folk skulle gøre, hvorfor jeg ærligt talt kom til at føle mig lidt som en forbryder.

Desuden handler det her mest om en bekymring over at de positive takter kan komme til at drukne, hvis ikke vi får mere kvalitet ind i de bagerste rækker og de centrale akser. Der vil altid værd nogen, der mener JH er en røvbanan - men generelt mener jeg kritikken går på om JH er god nok til balancere indkøbene så truppen får den rette sammensætning til både at få succes på den korte bane - og hvad vigtigere er: På den lange.

Efter 2 sejre, der begge kom i hus overvejende mest takket være skarphed hos os og ditto manglende hos modstanderen så har vi nu ikke vundet 3 - og indkasseret 6 mål. Hvis denne tendens fortsætter fordi de bagerste rækker er så meget bagefter resten, så vil overskuddet og selvtilliden i angrebet også ryge sig en tur, og så er vi altså ikke verdens bedste hold/klub i modgang.

Jeg synes ikke JH er talentløs og uduelig. Men som så ofte før, så er der, eller i hvert fald kan der være en væsentlig forskel på at sige: Han er ikke god nok - og han er ikke god. Og det er den lille forskel, der kan betyde forskellen imellem opnåede mål og ikke.

MvH ChrisOB

Comment

Det var en god kamp mellem to top-6 hold. Men vores odds var dårlige og blev endnu dårligere ret tidligt i kampen da Falk blev reduceret og senere måtte udgå.
                              Ingen af målene var klare forsvarskoks - og det synes jeg er positivt. Og så viste det sig at Ari trods alt er noget bedre til at skyde frispark end Emil.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Vi har jo været igennem den her før, og jeg er grundlæggende enig med dig omkring Kent og fremtiden osv, og vi er også ret enige omkring forventningerne til sæsonen hvis ikke jeg husker forkert... men lige det her handler så også om noget lidt andet, det der med hvad der er rigtigt og forkert på forum, og det er det reaktionen kommer af...

Du skriver selv, åbenlyse mangler der bliver udstillet... Det er jo netop fundamentet til meget af debatten, det helt åbenlyse, som vi alle kan se, og som for nogen er mere frustrerende at se på end for andre, og for nogen er det meget frustrerende at se på det igen, især når planen var det ikke skulle være sådan at vi stod her igen... Jeg er også sikker på det går mod bedre tider, sidst jeg ikke gjorde det var da vi lige havde tabt 3-0 i Randers i efteråret i en af Oves første kampe, og det kom jeg mig hurtigt over igen.... Nogen var helt oven på efter 2 kampe 6 point, andre er helt nede efter 3 kampe 1 point, det må vel gå lige op...

Der er jo også ting der går dårligt, og der er jo også ting hvor JH er hovedansvarlig, vi snakker jo ikke om drikkevandet eller lign., men om handler og trup i OB, og der er JH nu engang hovedansvarlig...

... og der kan da også være nogen der mener det går dårligt, men der står jo ikke nogen steder hvad der er rigtigt og forkert, altså hvis det lyder i nogen indlæg som om det går dårligt, så kunne det jo være fordi den bruger rent faktisk synes det går dårligt... Og så forstår jeg udmærket det er pisse irriterende at få den der med at man er forkert på den, ikke i form af egentlige argumenter, men mere den der "stemningen er forkert" respons, eller som om det ikke tæller helt når det er negativt, det er bare følelser der er påvirket, og hvordan det nu lyder...

Og det er dér twisten opstår, og ikke så meget fordi folk er uenige om det givne emne...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X