Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror simpelthen at man vurdere at JJT ikke pt har fysik til at spille 90 min uge efter uge i superligaen.. Desværre..
    Jeg så også meget hellere JJT på den offensive midt med Makrini bag sig. Har meget nemmere ved at tilgive hans fejl end har har ved at se på Ari's lort gang på gang på gang på gang på gang på gang
    tænker jeg også er grunden.....vi så også hvordan greve blev taget ud efter ca 60 min. - må vel også have været derfor. Og det er jo langtfra optimalt hvis man ved man står med 2 udskiftninger der skal laves efter 60 min....det holder ikke i længden

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
      Synes vi skal have tålmodighed med Falkesgaard. Han laver en fejlvurdering igår, og kan læse at mange herinde er efter ham for hans korte udspil, der har kikset et par gange de første par kampe. Jeg synes til gengæld at han har vist enormt sikre hænder, han er virkelig god til ikke at give returbolde. Han har ikke stået så mange kampe i suppen endnu, så tror på at han stadig kan vokse med opgaven og formindske antallet af fejl.

      Kent må på den anden side snart give nogle andre chancen i stedet for KL og Ari. Prøv da JJT fra start, han har niveauet! Kan slet ikke forstå hvad Ari skal på den midtbane. Alt for mange dumme boldtab. Kan dog godt forstå at Kent gerne vil holde fast i Larsen, han er vores bedst centerforsvarer i opspillet. Faktum er desværre bare at han er indblandet i ALLE de mål vi lukker ind. Lasse Nielsen fra start næste gang tak.
      det har vel ikke så meget med tålmodighed at gøre, er manden skadet så skal der hentes en ny ind. Og så må falkesgaard jo bare tage kampen op når han vender tilbage.

      Falkes har ikke endegyldigt ovebevist mig om han skal være vores nye nr. 1 men heller ikke om det modsatte - endnu. For der har været for mange smuttere indtil nu

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Træls vi ikke kan få en status på Falkesgaard.. Jeg frygter at hvis han er skadet kan det medføre en panik signing som Kirsten istedet for at vente på noget evt godt sidst i vinduet. Der er stadigvæk 3 uger tilbage af vinduet
        Hvor meget bedre mon dog det bliver fordi man venter. Forsøgte det samme sidste år med vores angreb og her landede Lado.....JH forsøgte at trække den, det ser så ikke ud til at gå. Og så har han da haft tid til at kigge sig omkring - vel efterhånden 1 mdrs tid siden der sidst blev hentet noget til truppen. Og JH har næppe siddet på hænderne siden.

        Og så har man da haft Kirsten til prøvetræning - så panik signing bliver han vel næppe.....en nødløsning måske


        Og så frygter jeg iøvrigt at JH trækker den forlænge - fordi der er 3 uger tilbage af vinduet. Den holder bare ikke som undskyldning - der skal handling til nu!

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det har vel ikke så meget med tålmodighed at gøre, er manden skadet så skal der hentes en ny ind. Og så må falkesgaard jo bare tage kampen op når han vender tilbage.

          Falkes har ikke endegyldigt ovebevist mig om han skal være vores nye nr. 1 men heller ikke om det modsatte - endnu. For der har været for mange smuttere indtil nu
          det må være rigtigt....JH/KN ligger som redt, risikoen har været der hele tiden med kun 2 i truppen så måske er "sparsomligheden" dyr for OB.......

          Falkesgård har nu heller ikke overbevist mig i kampene endnu, men til de træninger jeg har overværet har han set skarp ud, men træning og kamp er som bekendt 2 forskellige ting. "Forsvaret" for hele den bagerste linie inkl. målmand og def. midt er vel at det helt nyt og skal bruge mere end 4 kampe til at få "automatismene" på plads
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det må være rigtigt....JH/KN ligger som redt, risikoen har været der hele tiden med kun 2 i truppen så måske er "sparsomligheden" dyr for OB.......

            Falkesgård har nu heller ikke overbevist mig i kampene endnu, men til de træninger jeg har overværet har han set skarp ud, men træning og kamp er som bekendt 2 forskellige ting. "Forsvaret" for hele den bagerste linie inkl. målmand og def. midt er vel at det helt nyt og skal bruge mere end 4 kampe til at få "automatismene" på plads
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              det har vel ikke så meget med tålmodighed at gøre, er manden skadet så skal der hentes en ny ind. Og så må falkesgaard jo bare tage kampen op når han vender tilbage.

              Falkes har ikke endegyldigt ovebevist mig om han skal være vores nye nr. 1 men heller ikke om det modsatte - endnu. For der har været for mange smuttere indtil nu
              Enig i der skal hentes en ny målmand snarest, pointen var mere, at jeg tror på Falkesgaard som førstemålmand.
              Eller at man hellere skal bruge midlerne på en midterforsvarer eller kreativ central midt, fremfor en dyr keeper, givet at Kent slet ikke tror på Lasse Nielsen og/eller vurderer at JJT ikke er klar til at være fast starter.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
                Enig i der skal hentes en ny målmand snarest, pointen var mere, at jeg tror på Falkesgaard som førstemålmand.
                Eller at man hellere skal bruge midlerne på en midterforsvarer eller kreativ central midt, fremfor en dyr keeper, givet at Kent slet ikke tror på Lasse Nielsen og/eller vurderer at JJT ikke er klar til at være fast starter.
                Det er vi rigtig rigtig mange der er enige i

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
                  Enig i der skal hentes en ny målmand snarest, pointen var mere, at jeg tror på Falkesgaard som førstemålmand.
                  Eller at man hellere skal bruge midlerne på en midterforsvarer eller kreativ central midt, fremfor en dyr keeper, givet at Kent slet ikke tror på Lasse Nielsen og/eller vurderer at JJT ikke er klar til at være fast starter.
                  nu er der vidst ikke nogen der snakker om at hente valdes eller de gea. Men Jh har selv flere gange været ude og sige der var styr på økonomien nu - så er det vel ikke for meget forlangt at vi har 3 keepere i truppen.
                  Og så udelukker det ene vel ikke det andet? Jeg er klar over vi ikke har uanede midler - men en 3. "kvalitets" keeper samt en midtforsvare og central midt(som jeg er fuldstændigt enig i vi godt kunne bruge) burde ikke få korthuset til at vælte.

                  - især ikke når JH som forventet begynder at få ryddet lidt mere op fx Lado som åbenbart er en dyr herre

                  edit: Og så har jeg forresten ikke afskrevet Falkesgaard endnu - men han har heller ikke utvetydigt overbevist mig om han er vores nye klare 1. valg på posten

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    nu er der vidst ikke nogen der snakker om at hente valdes eller de gea. Men Jh har selv flere gange været ude og sige der var styr på økonomien nu - så er det vel ikke for meget forlangt at vi har 3 keepere i truppen.
                    Og så udelukker det ene vel ikke det andet? Jeg er klar over vi ikke har uanede midler - men en 3. "kvalitets" keeper samt en midtforsvare og central midt(som jeg er fuldstændigt enig i vi godt kunne bruge) burde ikke få korthuset til at vælte.

                    - især ikke når JH som forventet begynder at få ryddet lidt mere op fx Lado som åbenbart er en dyr herre

                    edit: Og så har jeg forresten ikke afskrevet Falkesgaard endnu - men han har heller ikke utvetydigt overbevist mig om han er vores nye klare 1. valg på posten
                    Enig i det øverste. Men mon ikke at det er først ud og derefter ind princippet der er trådt i kraft nu?

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      nu er der vidst ikke nogen der snakker om at hente valdes eller de gea. Men Jh har selv flere gange været ude og sige der var styr på økonomien nu - så er det vel ikke for meget forlangt at vi har 3 keepere i truppen.
                      Og så udelukker det ene vel ikke det andet? Jeg er klar over vi ikke har uanede midler - men en 3. "kvalitets" keeper samt en midtforsvare og central midt(som jeg er fuldstændigt enig i vi godt kunne bruge) burde ikke få korthuset til at vælte.

                      - især ikke når JH som forventet begynder at få ryddet lidt mere op fx Lado som åbenbart er en dyr herre

                      edit: Og så har jeg forresten ikke afskrevet Falkesgaard endnu - men han har heller ikke utvetydigt overbevist mig om han er vores nye klare 1. valg på posten
                      Vi er enige angående manglen på en midterforsvarer og en central midt. Men når der så samtidig bliver nævnt en Jesper Hansen fra Evian til 2 mill., så så jeg hellere at vi hentede en billigere målmand og fokuserede på noget kvalitet til de to andre pladser. Fordi jeg synes Falkes virker til at have potentiale.

                      Som du selv siger udelukker det ene ikke det andet, så hvis der er råd, gerne JH, en midterforsvarer og en central midt Dejlige nyheder med Lado på vej ud.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Enig i det øverste. Men mon ikke at det er først ud og derefter ind princippet der er trådt i kraft nu?
                        jo der skal nok et par stykker ud før der kommer noget nyt ind.

                        Lige med undtagelse af målmandsposten - der er altså en ledig plads her.

                        Men eller jo, får man skippet Lado og Mikkelsen kunne det jo godt tænkes man fik hentet en forsvarer eller midtbane og AK.....

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
                          Vi er enige angående manglen på en midterforsvarer og en central midt. Men når der så samtidig bliver nævnt en Jesper Hansen fra Evian til 2 mill., så så jeg hellere at vi hentede en billigere målmand og fokuserede på noget kvalitet til de to andre pladser. Fordi jeg synes Falkes virker til at have potentiale.

                          Som du selv siger udelukker det ene ikke det andet, så hvis der er råd, gerne JH, en midterforsvarer og en central midt Dejlige nyheder med Lado på vej ud.
                          nu ved jeg ikke hvor meget billigere målmand du kan finde - der er selvf altid nogle kontrakt frie man kan kigge efter - det er vel tilfældet med Kirsten.
                          Men at give 2 mill for hvad der må betragtes som en 1. keeper - det er for mig at se ikke dyrt.
                          Og at hente en eller anden sutteklud bare for at Falkes kan få buret tilbage når han vender retur fra skade (er han forresten ude??) det syntes jeg ikke om. Han kan tage kampen op om pladsen - og er han bedst så må Jesper hansen eller De Gea eller hvem vi nu henter ud og sætte på bænken.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            jo der skal nok et par stykker ud før der kommer noget nyt ind.

                            Lige med undtagelse af målmandsposten - der er altså en ledig plads her.

                            Men eller jo, får man skippet Lado og Mikkelsen kunne det jo godt tænkes man fik hentet en forsvarer eller midtbane og AK.....
                            AK kunne godt komme samme dag som vi afhænder Lado. Håber det er snart

                            Comment

                            Working...
                            X