Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-AGF
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægRanders gør desværre ingenting for at dukke AGF. Aabech bliver lidt af en test for OB's hullede defensiv..
Så vendte det hele. Da randers så blev reduceret yderligere så blev det jo svært.
Vi skal passe på Stephan P. for hold op hvor den mand filmer - og gør det ganske glimrende.....og så skal vi helst ikke have dommeren fra dagens kamp for han var da helt væk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSom jeg ser det, så er de 2 næste kampe en lille indikator for, hvordan vores sæson kan udvikle sig. Hvis vi kan affærdige AGF, så viser det, at vi måske har bevæget os væk fra 9-12 området; formår vi så efterfølgende at gøre noget ved det gennemrutinerede, sammenspillede og stærke Randers-hold, så vil det vise om vi har styrken til at få en fin placering i TOP-6.
Men begge kampe vil kræve at vores midterste akser stepper up. Ellers vil vi blive kvalt i fysik; især af Randers.
MvH ChrisOB
Randers - de ser solide ud, men mister de et par mand så er de til at tale med ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja.....tror jeg faktisk ikke - hvis ellers vi kan holde alle 11 mand på banen. Randers sad totalt på kampen - indtil GF fik et straffe der ikke var der og randers fik et Rødt kort - der heller ikke var der.
Så vendte det hele. Da randers så blev reduceret yderligere så blev det jo svært.
Vi skal passe på Stephan P. for hold op hvor den mand filmer - og gør det ganske glimrende.....og så skal vi helst ikke have dommeren fra dagens kamp for han var da helt væk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet kunne da i hvert fald være spændende se ham i en mere offensiv rolle. I en hjemmekamp imod AGF vil jeg også forvente vi skal være mere spilstyrende, og så vil en Azer i topform kunne lægge nogle gode stikninger til vores hurtige offensivspillere. Jeg ser i hvert fald ingen perspektiver i vores nuværende sammensætning!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægDet er stadigvæk rimelig elegant det aabech laver i forbindelse med sin assist ved mål 3. Uanset om man kan lide ham eller ej. Og vores defensiv er ikke ligefrem sikkerheden selv.
Indtil da mener jeg nu Randers havde fint styr på ham og kampen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghelt enig - manden er bestemt dygtig og der skal da bestemt holdes øje med ham......meeeeen han fik jo også noget lettere betingelser da den første Randers mand røg ud.
Indtil da mener jeg nu Randers havde fint styr på ham og kampen
Comment
-
Det sådan lidt en Kamp som kan gøre meget skade, men også meget gavn. Hvis vi taber kan der herske dårlig dårlig dårlig stemning igen og hele holdet skal skiftes til nye og bedre spillere..
vinder vi - ja så er det vi har måske godt nok og der er ikke lige så store krav.
SKAL vi vinde over GF? Jeg synes det ligger i kortene at vi vinder på hjemmebane over en oprykker og vil være utilfreds hvis vi ikke gør. Men GF har alligevel spillet og vundet kampe man måske ikke havde regnet med - præcis ligesom os selv...
håber på stort fremmøde, godt vejr og 3 point!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægDet sådan lidt en Kamp som kan gøre meget skade, men også meget gavn. Hvis vi taber kan der herske dårlig dårlig dårlig stemning igen og hele holdet skal skiftes til nye og bedre spillere..
vinder vi - ja så er det vi har måske godt nok og der er ikke lige så store krav.
SKAL vi vinde over GF? Jeg synes det ligger i kortene at vi vinder på hjemmebane over en oprykker og vil være utilfreds hvis vi ikke gør. Men GF har alligevel spillet og vundet kampe man måske ikke havde regnet med - præcis ligesom os selv...
Men i udgangspunktet mener jeg vi bør være et sted hvor en hjemmesejr over en oprykker er noget vi godt kan forvente og forlange - det pres skal holdet vel gerne kunne holde til.
Og det er vel også et pres de lægger på sig selv
Comment
-
Jeg er sgu bekymret for kampen. AGF's midtbane er klasser over vores, så jeg frygter lidt at de kommer til at sidde på spillet - "Wieghorst-style". Jeg tror dog også, de vil have svært ved at skabe chancer mod os, ligesom de har haft svært ved i deres første 3 kampe.
Jeg ved godt, at folk gerne vil have os til at være spilstyrende på hjemmebane, men det tror jeg simpelthen ikke på. Stå godt defensivt og fyre nogle gode kontraer afsted, det bliver nøglen til sejr.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg er sgu bekymret for kampen. AGF's midtbane er klasser over vores, så jeg frygter lidt at de kommer til at sidde på spillet - "Wieghorst-style". Jeg tror dog også, de vil have svært ved at skabe chancer mod os, ligesom de har haft svært ved i deres første 3 kampe.
Jeg ved godt, at folk gerne vil have os til at være spilstyrende på hjemmebane, men det tror jeg simpelthen ikke på. Stå godt defensivt og fyre nogle gode kontraer afsted, det bliver nøglen til sejr.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg er sgu bekymret for kampen. AGF's midtbane er klasser over vores, så jeg frygter lidt at de kommer til at sidde på spillet - "Wieghorst-style". Jeg tror dog også, de vil have svært ved at skabe chancer mod os, ligesom de har haft svært ved i deres første 3 kampe.
Ikke noget vi har set hidtil der indikerer at vi bliver spilstyrende.
Men hvis vi ellers kan blive ved med at levere de giftige kontra vi har set - og score på dem, og ultimativt vinde kampen - så er det også fint med mig :)
sejr og 3 point er vigtigst
Comment
-
Jeg frygter at Stephan Petersen ligger sig ned i feltet igen og vi taber på et ikke eksisterende straffespark.
(BTW. utrolig ulækker kommentar han er kommet med her efter Randers kampen http://www.bt.dk/superligaen/agfs-pe...-er-ogsaa-lige)
Alle kan se, at AGF er et udemærket spilstyrende hold, hvis de får tiden og pladsen. Jeg synes dog ikke vi har set dem være under rigtigt pres endnu. Så det kunne være man skulle starte med et højt pres, for lige at teste om de kan stå distancen. Derudover ser jeg en del svagheder hos AGF, når de mister bolden. De har kun Jønsson i blandt de bagerste 5, som har en fornuftig hurtighed. Der burde også være ekstra plads til Falk, hvis han starter på højrekanten, da Daniel Christensen har det med at blive fanget langt fremme.
Selvom vi ikke ved hvem GF starter med i midterforsvaret, så har alle deres spillere på denne position det til fælles, at de mangler lidt i højden. Derfor kunne Zohore godt blive utroligt vigtig i denne kamp, da han både med sin hurtighed, størrelse og fysik kan drille dem utrolig meget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægDet sådan lidt en Kamp som kan gøre meget skade, men også meget gavn. Hvis vi taber kan der herske dårlig dårlig dårlig stemning igen og hele holdet skal skiftes til nye og bedre spillere..
Men solskin tager jeg gerne som extranummer."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment