Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Falke
    Lund Haddi Larsen Kirke
    JJT* Makrini
    Greve** Falk Emil
    Festersen

    * Ari gjorde det vel mindst dårligt af Makrini og Ari sidst. Har dog stadig et håb om at Makrini løfter sit spil. Dog ønsker jeg noget fornyelse af midtbanen. Vil gerne have Azer eller JJT ind. Har en fidus til JJT. Tror han vil blive løftet når han bliver smidt i kamp og det gælder. Og så får Markini en enkelt chance mere på midten.

    ** Jeg mener at styrkelsen af midtbanen primært skal komme ved at vi spiller med Greve på midtbanen frem for Zohore i angrebet så Falk kan blive rykket frem. Syntes hver gang det sker i kampene at der kommer mere dynamik på holdet. Greve er bare super dynamisk - både når det gælder offensivt og også når man skal fylde noget defensivt.

    Resten giver sig selv.
    Last edited by Bageren; 03-08-2015, 13:38.

    Comment


      #32
      Når KN bruger både Makrini og Ari på midten er det vel for at styrke det usamspillede forsvar ... Tror at Azer er for offensiv at sætte ind og JJT for uprøvet ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Når KN bruger både Makrini og Ari på midten er det vel for at styrke det usamspillede forsvar ... Tror at Azer er for offensiv at sætte ind og JJT for uprøvet ...
        Azer har jo før spillet den defensive af de to midtbane pladser, da han spillede ved siden af Spelmann i sidste sæson. Så sammen med El Makrini, må de to kunne løse de defensive opgaver også, samtidig med at Azer så er bedre på bolden end Ari. Jeg så i hvert fald meget gerne de to sammen i et par kampe, bare lige for at se om det ikke kunne løse vores problem centralt på midten.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Azer har jo før spillet den defensive af de to midtbane pladser, da han spillede ved siden af Spelmann i sidste sæson. Så sammen med El Makrini, må de to kunne løse de defensive opgaver også, samtidig med at Azer så er bedre på bolden end Ari. Jeg så i hvert fald meget gerne de to sammen i et par kampe, bare lige for at se om det ikke kunne løse vores problem centralt på midten.
          Enig... Der er jo også forsvar og styrkelse af bagkæden i ikke at smide nemme bolde væk... ,o)

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            enig - men en oprykker hjemme....dem skal vi altså begynde at slå.

            Randers - de ser solide ud, men mister de et par mand så er de til at tale med ;)
            De er jo i hvert fald uden Amini og Fisker...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Når KN bruger både Makrini og Ari på midten er det vel for at styrke det usamspillede forsvar ... Tror at Azer er for offensiv at sætte ind og JJT for uprøvet ...
              Udfordringen er jo, at forsvaret netop bliver sat under pres, fordi vores centrale midtbane er for dårlige til at modtage bolden og aflevere den videre i kontrol.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                De er jo i hvert fald uden Amini og Fisker...
                Ja, og med deres udvisningsstatistik, så ryger der nok et par stykker mere i næste kamp :P. Tror de har spillet 6 kampe i denne sæson, med 5 røde kort. Et snit på næsten et rødt kort per kamp er alligevel imponerende. Husker også en kamp i foråret, hvor de fik vist 2 mand ud. 3 kampe med 2 røde kort på under et halvt år, det burde påtales, da det så ikke helt kan være en tilfældighed.

                Edit: Tilbage til AGF-kampen. De var udspillet mod Randers til de fik hjælp fra dommeren, og mod BIF synes jeg heller ikke de imponerede, selvom BIF spillede utrolig ringe. Mod Viborg var de nok bedst, men heller ikke noget jeg er skræmt af. Spiller vi op til vores bedste, og undgår at lave for mange fejl i forsvaret, så forventer jeg en sejr.
                Tror på 3-1, på mål af Festersen, Emil og Falk.
                Last edited by WhyNot?; 05-08-2015, 15:27.

                Comment


                  #38
                  Bookmakerne har os som tårnhøj favorit. Er det ikke lige at kamme over?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Bookmakerne har os som tårnhøj favorit. Er det ikke lige at kamme over?

                    MvT
                    tænker jeg også, så dårligt er GF jo heller ikke kommet fra land.

                    Mener det er fair at betragte os som favoritter, hjemme mod en oprykker - og det er også en kamp vi skal vinde.

                    Men så store favoritter som de gerne gør os til, det mener jeg ikke vi er

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Bookmakerne har os som tårnhøj favorit. Er det ikke lige at kamme over?

                      MvT
                      Tjae .. Vi har da vundet to hvoraf en var et comeback mod ynglingen BIF og det giver plusser mens vi dominerede mod Hobro hvilket vel også giver plusser ... Vi holdt stand mod de forsvarende mestre i over 90 min og kreerede de største chancer i kampen så med de meget positive briller så skal vi vel slå oprykkerne ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #41
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-ondt-paa-agf

                        Comment


                          #42
                          Er han ikke en anelse flink ved os og lidt hård ved gymnasterne?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Tjae .. Vi har da vundet to hvoraf en var et comeback mod ynglingen BIF og det giver plusser mens vi dominerede mod Hobro hvilket vel også giver plusser ... Vi holdt stand mod de forsvarende mestre i over 90 min og kreerede de største chancer i kampen så med de meget positive briller så skal vi vel slå oprykkerne ...
                            Dominerede mod Hobro..? Aaah, det er vist meget pænt sagt... men det blev en sikker sejr ja...

                            AGF lavede et vildere comeback mod Randers, men sådan kan man altid blive, synes også vi er små favoritter, men meget åben kamp...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              Hvad forventer folk af tilskuere i morgen? Jeg håber selv vi rammer de 9-10.000, men regner nok nærmere med de sædvanlige 7-8.000 som plejer at komme når vejret er godt, og striwerne spiller godt.

                              Comment


                                #45
                                Jeg tror vi lander lige omkring 7.000, men det kan også være 6.000. Der er selvfølgelig masser af optimisme, men en fredag aften midt i spisetiden, hvor mange stadig har ferie, kan det være svært at komme rigtig højt.
                                - jeg håber selvfølgelig jeg tager fejl og vi kommer over 10K

                                Comment

                                Working...
                                X