Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: FCM-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Enig i mange ting.

Greve skal starte inde. Han er bare god! Og bedre end Zohore!

Midtbanen... puha... er lidt rystet over hvor ringe Makrini i virkeligheden er. Håber han kan løfte sig. Men vil give Bob ret i at JJT skal ind og spille. Han er fodboldspiller. Kan spille med bolden. Kan ikke koste mere end Makrini gjorde idag.

Så ville jeg elske en Erik Scwqjakenko, Kian Hansen eller en spiller på deres niveau.

FCM spiller jo egentlig ret ucharmerende. Hele tiden duel spil - og så spil på dødbolde....Var det LO og Viggo der styrede deres bænk? :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
      Enig i mange ting.

Greve skal starte inde. Han er bare god! Og bedre end Zohore!

Midtbanen... puha... er lidt rystet over hvor ringe Makrini i virkeligheden er. Håber han kan løfte sig. Men vil give Bob ret i at JJT skal ind og spille. Han er fodboldspiller. Kan spille med bolden. Kan ikke koste mere end Makrini gjorde idag.

Så ville jeg elske en Erik Scwqjakenko, Kian Hansen eller en spiller på deres niveau.

FCM spiller jo egentlig ret ucharmerende. Hele tiden duel spil - og så spil på dødbolde....Var det LO og Viggo der styrede deres bænk? :)
      er det ikke lidt som at sammenligne æbler og pærer?

tænker det kommer meget an på hvad man vil og måske hvem man møder - zohore bringer da i hvertfald noget fysik oppe foran - og tror det kunne bliver meget spændende med ham og festersen - når de lige finder hinanden rigtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vores midtbane er ikke god nok. Længere er den ikke.
        Stillede vi egentlig op med en central midtbane i dag ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          er det ikke lidt som at sammenligne æbler og pærer?

tænker det kommer meget an på hvad man vil og måske hvem man møder - zohore bringer da i hvertfald noget fysik oppe foran - og tror det kunne bliver meget spændende med ham og festersen - når de lige finder hinanden rigtigt
          Tror aldrig nogen sinde Zohore bliver spændende i OB , eller for andre hold i ligaen for den sags skyld .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Stillede vi egentlig op med en central midtbane i dag ?
            Det lignede det ikke nej. Og dem der siger at de lige skal spilles sammen og afstemmes. Min røv!!!!
            Den har ikke været god nok.. Den er ikke god nok. Den bliver ikke god nok...

Men det er da muligt at jeg skal have indført Makrini i min signatur så det ikke kun er Ari

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Tror aldrig nogen sinde Zohore bliver spændende i OB , eller for andre hold i ligaen for den sags skyld .
              Hvis dette er hans 100% så nej. Så bliver han kun en indskiftningsspiller i OB med tiden og når max 5 mål i denne sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                JJT skal spille. Det er første skridt, også selvom han måtte lave nogle fejl ind i mellem. Og så skal vi have en boldspillende midterforsvarer. Vores centrale akse er så dårlige på bolden at alle vores forsvarer konstant kommer under pres.

Og så er forskellen fra Brøndby jo egentlig bare at vi ikke scorer. Vi har spillet en lunken kamp mod Hobro, en dårlig i Brøndby og nu endnu en dårlig i Herning. Offensivt har vi uomtvistelige kvaliteter, men det er meget svært når vi møder så gode hold, at vi kun sjældent har bolden på fødderne hos vores forreste.
                Backs er også meget vigtige ift. opspillet i dag så det er også et problem, at de to vi spiller med ikke ligefrem er blandt de teknisk bedste i ligaen.

Vi kan naturligvis ikke hente nye spillere til samtlige af de seks defensive positioner, men 1-2 ville da være rart. Og så er jeg enig i, at man bør begynde at spille JJT ind. Alternativt ville jeg bruge Azer her i starten. Han bliver nok aldrig landsholdsspiller, men når han er i form falder han ikke igennem.

Det er naturligvis alt for tidligt at dømme El Makrini ude efter tre kampe, men nu har han i mine øjne været den ringeste i de tre første kampe (måske lige overgået af HJ i dag). Det virker tydeligt som om, at man tror på ham og derfor satser på at spille ham ind fra start og så betale lærepengene. Der er dog en grænse for hvor langt man skal strække sig i den forbindelse. Han kan også tilvænne sig til træning, som indskifter og for reserveholdet.

Comment

nå men det var måske heller ikke FCM vi skulle lege med de næste 3 runder bliver virkeligt spændende, mere nogle hold på vores niveau;

OB - AGF
                  OB - RFC
                  AAB - OB

GF kampen skal give 3 point, Randers bliver spændende - kan let blive et hold vi kommer til at kæmpe med om 6-4 pladserne og det samme med AAB

Comment

Egentlig meget sjovt at læse kommentarerne inde på bold.dk. De fleste OB fans synes egentlig at det var fortjent nok at FCM vandt, selvom det var uheldigt til sidst. Mens alle de andres fans (minus FCM fans selvfølgelig) synes at FCM var heldige, og selvom de havde meget spil, var det OB der var klart farligst.
                    Vi kunne måske godt have fået et mål eller to, men FCM presser os og har 12 hjørnespark, plus en masse frispark omkring feltet, og når man ved hvor farlige de er på dem, så har de jo reelt en del chancer, selvom de for aldrig for alvor blev helt farlige. Vi var heldige i BIF og havde vi også vundet i dag, ville det måske have været for meget af det gode. Måske det er godt nok vi lige kommer lidt ned på jorden igen.
                    Men stadig overrasket over, hvor positiv alle andre fans er over for vores spil, rigtig mange brugere på bold.dk tror vi ender klart i toppen. Jeg synes stadig en top 5-6 stykker er helt fint. Vores defensiv plus central midt, har stadig store problemer, og før vi får løst det, så bliver vi ikke for alvor et tophold.

Comment

nå men det var måske heller ikke FCM vi skulle lege med de næste 3 runder bliver virkeligt spændende, mere nogle hold på vores niveau;

OB - AGF
                      OB - RFC
                      AAB - OB

GF kampen skal give 3 point, Randers bliver spændende - kan let blive et hold vi kommer til at kæmpe med om 6-4 pladserne og det samme med AAB
                      jeg sælger den gerne for 4p

Comment

Kirke laver en dum fejl til sidst, men inden da er han efter min mening en af de bedste på OB's hold. Han er på plads defensivt og magter at komme frem offensivt. Jeg tror, at han bliver træt omkring de 75 min. og laver flere boldtab, men han har indtil da vist godt overblik og har holdt rimelig fast i bolden. Det lyder til at Kent mener det samme, da man konstant kan høre, at bolden skal spilles ud mod ham. Og taget i betragtning at han både var med i kontraer og i defensiven, så er det vel ikke helt urimeligt at han blev træt.

Dum fejl, der kostede, men der var vist ikke nogen på banen, som ikke lavede en dum fejl i dag.

Ovenstående er ikke skrevet fordi jeg er ved at falde på halen over Kirke, men mere fordi at folk påstår at han var utrolig ringe. Det kan jeg på ingen måde genkende.

Comment

Hvis dette er hans 100% så nej. Så bliver han kun en indskiftningsspiller i OB med tiden og når max 5 mål i denne sæson
                          han kommer jo også til at kæmpe om pladsen når nu AK lander - forhåbenligt inden alt for længe.

Men så syntes jeg altså heller ikke han var så dårlig - indgik fint i spillet, og det er altså en kamp hvor vi står mest på egen banehalvdel - så næppe her han skal vurderes.

Men tænker da også man har haft nogle spørgsmålstegn ved ham - derfor hans kontrakt kun er på 2 år....men festersen har fået 4 og AK 5.....dem er man mere sikre på

Comment

jeg sælger den gerne for 4p
                            nja er det ikke lidt fedterøvs agtigt ;)

7 point! - 2 sejre på hjemmebane. Vi skal til at have etableret en stærk hjemmebane igen!

Comment

nja er det ikke lidt fedterøvs agtigt ;)

7 point! - 2 sejre på hjemmebane. Vi skal til at have etableret en stærk hjemmebane igen!
                              Det skal vi. Er bare pænt depri lige nu så skal måske bare lukke ned for i aften og kigge på det hele med friske øjne igen i morgen. Eller søndag. Argghhh måske tirsdag. Men senest torsdag. Eller fredag/lørdag

Comment

Jeg er lige så bitre som jer, og giver jer ret i meget. Men heeeeey. Det var de danske mestre og vi kom på en 9. plads sidste år. Vi er i KÆMPE fremskridt. Det er jo ikke kun ´held´at FCM kun vandt til sidst og ikke kunne score. De stillede endda i noget stærkeste opstilling. Vi kunne jo også selv have scoret flere gange. Vi vandt også i Brøndby. Jeg er sku ret stolt af os i denne tid. Vi har fået en drømmestart og taber til mestrene. Det kan jeg sku godt accepter. Vi ligger altså stadig i top 3-4 efter denne runde samt har vi AGF i næste runde. Jeg er fuld af optimisme - vi er stærkere end sidste sæson ellers har vi ikke kunne levere disse resultater så tidligt i sæsonen. Vi skal sku ikke male fanden på væggen allerede. Tror ikke der var mange af os som troede inden sæsonstart at vi kunne holde FCM så længe fra fadet som vi gjorde.
                                Alle mand er klar igen næste fredag mod AGF - 3 point og vi er tilbage. Alle mand på stadion, vi er i gang med noget stort venner.

Comment

Working...
                                X