Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    De der udtalelser, ik'... De gå rent hjem. Det lyder til, at han ikke er blevet solgt et urealistisk projekt i forhold til, hvor vi er lige nu som klub.

    Kæft jeg glæder mig til at se ham banke på kassen fra kanten af feltet. Get in!
    Ja den kan ikke være mere klar. Lyder ganske fornuftigt. Nu skal den bare udføres i praksis uden at ryste på hånden samtidig med at man jagter Top 6..
    Easy peasy.......

    Comment


      Velkommen hjem til Kadrii.

      Bliver spændende at se hvad planen med ham er.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Jeg er decideret lykkelig! Det er den bedste nyhed vi som OB fans har fået længe! Ikke bare fordi det er Bashkim, men i høj grad også fordi det rent faktisk viser en my af ambition fra ledelsen af. Bashkim bliver et kæmpe aktiv for klubben og mon ikke han hurtigt bliver en del af anfører gruppen også.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Velkommen hjem til Kadrii.

          Bliver spændende at se hvad planen med ham er.
          Hmmm. Tænker han skal lave så mange mål som muligt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Velkommen tilbage Kadrii, now go and do your thing!
            Yeeees velkommen tilbage Bash
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Glæder mig til noget mere Kadrii/Jebali magi. Husker vi ikke alle denne kamp for lige over 1 år siden?

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kede-silkeborg

              Tror mange har glemt Kadriis fantastiske teknik og hvad han kan tilføre andet end mål
              Enig! Det er altså en vanvittig spændende frontrrio med Kadrii-Jebali-Sabbi. Umiddelbart komplimenterer de jo hinanden rigtig godt som spiller typer. Jebali - teknikeren/playmakeren, Sabbi - den hurtige dribler, Kadrii - manden med tordensparket og målnæsen

              Comment


                Julen kom tidligt i år

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Enig! Det er altså en vanvittig spændende frontrrio med Kadrii-Jebali-Sabbi. Umiddelbart komplimenterer de jo hinanden rigtig godt som spiller typer. Jebali - teknikeren/playmakeren, Sabbi - den hurtige dribler, Kadrii - manden med tordensparket og målnæsen
                  Ja det kunne godt lyde som den umiddelbare foretrukkende trio. Hold da op der bliver krig om pladserne resten af sæsonen..


                  Eller er det for langt ude at tro på et comback til Kadrii-Svendsen duoen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja det kunne godt lyde som den umiddelbare foretrukkende trio. Hold da op der bliver krig om pladserne resten af sæsonen..


                    Eller er det for langt ude at tro på et comback til Kadrii-Svendsen duoen
                    Uhhh Den var også vild i JMs første sæson

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      I det kommende halve år har han lånt trøje nummer 12 af fansene, og det ser han som en stor ære.

                      - Det bliver specielt at skulle spille med fansenes nummer, men jeg håber, jeg kan bære det med værdighed og gøre det godt, så det glæder jeg mig virkelig meget til, siger Bashkim Kadrii.

                      Satser man på at flå nr 9 trøjen at Lieder til sommer?
                      Man må i hvert fald gå ud fra, at der bliver en del ledige trøjenumre til den tid.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hmmm. Tænker han skal lave så mange mål som muligt
                        Tjoo behøver han nu ikke men gerne assistere Hylle mange gange ;-)

                        Tænker mere hvad opstillingen vil blive men det er jo ikke sikkert vi ser så meget til ham de første par uger da han nok ikke er i den bedste kampform.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Tjoo behøver han nu ikke men gerne assistere Hylle mange gange ;-)

                          Tænker mere hvad opstillingen vil blive men det er jo ikke sikkert vi ser så meget til ham de første par uger da han nok ikke er i den bedste kampform.
                          Der går nok lidt tid ja. Men tænker at Kadrii-Jebali-Sabbi nok er den man helst vil have til at lykkedes

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Man må i hvert fald gå ud fra, at der bliver en del ledige trøjenumre til den tid.
                            Ja.. Men hvorfor ellers bare låne nr 12 indtil sommer? Hans gamle 24 er ledig hvis trøjenummeret ikke var så vigtigt.
                            Dette er et lille skjult vink med en vognstang til Lieder tror jeg

                            Comment


                              Velkommen hjem til Bashkim. Og nu får Jebali sin legekammerat. Bliver spændende om han kan løfte andre som han tidligere gjorde med Sander, der jo faldt helt sammen da han forsvandt.

                              Der vil gå nogle kampe før han bliver god igen.

                              Og der skal godt nok skippes et par angribere af MH nu
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Velkommen hjem til Bashkim. Og nu får Jebali sin legekammerat. Bliver spændende om han kan løfte andre som han tidligere gjorde med Sander, der jo faldt helt sammen da han forsvandt.

                                Der vil gå nogle kampe før han bliver god igen.

                                Og der skal godt nok skippes et par angribere af MH nu
                                Kan man ophæve en lejekontrakt før tid? For så kunne man måske sende Sveinn retur allerede nu

                                Comment

                                Working...
                                X