Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Salg af Eriksen til Juventus "transferregler hvad får OB"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis vi kunne få 1,5% af 300 mill så skal han da bare afsted
    Nah, der er mere end bare penge, synes jeg. Mon ikke vi har mulighed for de trængte forstærkninger, med de penge vi i øjeblikket har? Evt med et salg af Emil. :)
    Lykken er at se Brøndby fejle.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Patrick Borg;58878[B
      ]Nah, der er mere end bare penge, synes jeg.[/B] Mon ikke vi har mulighed for de trængte forstærkninger, med de penge vi i øjeblikket har? Evt med et salg af Emil. :)
      Den gælder jo kun for dem der er fan af holdet
      Jeg tænker kun på hvad der ville være bedst for OB

      Comment


        #18
        Martin Davidsen har lavet regnskabet for os

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lere-millioner

        Comment


          #19
          Eriksen er for god til ikke at spille i CHL hvert år. Har stor sympati for Spurs, men CE skal videre når Levy poster, så mange penge i div. flop-indkøb hver sæson og har så svært ved at indfri målsætningen om Top 4 og CL-kval. Juve ville være et perfekt sted for ham. Juve kommer nok til at rykke sig lidt, men salgsprisen kommer ikke over 225 mio. og det skal Spurs være glad for. Det er i det lejde deres nøglespillere normalvis bliver solgt for til større klubber.

          Comment


            #20
            Der blev vurderet i et engelsk magasin i slutningen af sidste sæson, at Eriksens pris ville ligge et sted mellem 275-325 millioner kroner.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Der blev vurderet i et engelsk magasin i slutningen af sidste sæson, at Eriksens pris ville ligge et sted mellem 275-325 millioner kroner.
              Men det vil Juventus ikke betale. Deres ønskespiller var Julian Draxler fra Schalke og deres sidste bud for ham var 30 millioner Euro (15 Millioner nu og 15 millioner som bonusbetaling). Men Schalkes sportdirektør Heldt afviste det. Så tror jeg ikke at de ville betale mere for Eriksen end for Draxler, selv om det ville være rart for os.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Tror faktisk at et skifte til Juve, vil være rigtig godt for Eriksen. Det er ingen hemmelighed at han håber at komme til Barca på et tidspunkt, og jeg tror at et skifte til Juve vil være en fin mellem vej.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Tror faktisk at et skifte til Juve, vil være rigtig godt for Eriksen. Det er ingen hemmelighed at han håber at komme til Barca på et tidspunkt, og jeg tror at et skifte til Juve vil være en fin mellem vej.
                  Som Juve fan ville det være så fantastisk at få ham til klubben spørgsmålet er om han lige skal have 1 år mere i england før han er helt klar. Juventus var trods alt lige i Champions League finalen og det niveau har Eriksen ikke endnu.

                  Comment


                    #24
                    Det skifte sker ikke. Spurs vil have mere for ham end Juve vil betale. Ganske enkelt.

                    Comment


                      #25
                      Tipsbladet har kigget nærmere på hvad vi kan få ud af det...
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/juventus-jagter-eriksen-ob-kan-faa-flere-millioner

                      Hvis Christian Eriksen altså bliver solgt for 200 millioner kroner, vil OB få cirka 2, 6 millioner kroner. Hvis danskeren eksempelvis bliver solgt for 300 millioner kroner, vil OB kunne se frem til at modtage omkring 3,9 millioner

                      Ps.

                      Da Christian Eriksen i 2013 skiftede fra Ajax til Tottenham for omkring 100 millioner kroner, fik OB ifølge tipsbladet.dk's beregninger omkring 1,3 millioner kroner i uddannelseskompensation.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Tror faktisk at et skifte til Juve, vil være rigtig godt for Eriksen. Det er ingen hemmelighed at han håber at komme til Barca på et tidspunkt, og jeg tror at et skifte til Juve vil være en fin mellem vej.
                        Det vil jeg godt sætte en øl på stadion på højkant på at han ikke gør... selvom jeg må vente mange år med at indkassere den... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #27
                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...prisen/5689691
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            Og vi skulle få ca. 1.3 mio. for hver 100 millioner... VILDERE KLOVN, VILDERE
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment

                            Working...
                            X