Er ikke helt skarp på transferreglerne. Hvor mange % får vi ved et salg ?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Salg af Eriksen til Juventus "transferregler hvad får OB"
Collapse
X
-
Ikke ret meget.
Der er et kompensationsbeløb på 5% af en evt. transfersum, der skal deles mellem de klubber der har haft en spiller mellem han er 12 og 23. Vi havde Eriksen fra han var 12-16, Ajax til han var 20(ish), og Tottenham fra 20-23. Så en lille tredjedel af 5%= 1.6%. Men hvis han ryger for 250 mil, er det da også små tre-fire millioner.
EDIT: Hvis de regler jeg ellers kan huske stadig gælder."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægIkke ret meget.
Der er et kompensationsbeløb på 5% af en evt. transfersum, der skal deles mellem de klubber der har haft en spiller mellem han er 12 og 23. Vi havde Eriksen fra han var 12-16, Ajax til han var 20(ish), og Tottenham fra 20-23. Så en lille tredjedel af 5%= 1.6%. Men hvis han ryger for 250 mil, er det da også små tre-fire millioner.
EDIT: Hvis de regler jeg ellers kan huske stadig gælder."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror nu ikke at han ville koste mere end 150 mill så det ville nok max give os 1,5-2mill...
Men dem vil vi også gladeligt tage imod"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDer var et par artikler på engelske medier sidste år (jeg kan selvfølgelig ikke lige finde dem igen) hvor sportsøkonomer og agenter vurderede på forskellige PL-spillere, og der blev Eriksen vurderet til omkring 300 mil. Tottenham gav 100 millioner for ham i Ajax, så jeg tror på ingen måde de ville slippe ham igen for 150. Han har tre år tilbage af sin kontrakt.
Comment
Comment