Målmandspositionen er måske den vigtigste på hele holdet, da den kan være med til at skabe ro til resten af holdet, i hvert fald defensiven. Og derfor synes jeg ganske enkelt ikke at det er godt nok, at vi siden Arek stoppede hos os, ikke har haft et klart førstevalg, og en profil i målet. Arek stoppede i 2009, og vi har ikke siden formået at hente en profil til at varetage pladsen i målet. Det tætteste vi kommer er vel JC, som var langt fra hans tidligere niveau.
Får vi en klar profil i målet, er jeg sikker på at resten af defensiven også forbedrer sig, da det bare betyder så meget og giver så meget sikkerhed, at man ved at den sidste skanse har styr på det.
Jeg ser ikke Tørnes som den mand, ej heller Falkesgaard. Jesper Hansen vil sandsynligvis kunne være den man vi har ledt efter i snart 6 år.
Får vi en klar profil i målet, er jeg sikker på at resten af defensiven også forbedrer sig, da det bare betyder så meget og giver så meget sikkerhed, at man ved at den sidste skanse har styr på det.
Jeg ser ikke Tørnes som den mand, ej heller Falkesgaard. Jesper Hansen vil sandsynligvis kunne være den man vi har ledt efter i snart 6 år.
Comment