Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Synes nu også det er en my mere end armen, men den er da skarp ja og svær at se for dommeren, men det er den jo så fordi at ham der står i vejen også er offside, så Falk er jo egentlig også ligegyldig i sidste ende...

    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #62
      Der kan aldrig dømmes offside på Festersen. At han generer linjedommerens udsyn har ingen betydning.

      Comment


        #63
        Selvfølgelig kan der det... Nej jeg er godt klar over at det at han står i vinklen ikke betyder noget, men i forhold til om han kan se Falk så har det jo da betydning at der står en i vejen...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          http://mobil.bold.dk/nyt/agf-profil-ekstra-power-mod-ob
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #65
            ALLE MAND PÅ STADION OG LAD OS GIVE DRENGENE DEN OPBAKNING DE FORTJENER! Glæder mig helt vildt til senere!

            ODENSE!!

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Odense Tribute Zealand #1 Se indlæg
              ALLE MAND PÅ STADION OG LAD OS GIVE DRENGENE DEN OPBAKNING DE FORTJENER! Glæder mig helt vildt til senere!

              ODENSE!!
              Enig, inviter alt og alle til stadion, venner, familie, fjender, ALLE. Håber på omkring de 9.000 i aften, ønsker 10.000+, men det er desværre nok urealistisk.
              Drengene fortjener støtte efter deres flotte start.

              Comment

              Working...
              X