Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Undrer mig lidt over denne udtalelse fra Kadrii :

    - Der er stor forskel i strategien og budgettet i klubben fra første gang jeg kom til, og så nu hvor man satser mere på de unge, der skal komme frem.
    Jeg var først til at finde håret i suppen - se længere oppe
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

      Jeg var først til at finde håret i suppen - se længere oppe
      Arrghhh :-).
      Den fik du
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        En gang Odense - altid Odense! Hvad betyder så tre gange Odense? Velkommen hjem, Bashkim!!!
        I øvrigt: det med at låne Nr 12 fra fansene er fedt. Tror der kommer et trøje mere i huset. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Hvad siger folket til hvis Bashkim starter som VB mod GF?

          Comment


            FS melder at han er med i dagens træning

            https://fyens.dk/artikel/bashkim-kad...er-nu-i-ådalen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              FS melder at han er med i dagens træning

              https://fyens.dk/artikel/bashkim-kad...er-nu-i-ådalen
              Klasse. Frygtede at coronarestriktionerne og karantæneregler er i hensigt af indrejse kunne holde ham ud. Så kom i gang Bashkim!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Klasse. Frygtede at coronarestriktionerne og karantæneregler er i hensigt af indrejse kunne holde ham ud. Så kom i gang Bashkim!
                Måske han allerede kan få en rolle torsdag

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                  Hvad siger folket til hvis Bashkim starter som VB mod GF?
                  Det gør han ikke. Tvivler på han overhovedet vil være i truppen.

                  men hvis han nu gjorde, ville jeg betragte det som komplet useriøst.

                  Comment


                    Forresten ham gutten der er med i videoen og giver kadrii trøjen han har en side på Instagram og Facebook med navnet OB trøjer. Manden har en kæmpe samling af trøjer.

                    Men så må de 2 sider der smider han de forskellige trøjer op og fortæller en lille historie til hver trøje, om hvem der fx har spiller i den, hva årstal den er fra MV. Så klart værd at følge OB trøjer på Facebook eller Instagram.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Forresten ham gutten der er med i videoen og giver kadrii trøjen han har en side på Instagram og Facebook med navnet OB trøjer. Manden har en kæmpe samling af trøjer.

                      Men så må de 2 sider der smider han de forskellige trøjer op og fortæller en lille historie til hver trøje, om hvem der fx har spiller i den, hva årstal den er fra MV. Så klart værd at følge OB trøjer på Facebook eller Instagram.
                      fedt, det skal tjekkes ud ! Iøvrigt irritere det mig at man ikke kan finde ud af at lave en langærmet spillertrøje når man nu har fundet ud af at lave en langærmet hummeltrøje med det gamle logo på. Jeg nåede lige at tænke, den må jeg ha, da jeg så Kadrii i den langærmede i videoen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        En gang Odense - altid Odense! Hvad betyder så tre gange Odense? Velkommen hjem, Bashkim!!!
                        I øvrigt: det med at låne Nr 12 fra fansene er fedt. Tror der kommer et trøje mere i huset. :-)
                        Jeg synes også det er fint med lån af trøje nr12 og så kan han jo passende få nr 9 eller 10 så snart Lieder eller Sander Svensen er røget videre.
                        Under alle omstændigheder fedt at få Baskim tilbage til OB

                        Comment


                          Kadrii fortæller bla om sin tid i Al-Fateh og at han sagtens kan se sig selv i OB i mange år

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-til-ob-blive

                          Comment


                            Kadrii bor pt ved AMC og regner ikke med at være med mod FCM

                            https://fyens.dk/artikel/bashkim-kad...kommet-til-mig

                            Comment


                              Bold.dk har også lavet et super godt interview med Kadrii

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...anske-bejlere/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja det kunne godt lyde som den umiddelbare foretrukkende trio. Hold da op der bliver krig om pladserne resten af sæsonen..


                                Eller er det for langt ude at tro på et comback til Kadrii-Svendsen duoen
                                Comeback til Kadrii - Svendsen er jo rent win-win med en ung spiller OB måske havde opgivet. Vi er vist et par fans, som godt kan huske deres gode samspil.

                                Comment

                                Working...
                                X