Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 31/07/2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    har han nogle sådanne??? var jeg ikke klar over :)
    Jeg troede folk var blevet enige om, at det var derfor han var valgt frem for Lasse Nielsen. Jeg tager nok fejl..

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
      Vi er under et massivt pres, vores midtbane er for dårlige og det sætter forsvaret under pres.
      Kz ud ind med Greve. Fester alene på toppen. Grev ind på midte. Måske skulle JJT i spil centralt i stedet for MO som er langsom.
      Men gode kontraer, og holdet er stadig nyt, der er meget at arbejde med. Men som Tøffe siger kan man de tegningen til et godt OB hold.Kents ideer er ikke til st tage fejl af, men det graver nok lidte mere tid.
      Håber ikke det overrasker dig at vores er helt væk . Begge cm har et mildest talt ringe forhold til bolden , og en meget skidt måde at skille sig af med den på .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Det er lidt ligesom brøndbykampen, bortset fra vi ikke har scoret. Vi har glimrende kontrastød, men hold op vi er presset. Synes dog defensiven virker mere organiseret. De gange de for alvor er blevet farlige er når Jonasson har mistimet sine indgreb og på dødbolde. Jeg håber deres pres daler i løbet af kampen, for får vi først bolden op på deres banehalvdel, så har vi muligheder. Kirke har meget plads på kanten, og det kunne jeg godt tænke mig vi udnyttede mere, men det er svært!

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          ja kunne de ikke lige sende en jim larsen over til os - ser ud til han er kommet bagerst i køen.
          Tror han er skadet

Comment

Zohore stadig på banen

Comment

Hurtig gult til Lund

Comment

Gult til Lund.
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                  Jeg troede folk var blevet enige om, at det var derfor han var valgt frem for Lasse Nielsen. Jeg tager nok fejl..
                  jeg ved det ikke....det eneste jeg tænker er at lasse nogle gange i sidste sæson var lidt "udisciplineret" og derfor var ude af position....aner ikke om det kan være det.

I dag syntes jeg ihvertfald ikke hallgrimur har været overbevisende

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Det er lidt ligesom brøndbykampen, bortset fra vi ikke har scoret. Vi har glimrende kontrastød, men hold op vi er presset. Synes dog defensiven virker mere organiseret. De gange de for alvor er blevet farlige er når Jonasson har mistimet sine indgreb og på dødbolde. Jeg håber deres pres daler i løbet af kampen, for får vi først bolden op på deres banehalvdel, så har vi muligheder. Kirke har meget plads på kanten, og det kunne jeg godt tænke mig vi udnyttede mere, men det er svært!
                    Til gengæld så har modstanderne jo heller ikke scoret endnu ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Puhaaaaaaaaa

Comment

FCM får annulleret mål.

Comment

46′
                          - Der er nogen taktiske ting omkring den centrale midtbane. De har fået nogen skudchancer, og det vil vi gerne rette op på, udtaler Kent Nielsen inden anden halvleg sættes i gang.

Tak ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Pyyyyha
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hold kæft hvor laver OB mange tåbelige frispark,

Comment

Nøj, det bliver lange 45 minutter.

Comment

Working...
                                X