Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Salg af Eriksen til Juventus "transferregler hvad får OB"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Salg af Eriksen til Juventus "transferregler hvad får OB"

    Er ikke helt skarp på transferreglerne. Hvor mange % får vi ved et salg ?

    #2
    Ikke ret meget.

    Der er et kompensationsbeløb på 5% af en evt. transfersum, der skal deles mellem de klubber der har haft en spiller mellem han er 12 og 23. Vi havde Eriksen fra han var 12-16, Ajax til han var 20(ish), og Tottenham fra 20-23. Så en lille tredjedel af 5%= 1.6%. Men hvis han ryger for 250 mil, er det da også små tre-fire millioner.

    EDIT: Hvis de regler jeg ellers kan huske stadig gælder.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Så mere end vi får for KL, en mand i start elveren. Lad bare Eriksen blive solgt noget oftere

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Ikke ret meget.

        Der er et kompensationsbeløb på 5% af en evt. transfersum, der skal deles mellem de klubber der har haft en spiller mellem han er 12 og 23. Vi havde Eriksen fra han var 12-16, Ajax til han var 20(ish), og Tottenham fra 20-23. Så en lille tredjedel af 5%= 1.6%. Men hvis han ryger for 250 mil, er det da også små tre-fire millioner.

        EDIT: Hvis de regler jeg ellers kan huske stadig gælder.
        Det gør de, vi er berettigede til ca 1,5% jvf: http://www.fifa.com/mm/document/affe...s_en_33410.pdf side 19 og 38
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Men det kommer også an på, hvornår han skiftede til OB. Kom ham og Falk ikke først som 13-årige? Så kan man trække 0.25% procent fra.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af jobione Se indlæg
            Så mere end vi får for KL, en mand i start elveren. Lad bare Eriksen blive solgt noget oftere
            Ja, bare sælg ham igen med det samme. Han behøver slet ikke spille nogen kampe. (Vi har selv vist hvordan, man gør den slags - Nenad Novakovic)

            Comment


              #7
              Så vidt jeg lige ved, så fik Middelfart også penge, da han blev solgt til Tottenham. Så mon ikke de også skal have denne gang ?

              Comment


                #8
                Tror nu ikke at han ville koste mere end 150 mill så det ville nok max give os 1,5-2mill...
                Men dem vil vi også gladeligt tage imod

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tror nu ikke at han ville koste mere end 150 mill så det ville nok max give os 1,5-2mill...
                  Men dem vil vi også gladeligt tage imod

                  Jeg er nu ret sikker på at en salgspris vil runde de 200 mill , og nok nærmere 250 ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Jeg er nu ret sikker på at en salgspris vil runde de 200 mill , og nok nærmere 250 ..
                    Tottenham er jo ikke kendt for at sælge billigt - så jo højere desto bedre - for os altså. Tottenham køber alligevel dårligt ind alligevel :D

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jeg er nu ret sikker på at en salgspris vil runde de 200 mill , og nok nærmere 250 ..
                      Ikke til Juventus IMO.
                      De betaler sjældent monstertransfers

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tror nu ikke at han ville koste mere end 150 mill så det ville nok max give os 1,5-2mill...
                        Men dem vil vi også gladeligt tage imod
                        Der var et par artikler på engelske medier sidste år (jeg kan selvfølgelig ikke lige finde dem igen) hvor sportsøkonomer og agenter vurderede på forskellige PL-spillere, og der blev Eriksen vurderet til omkring 300 mil. Tottenham gav 100 millioner for ham i Ajax, så jeg tror på ingen måde de ville slippe ham igen for 150. Han har tre år tilbage af sin kontrakt.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Der var et par artikler på engelske medier sidste år (jeg kan selvfølgelig ikke lige finde dem igen) hvor sportsøkonomer og agenter vurderede på forskellige PL-spillere, og der blev Eriksen vurderet til omkring 300 mil. Tottenham gav 100 millioner for ham i Ajax, så jeg tror på ingen måde de ville slippe ham igen for 150. Han har tre år tilbage af sin kontrakt.
                          Lyder også fair. Men Juventus giver ikke så mange penge generelt mm det er megastjerner

                          Comment


                            #14
                            Tror sgu ikke på, at Eriksen bliver solgt før næste sommer. Håber, som Spurs mand, heller ikke at han gør!
                            Lykken er at se Brøndby fejle.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                              Tror sgu ikke på, at Eriksen bliver solgt før næste sommer. Håber, som Spurs mand, heller ikke at han gør!
                              Hvis vi kunne få 1,5% af 300 mill så skal han da bare afsted

                              Comment

                              Working...
                              X