Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCM - OB 31/07/2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægVi er under et massivt pres, vores midtbane er for dårlige og det sætter forsvaret under pres.
Kz ud ind med Greve. Fester alene på toppen. Grev ind på midte. Måske skulle JJT i spil centralt i stedet for MO som er langsom.
Men gode kontraer, og holdet er stadig nyt, der er meget at arbejde med. Men som Tøffe siger kan man de tegningen til et godt OB hold.Kents ideer er ikke til st tage fejl af, men det graver nok lidte mere tid.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Det er lidt ligesom brøndbykampen, bortset fra vi ikke har scoret. Vi har glimrende kontrastød, men hold op vi er presset. Synes dog defensiven virker mere organiseret. De gange de for alvor er blevet farlige er når Jonasson har mistimet sine indgreb og på dødbolde. Jeg håber deres pres daler i løbet af kampen, for får vi først bolden op på deres banehalvdel, så har vi muligheder. Kirke har meget plads på kanten, og det kunne jeg godt tænke mig vi udnyttede mere, men det er svært!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægJeg troede folk var blevet enige om, at det var derfor han var valgt frem for Lasse Nielsen. Jeg tager nok fejl..
I dag syntes jeg ihvertfald ikke hallgrimur har været overbevisende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet er lidt ligesom brøndbykampen, bortset fra vi ikke har scoret. Vi har glimrende kontrastød, men hold op vi er presset. Synes dog defensiven virker mere organiseret. De gange de for alvor er blevet farlige er når Jonasson har mistimet sine indgreb og på dødbolde. Jeg håber deres pres daler i løbet af kampen, for får vi først bolden op på deres banehalvdel, så har vi muligheder. Kirke har meget plads på kanten, og det kunne jeg godt tænke mig vi udnyttede mere, men det er svært!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
46′- Der er nogen taktiske ting omkring den centrale midtbane. De har fået nogen skudchancer, og det vil vi gerne rette op på, udtaler Kent Nielsen inden anden halvleg sættes i gang.
Tak .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment