Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nu er det jo også en ret taknemmelig opgave at spille mod OB , man er sikker på at få initiativet og man behøver slet og ret ikke at ofre nogen koncentration på vores centrale midt hverken defensivt eller offensivt .

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg synes ikke vi var længere fra sejren end AGF, der tydeligvis løb tør for kræfter og stillede sig tilbage til sidst. Og jo; kampen udstillede da også nogle mangler, vi har. Jeg er måske bare lidt overrasket over, at ordvalget kan blive så negativt efter en god fodboldkamp. Jeg kan ikke befri mig for tanken om, at nogen pga. to sejre (den sidste heldig) i de to første kampe har fået en anelse for høje forventninger.
    Jeg er pænt uenig i, at det var en god fodboldkamp. Spændende, måske, men sgu ikke god. Vi kunne lige så godt have vundet 3-2, som vi kunne have tabt 2-4, og det er ikke en "god" OB-kamp i min optik.

    Vi gav alt, alt for mange bold væk, og lavede elementære børnefejl i forsvaret.

    At sige, at bare fordi vi nok skal klare os fri af oprykning, så kan vi lige så godt give los og spille 33 kampe som den mod AGF og så skal vi nok få de point vi kan bruge, er naivt. Vi skal bruge den her sæson til at bygge en base op i. Det gør man ikke ved at bygge en start-11er op om spillere der ikke har niveauet, og ved at lade forsvaret/den def. midt sejle. Den store opgave for Kent bliver at bygge en CB/CM-akse op, så vi kan komme i topspillet i næste sæson.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg er enig i at det er overdrevet at bruge de udtryk, men jeg forstår skuffelsen hos nogen over at vi kunne være mere kontrollerende mod et oprykkerhold, som ganske vist er bedre end de fleste...vi skal ret beset være lidt mere end alm. tilfredse med at vi ikke tabte den kamp. Jeg så også en levende kamp hvor OB fik vist hurtigeden i kontraspillet, men ikke formåede at trykke GF efter en forrygende start, som burde kunne ryste mange mere urutinerede hold...
    Nu er det jo også en ret taknemmelig opgave at spille mod OB , man er sikker på at få initiativet og man behøver slet og ret ikke at ofre nogen koncentration på vores centrale midt hverken defensivt eller offensivt .

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg er enig i at det er overdrevet at bruge de udtryk, men jeg forstår skuffelsen hos nogen over at vi kunne være mere kontrollerende mod et oprykkerhold, som ganske vist er bedre end de fleste...vi skal ret beset være lidt mere end alm. tilfredse med at vi ikke tabte den kamp.
    Jeg synes ikke vi var længere fra sejren end AGF, der tydeligvis løb tør for kræfter og stillede sig tilbage til sidst. Og jo; kampen udstillede da også nogle mangler, vi har. Jeg er måske bare lidt overrasket over, at ordvalget kan blive så negativt efter en god fodboldkamp. Jeg kan ikke befri mig for tanken om, at nogen pga. to sejre (den sidste heldig) i de to første kampe har fået en anelse for høje forventninger.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    "katastrofe", "ringe", "umådeligt ringe"
    Den jeg så var en ret lige kamp, der bølgede frem og tilbage; begge hold havde deres chancer, og den kunne være gået begge veje. Herlig underholdning, i øvrigt.
    At den kamp her 3 dage senere snart bliver udlagt som 'umådeligt ringe'; det forstår jeg ikke. Det behøver vi ikke diskutere, for vi har jo alle ret til vores meninger; men jeg forstår simpelthen ikke skuffelsen eller ærgrelsen.
    jeg er enig i at det er overdrevet at bruge de udtryk, men jeg forstår skuffelsen hos nogen over at vi kunne være mere kontrollerende mod et oprykkerhold, som ganske vist er bedre end de fleste...vi skal ret beset være lidt mere end alm. tilfredse med at vi ikke tabte den kamp. Jeg så også en levende kamp hvor OB fik vist hurtigeden i kontraspillet, men ikke formåede at trykke GF efter en forrygende start, som burde kunne ryste mange mere urutinerede hold...
    Last edited by manner; 10-08-2015, 17:39.

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Synes det var en god og fair kamp.
    Gf er stærke og spiller godt i år. Oprykker eller ej,
    vi havde vores chancer - dog stadig for mange boldtab

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    korrekt. Nu var det jo også dig der startede med at bruge ordet katastrofe.
    Jeg ligger nok et sted mellem ringe og umådeligt ringe...
    Ingen pres,ingen vildskab, ingen boldbesiddelse. Forsvare sig og smid bolden væk med det samme.
    Vi er bare super heldige pt at vi har måske superligaens farligste trio i front
    "katastrofe", "ringe", "umådeligt ringe"??
    Den jeg så var en ret lige kamp, der bølgede frem og tilbage; begge hold havde deres chancer, og den kunne være gået begge veje. Herlig underholdning, i øvrigt.
    At den kamp her 3 dage senere snart bliver udlagt som 'umådeligt ringe'; det forstår jeg ikke. Det behøver vi ikke diskutere, for vi har jo alle ret til vores meninger; men jeg forstår simpelthen ikke skuffelsen eller ærgrelsen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Nej, jeg syntes ikke, det var ren katastrofe. Det havde det været hvis GF havde scoret yderligere 4 mål, som de vist nok gjorde mod os i Odense for et par år siden. Det vi præsterede fredag var skidt, men ingen katastrofe.

    Det kan bare ende med katastrofe, hvis vi fortsætter i samme dur.

    MvH ChrisOB
    korrekt. Nu var det jo også dig der startede med at bruge ordet katastrofe.
    Jeg ligger nok et sted mellem ringe og umådeligt ringe...
    Ingen pres,ingen vildskab, ingen boldbesiddelse. Forsvare sig og smid bolden væk med det samme.
    Vi er bare super heldige pt at vi har måske superligaens farligste trio i front

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Nej, jeg syntes ikke, det var ren katastrofe. Det havde det været hvis GF havde scoret yderligere 4 mål, som de vist nok gjorde mod os i Odense for et par år siden. Det vi præsterede fredag var skidt, men ingen katastrofe.

    Det kan bare ende med katastrofe, hvis vi fortsætter i samme dur.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Nu er Leif R altså ikke det største sandhedsvidne, men derfor kan man da godt ha samme mening. Nogle gange har man bare fornemmelsen af, at LR kigger inde på forum, og anlægger sig så nogle synspunkter som er "populære". Men det er måske bare mig, der har det sådan?

    Anyways så var det ikke godt nok, det KL, AS eller holdet generelt præsterede især i 2. Halvleg, men for at være fair, så var det jo ikke ren katastrofe. Selv om GFs mål var af den, synes jeg, utilgivelig slags, så havde GF altså ikke ret meget andet end den chance i halvlegen. Jeg frygter bare, at hvis fejlene hober sig op, og vi kommer til at stå så passivt igen, så kan man med rette frygte at Randers, der har scoret 8 mål i 3 kampe, de vil være dygtigere til at udnytte de fejl. Presse os til at begå flere.

    MvH ChrisOB
    Du syntes ikke at når man kun er i stand til at spille kontra fodbold mod en oprykker på hjemmebane at det er en katastrofe. Man kunne også bruge andre ord..
    Men ringe var det

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja vi må sige at LR gav KL og AS tørt på i avisen her i weekenden og faktisk skriver det som de fleste af os ser kamp efter kamp..
    Den bliver ikke ved med at gå og på et tidspunkt meget snart kommer der et hold og scorer 3-4 mål mod os. Frygter det bliver i weekenden
    Nu er Leif R altså ikke det største sandhedsvidne, men derfor kan man da godt ha samme mening. Nogle gange har man bare fornemmelsen af, at LR kigger inde på forum, og anlægger sig så nogle synspunkter som er "populære". Men det er måske bare mig, der har det sådan?

    Anyways så var det ikke godt nok, det KL, AS eller holdet generelt præsterede især i 2. Halvleg, men for at være fair, så var det jo ikke ren katastrofe. Selv om GFs mål var af den, synes jeg, utilgivelig slags, så havde GF altså ikke ret meget andet end den chance i halvlegen. Jeg frygter bare, at hvis fejlene hober sig op, og vi kommer til at stå så passivt igen, så kan man med rette frygte at Randers, der har scoret 8 mål i 3 kampe, de vil være dygtigere til at udnytte de fejl. Presse os til at begå flere.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja vi må sige at LR gav KL og AS tørt på i avisen her i weekenden og faktisk skriver det som de fleste af os ser kamp efter kamp..
    Den bliver ikke ved med at gå og på et tidspunkt meget snart kommer der et hold og scorer 3-4 mål mod os. Frygter det bliver i weekenden
    Det er også min helt store frygt at vi løber ind i en snitter enten i mod Randers eller FCK, det ville godt nok være et spark lige i balls, hvis det skete...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Hvem er alle de trænere? Det er ikke så lang tid siden, at han blev vurderet som det svageste led, og blev sendt østpå, hvor de ikke kunne se potentialet og sendte ham hjem igen. Leif Rasmussen siger at grunden til, at Kent bruger Kasper fremfor Lasse, er ikke fordi han mener at Kasper er en bedre forsvarspiller, men han er bedre med fødderne og kun derfor.
    Ja vi må sige at LR gav KL og AS tørt på i avisen her i weekenden og faktisk skriver det som de fleste af os ser kamp efter kamp..
    Den bliver ikke ved med at gå og på et tidspunkt meget snart kommer der et hold og scorer 3-4 mål mod os. Frygter det bliver i weekenden

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg synes godt jeg kan se det... Og det lader til at op til flere trænere også kan se det...
    Hvem er alle de trænere? Det er ikke så lang tid siden, at han blev vurderet som det svageste led, og blev sendt østpå, hvor de ikke kunne se potentialet og sendte ham hjem igen. Leif Rasmussen siger at grunden til, at Kent bruger Kasper fremfor Lasse, er ikke fordi han mener at Kasper er en bedre forsvarspiller, men han er bedre med fødderne og kun derfor.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg synes godt jeg kan se det... Og det lader til at op til flere trænere også kan se det...
    Så er vi tilbage ved ambitionsniveau diskussione igen. Tror det for Kents vedkommende drejer sig om at KL lige er den tand bedre med bolden end LN. Potentialet var der da han var yngre, men potentiale for yderligere udvikling til klasse forsvarer ser jeg bare ikke.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:

Working...
X