Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Salg af Eriksen til Juventus "transferregler hvad får OB"
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg;58878[B]Nah, der er mere end bare penge, synes jeg.[/B] Mon ikke vi har mulighed for de trængte forstærkninger, med de penge vi i øjeblikket har? Evt med et salg af Emil. :)
Jeg tænker kun på hvad der ville være bedst for OB
Comment
-
Eriksen er for god til ikke at spille i CHL hvert år. Har stor sympati for Spurs, men CE skal videre når Levy poster, så mange penge i div. flop-indkøb hver sæson og har så svært ved at indfri målsætningen om Top 4 og CL-kval. Juve ville være et perfekt sted for ham. Juve kommer nok til at rykke sig lidt, men salgsprisen kommer ikke over 225 mio. og det skal Spurs være glad for. Det er i det lejde deres nøglespillere normalvis bliver solgt for til større klubber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægDer blev vurderet i et engelsk magasin i slutningen af sidste sæson, at Eriksens pris ville ligge et sted mellem 275-325 millioner kroner."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTror faktisk at et skifte til Juve, vil være rigtig godt for Eriksen. Det er ingen hemmelighed at han håber at komme til Barca på et tidspunkt, og jeg tror at et skifte til Juve vil være en fin mellem vej.
Comment
-
Tipsbladet har kigget nærmere på hvad vi kan få ud af det...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/juventus-jagter-eriksen-ob-kan-faa-flere-millioner
Hvis Christian Eriksen altså bliver solgt for 200 millioner kroner, vil OB få cirka 2, 6 millioner kroner. Hvis danskeren eksempelvis bliver solgt for 300 millioner kroner, vil OB kunne se frem til at modtage omkring 3,9 millioner
Ps.
Da Christian Eriksen i 2013 skiftede fra Ajax til Tottenham for omkring 100 millioner kroner, fik OB ifølge tipsbladet.dk's beregninger omkring 1,3 millioner kroner i uddannelseskompensation.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTror faktisk at et skifte til Juve, vil være rigtig godt for Eriksen. Det er ingen hemmelighed at han håber at komme til Barca på et tidspunkt, og jeg tror at et skifte til Juve vil være en fin mellem vej.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment