Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AGF

    Vi stiller vel samme hold som sidst

    boldbesiddelse 45-55%

    Resultat 1 - 1

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi stiller vel samme hold som sidst

    boldbesiddelse 45-55%

    Resultat 1 - 1
    sæsonens hidtil vigtigste kamp, OB skal afvise en ambitiøs oprykker og allerede nu skabe afstanden til de absolutte og måske forventede bundhold. Vi skal helst tilbage på sejrssporet og det skal ske med bedre boldbesiddelse end de foregående 2 kampe....3-1 til striwerne, med JJT på banen fra start
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Tror det bliver en tæt kamp, men forhåbentlig starter vi godt. AGF ved godt, at vores svaghed er evnen til at spille os ud af pres. Hvis Ari og Makrini starter inde, tror jeg ikke vi får det nemt. Ser helst Makrini og Azer på den centrale.

      Dog bliver det første kamp siden Hobro, hvor vi faktisk spiller for spiller burde vinde. Tror på en 2-1 sejr

      Comment


        #4
        Tror også på en tæt kamp - AGF har set overraskende stærke ud i de første kampe. Stephan Petersen har været flyvende, og deres forsvar, som har været det helt store spørgsmålstegn, har stort set holdt stand. Begge hold er bedst fremad banen, så forventer hård kamp om initiativet. Hvis vi kan være lige så skarpe til at skabe chancer, som i de første kampe, så har vi gode muligheder, men ligner en kamp, hvor alt kan ske.

        Comment


          #5
          Var forhindret i at være på stadion i sæsondebuten. Fik heldigvis taget revanche på udebane mod BØF.
          Hold kæft hvor jeg glæder mig til min debut på Odense stadion i denne sæson - håber på min 9000 på lægterne efter den fornuftige start!

          Comment


            #6
            Skarpe til at skabe chancer..? Hvor har vi været det henne..?

            Jeg er helt med på vi har haft flotte angreb/chancer de første runder, men det er ikke mange chancer det trods alt er blevet til... Hvad angår afslutninger er vi nr. chok i ligaen, og det er sgutte skarpt, i min verden, selvom vi har scoret ok... Så er FcM heller ikke lige det nemmeste hold, det er jeg med på, men vi har en enkelt indenfor rammen mod dem i 90. min, og et par af dem der gik ved siden af var rene foræringer af FcM...

            Vi skal helt klart komme frem til flere chancer, vi er under Ove niveauet fra foråret...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Skarpe til at skabe chancer..? Hvor har vi været det henne..?

              Jeg er helt med på vi har haft flotte angreb/chancer de første runder, men det er ikke mange chancer det trods alt er blevet til... Hvad angår afslutninger er vi nr. chok i ligaen, og det er sgutte skarpt, i min verden, selvom vi har scoret ok... Så er FcM heller ikke lige det nemmeste hold, det er jeg med på, men vi har en enkelt indenfor rammen mod dem i 90. min, og et par af dem der gik ved siden af var rene foræringer af FcM...

              Vi skal helt klart komme frem til flere chancer, vi er under Ove niveauet fra foråret...
              Jeg er enig i at det var fattigt hvad vi fik skabt imod FCM, men mod både Brøndby og Hobro skabte vi et acceptabelt antal chancer. Der hvor skoen trykker lige nu er at vores midtbane simpelthen har været for nem at mase, således vi bliver presset i for store dele af kampene specielt imod BIF og FCM. Der må snart gives chancer til et par af reserverne, for selvom vi selvfølgelig skal have kontinuitet i forhold til indførelsen af det nye spilkoncept, så har Ari og Makrini været for både i duellerne og til at sætte spillet op.
              Ingen af dem har spillet bedre end Azer og Greve gjorde i den sidste del af efteråret, så de bør sammen med JJT snart presse sig på til at få chancen.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Skarpe til at skabe chancer..? Hvor har vi været det henne..?

                Jeg er helt med på vi har haft flotte angreb/chancer de første runder, men det er ikke mange chancer det trods alt er blevet til... Hvad angår afslutninger er vi nr. chok i ligaen, og det er sgutte skarpt, i min verden, selvom vi har scoret ok... Så er FcM heller ikke lige det nemmeste hold, det er jeg med på, men vi har en enkelt indenfor rammen mod dem i 90. min, og et par af dem der gik ved siden af var rene foræringer af FcM...

                Vi skal helt klart komme frem til flere chancer, vi er under Ove niveauet fra foråret...
                Point taken - Jeg skulle bare have skrevet 'farlige', for med 5,6 skud pr mål er vi det hold med 3 spillede kampe, som har været mest effektivt. Samtidigt ligger vi lige med AaB og EfB i afslutninger indenfor rammen. Bedst illustreret imod Hobro, der har lige så mange afslutninger som os, det føltes godt nok bare som om, vi var farligere:-)
                Jeg ville ikke bytte med Esbjerg, der med 48 afslutninger godt nok afslutter næsten dobbelt så meget som os, men en del af afslutningerne ligger mellem 'desperation' og 'virkeligt ringe'.

                Du har en pointe i, at vi har været under pres de seneste to kampe og ikke skabt mange chancer; mens det ser ud til at være en del af vores nye stil, at vi ikke har bolden så meget - bl.a. fordi vi er nødt til at spille kvikt og søge kombinationer hurtigt for at få sat vores små, hurtige offensivfolk i scene. Har det ok med at de andre har bolden mere; bare vi har den mest i deres mål:-)

                Comment


                  #9
                  Jeg tror vi har en fin chance for at vinde den kamp. 3-1 og11.000 på stadion. AK kommer ind i 2. halvleg og sætter den sidste pind ind.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Jeg tror vi har en fin chance for at vinde den kamp. 3-1 og11.000 på stadion. AK kommer ind i 2. halvleg og sætter den sidste pind ind.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      så vigtig kamp....nederlag her og så mister den resultatmæssige fine start hurtigt betydning.

                      hjemme mod en oprykker, et hold vi meget gerne skal holde under os - det SKAL give sejr ingen vej uden om det.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Jeg tror vi har en fin chance for at vinde den kamp. 3-1 og11.000 på stadion. AK kommer ind i 2. halvleg og sætter den sidste pind ind.
                        Kommer AK ikke først til OB i januar 2016?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Point taken - Jeg skulle bare have skrevet 'farlige', for med 5,6 skud pr mål er vi det hold med 3 spillede kampe, som har været mest effektivt. Samtidigt ligger vi lige med AaB og EfB i afslutninger indenfor rammen. Bedst illustreret imod Hobro, der har lige så mange afslutninger som os, det føltes godt nok bare som om, vi var farligere:-)
                          Jeg ville ikke bytte med Esbjerg, der med 48 afslutninger godt nok afslutter næsten dobbelt så meget som os, men en del af afslutningerne ligger mellem 'desperation' og 'virkeligt ringe'.

                          Du har en pointe i, at vi har været under pres de seneste to kampe og ikke skabt mange chancer; mens det ser ud til at være en del af vores nye stil, at vi ikke har bolden så meget - bl.a. fordi vi er nødt til at spille kvikt og søge kombinationer hurtigt for at få sat vores små, hurtige offensivfolk i scene. Har det ok med at de andre har bolden mere; bare vi har den mest i deres mål:-)
                          Det vil jeg egentlig godt erklære mig enig i, lige bortset fra at det skulle være et + at AaB kun har brugt to kampe til at skabe det vi har på tre ... men jo jeg er enig, når afslutningerne kommer ser det ret fornuftigt ud... hvilket så bare ville gøre det endnu bedre hvis vi kunne skabe flere chancer...
                          Nej det har du en pointe i, de skaber ikke noget, de afslutter bare... men vi må nu også være ærlig og sige, flere af vores ellers gode angreb, de bliver også håbløst afsluttet, men altså jo flere chancer, jo større chance for den rammes rigtig og går ind...
                          Vi har jo også en tap-in ekspert i Festersen(ikke at han kun kan det, han kan meget andet også)

                          Synes det største problem er at vi har smidt så utroligt mange dumme bolde væk, det gik imod BIF det gjorde det så ikke imod FcM, og vi putter os selv under en stor del af det pres, og som jeg ser og forstår det, vil vi lige netop gerne spille os mere ud af situationerne, og spille os mere til chancerne... Det kan man selvfølgelig også godt gøre ved at lade de andre have bolden, og vente på at opsnappe den og så afsted mod mål, men det er ikke meget at hænge sin hat på, og jeg synes vores offensiv er bedre end til det...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            så vigtig kamp....nederlag her og så mister den resultatmæssige fine start hurtigt betydning.

                            hjemme mod en oprykker, et hold vi meget gerne skal holde under os - det SKAL give sejr ingen vej uden om det.
                            Som jeg ser det, så er de 2 næste kampe en lille indikator for, hvordan vores sæson kan udvikle sig. Hvis vi kan affærdige AGF, så viser det, at vi måske har bevæget os væk fra 9-12 området; formår vi så efterfølgende at gøre noget ved det gennemrutinerede, sammenspillede og stærke Randers-hold, så vil det vise om vi har styrken til at få en fin placering i TOP-6.

                            Men begge kampe vil kræve at vores midterste akser stepper up. Ellers vil vi blive kvalt i fysik; især af Randers.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Jeg er enig i at det var fattigt hvad vi fik skabt imod FCM, men mod både Brøndby og Hobro skabte vi et acceptabelt antal chancer. Der hvor skoen trykker lige nu er at vores midtbane simpelthen har været for nem at mase, således vi bliver presset i for store dele af kampene specielt imod BIF og FCM. Der må snart gives chancer til et par af reserverne, for selvom vi selvfølgelig skal have kontinuitet i forhold til indførelsen af det nye spilkoncept, så har Ari og Makrini været for både i duellerne og til at sætte spillet op.
                              Ingen af dem har spillet bedre end Azer og Greve gjorde i den sidste del af efteråret, så de bør sammen med JJT snart presse sig på til at få chancen.
                              Det er nok rigtigt at vi ikke har midtbanen til at sætte os lidt mere på kampene, selv prøve at få lagt et pres hvor de flere chancer opstår, i hvert fald ikke som det ser ud nu... Jeg kunne sagtens se Azer komme ind og få spilletid/starter, har godt nok altid set ham som mest defensivt tænkende, men som foråret skred frem ser jeg ham nu hellere som den offensive, der synes jeg han har været bedst, i enkelte glimt direkte klasse... Kan han løfte bundniveauet lidt og blive lidt mere stabil, så ville det være super...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X