Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ruud afviser interesserede klubber
Collapse
X
-
Dejligt at have ham tilbage, klart bedste HB vi har i truppen. Og så tror jeg man ser en mere motiveret Ruud nu end i sidste sæson, som vil bevise over for de klubber som har afvist ham, at han fortsat har niveauet til at komme udenlands til vinter. Burde han jo egentlig også have vist sidste sæson, men jeg tror han regnede med det var nemmere "bare" at finde en klub, end det rent faktisk er på det nuværende marked, og derfor var hans tanker allerede væk fra OB.
Comment
-
HURRA! Fandme en god nyhed. Jeg er med på, at det er en kortsigtet løsning, men før havde vi 0 skolede højre backer med virkelig kvalitet i truppen, og nu har vi en. Hvis vi havde et oplagt talent til den plads, så kunne det være en anden diskussion, men det har vi mig bekendt ikke, og så er det ren lykke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHURRA! Fandme en god nyhed. Jeg er med på, at det er en kortsigtet løsning, men før havde vi 0 skolede højre backer med virkelig kvalitet i truppen, og nu har vi en. Hvis vi havde et oplagt talent til den plads, så kunne det være en anden diskussion, men det har vi mig bekendt ikke, og så er det ren lykke.
Mere skræmmende er vel at det er HB nr 4 i løbet af 8 kampe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKortsigtigt kan man vel roligt sige. 10 kampe.
Mere skræmmende er vel at det er HB nr 4 i løbet af 8 kampe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ikke at vi ikke sagtens kan bruge ham, det er ikke det..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvis Ruud virkelig havde så mange vildt fede tilbud på hånden fra hele Europa, så spillede han ikke i en klub han havde sagt farvel til, og som kæmper mod nedrykning. Det er én stor gang agent-røgslør. Jeg tror der er en god sandsynlighed for, at vi forlænger med Ruud til vinter, eller at han ryger til en eller anden sekundaklub i Østrig, Holland eller Belgien.
Ikke at vi ikke sagtens kan bruge ham, det er ikke det...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Vi må erkende at FCN er bedre end os. Vil de overtrumfe os på lønnen, så kan de også gøre det.
Når det er sagt, så skal han tænke sig godt om, for selv om de ikke har Hjulmand længere, er de et possession hold og det er der Ruud er allersvagest.
Den periode vi havde uden Ruud på holdet viste, at han havde været god for os. Jeg vil gerne beholde ham.
Comment
Comment