Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ruud afviser interesserede klubber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    What!!!

    "Vinduets" bedste signing hvis det er rigtigt, og lige efter ønskebogen, med en kontrakt frem til Nytår...
    det er perfekt. HOLD DA MAULE jeg glæder mig til at se ham i 3-5-2 mod Haderslev
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      http://www.bt.dk/superligaen/profil-...tilbage-til-ob

      går ud fra det er den her der bliver snakket om....siger jo ikke så meget andet end; BT erfarer :)
      Korrekt, men når 'BT erfarer', og de tilmed skriver det på websitet, så er der noget om snakken.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
        Lyder ikke som en dum idé. Kan dog ikke lade være med at tænke lidt på om, grunden til om Ruud ikke har skrevet med en anden klub endnu, er fordi han måske godt gider OB, men måske ikke gider den nuværende træner, og så måske lige har skulle se tiden an om der kom en ny træner.
        Mon ikke det bare handler om

        1. Han kunne godt tænke sig at prøve noget nyt, men han har ikke fundet noget, der er interessant nok.
        2. Hans forskerordning udløb, så han skal betale mere end dobbelt så meget i skat på en ny kontrakt.

        EDIT: Ville være fremragende at få ham tilbage. Vi kunne i den grad godt bruge ham!

        Comment


          #49
          Han er en bedre højre back end nogle af dem vi har nu men hvor er det dog kortsigtet og det bliver da akavet i truppen.... Han er en af de gamle der mistede niveauet og får han nu samme placering i hierarkiet som før eller.. Hvad sker der hvis der ikke sker fremskridt...
          Det er noget juks ... Der burde være fundet en holdbar HB for lang tid siden da man jo vidste at han ikke ville forlænge..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Han er en bedre højre back end nogle af dem vi har nu men hvor er det dog kortsigtet og det bliver da akavet i truppen.... Han er en af de gamle der mistede niveauet og får han nu samme placering i hierarkiet som før eller.. Hvad sker der hvis der ikke sker fremskridt...
            Det er noget juks ... Der burde være fundet en holdbar HB for lang tid siden da man jo vidste at han ikke ville forlænge..
            enig - det er noget juks, og en permanent løsning skulle være fundet - men det er jo ikke første gang i står i en sådan situation desværrre. Og så syntes jeg ellers vi snakker ren overlevelse og damage control i denne sæson....kan ruud styrke os frem mod vinterpausen, formentlig - så skal han bare signes. Jeg tror i hvertfald ikke det skader vores situation

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Han er en bedre højre back end nogle af dem vi har nu men hvor er det dog kortsigtet og det bliver da akavet i truppen.... Han er en af de gamle der mistede niveauet og får han nu samme placering i hierarkiet som før eller.. Hvad sker der hvis der ikke sker fremskridt...
              Det er noget juks ... Der burde være fundet en holdbar HB for lang tid siden da man jo vidste at han ikke ville forlænge..
              Synes Ruud spillede fremragende i sidste sæson. Det er rigtigt, at han havde en enkelt sæson, hvor han spillede under niveau som resten af truppen, men ellers har han da holdt konsistent højt niveau. Tror ikke, det er noget problem med hierarkiet i truppen. Han har trods alt trænet med i store dele af sæsonen i forvejen., og er en integreret del af truppen. Jeg kan heller ikke rigtig se, hvem det er, der skal være bange for Ruud. Vi har jo ikke nogen højre back i forvejen. Det er helt skørt.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                Synes Ruud spillede fremragende i sidste sæson. Det er rigtigt, at han havde en enkelt sæson, hvor han spillede under niveau som resten af truppen, men ellers har han da holdt konsistent højt niveau. Tror ikke, det er noget problem med hierarkiet i truppen. Han har trods alt trænet med i store dele af sæsonen i forvejen., og er en integreret del af truppen. Jeg kan heller ikke rigtig se, hvem det er, der skal være bange for Ruud. Vi har jo ikke nogen højre back i forvejen. Det er helt skørt.
                uanset hvad så viser det da den sportslige ledelse kan og vil handle for at løse et akut problem. Det er noget juks at vi igen er havnet i den, men "problem solved" indtil nytår hvor Hallgrimur lander og med stor sandsynlighed er ny hb
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Han er en bedre højre back end nogle af dem vi har nu men hvor er det dog kortsigtet og det bliver da akavet i truppen.... Han er en af de gamle der mistede niveauet og får han nu samme placering i hierarkiet som før eller.. Hvad sker der hvis der ikke sker fremskridt...
                  Det er noget juks ... Der burde være fundet en holdbar HB for lang tid siden da man jo vidste at han ikke ville forlænge..
                  Set i lyset af der ikke blev fundet en holdbar HB for lang tid siden, så er dette nok det højeste vi kunne gå efter... Han er en af de gamle der holdt niveauet/fandt det igen, hvis du spørger mig, men hvis ikke der sker fremskridt nu på højrebacken, er han jo væk igen om 3½ måned...

                  Jeg tror egentlig Ruud er meget vellidt i truppen, og han kommer jo ikke tilbage og stjæler pladsen direkte fra en fast mand... håber så bare at formen er der...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                    Synes Ruud spillede fremragende i sidste sæson. Det er rigtigt, at han havde en enkelt sæson, hvor han spillede under niveau som resten af truppen, men ellers har han da holdt konsistent højt niveau. Tror ikke, det er noget problem med hierarkiet i truppen. Han har trods alt trænet med i store dele af sæsonen i forvejen., og er en integreret del af truppen. Jeg kan heller ikke rigtig se, hvem det er, der skal være bange for Ruud. Vi har jo ikke nogen højre back i forvejen. Det er helt skørt.
                    I min optik må du have forholdsvis lave standarder for hvornår nogen spiller "fremragende", når du mener Ruud var "fremragende" i sidste sæson. Der var ingen, der var fremragende i sidste sæson. Jeg synes at Ruud rigtigt nok hævede sit niveau i forhold til den forrige sæson, men det ændrer ikke på, at han, i øvrigt sammen med resten af forsvaret også lavede bunker af basale opdæknings, placerings og pasningsfejl, der kostede mål, som der efter min mening ikke kan kompenseres for ved at han altid giver sig 100%. Tror såmænd det er en total falliterklæring for Ruud, at der er INGEN klubber, der tilsyneladende har bidt på; det kunne måske tænkes at også de havde set at Ruud ikke har været fremragende de sidste par år?

                    Jeg kan godt li' Espen, og har som sådan ikke noget imod at få en spiller tilbage, der altid har givet sig 100% for OB og virkelig virker som én, der har nydt sin tid i Odense; men ret beset så er stadig bekymret for om han i det hele taget kan forstærke holdet. Når man tænker på den "kaskade" af fejl, han faktisk lavede de sidste par år, og som fik flere folk, også herinde til at ønske sig en ny højre back.

                    Men nuvel, kvalitet afhænger af øjnene, der ser det. Jeg kan bare ikke se, at Espen skulle have været "fremragende" i sidste sæson.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Han er en bedre højre back end nogle af dem vi har nu men hvor er det dog kortsigtet og det bliver da akavet i truppen.... Han er en af de gamle der mistede niveauet og får han nu samme placering i hierarkiet som før eller.. Hvad sker der hvis der ikke sker fremskridt...
                      Meget uenig. Han er en klassespiller og man kan se nu hvor meget han mangler. Bl.a. se hvor få indlæg vores angribere har fået.

                      Han har været i OB i 6 år og har haft en dårlig sæson, hvis alle vores spillere var så stabile så kunne det været blevet til meget....

                      Comment


                        #56
                        Jeg forstår måske ikke helt den ½ årlige kontrakt. Det løser ikke rigtig problemerne på den lange bane, specielt ikke hvis vi skal starte fra nul til vinter. Er det fordi man allerede nu har indset at ingen af spillerne i den nuværende trup Kryger, Diarra, Spelman eller Desler er den rigtige løsning og vil vente til vinter vinduet?

                        Vi kan sagtens bruge Ruud, men vi skal ikke skrive kontrakt med ham hvis hans primære formål er at holde sig i form så han kan rejse tilbage til Norge til vinter.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Jeg forstår måske ikke helt den ½ årlige kontrakt. Det løser ikke rigtig problemerne på den lange bane, specielt ikke hvis vi skal starte fra nul til vinter. Er det fordi man allerede nu har indset at ingen af spillerne i den nuværende trup Kryger, Diarra, Spelman eller Desler er den rigtige løsning og vil vente til vinter vinduet?

                          Vi kan sagtens bruge Ruud, men vi skal ikke skrive kontrakt med ham hvis hans primære formål er at holde sig i form så han kan rejse tilbage til Norge til vinter.
                          Det skal vel ses i lyset af at JH har fejlet Big time med at finde en hb , hvor det endte med et uforståeligt køb af Kryger som så har vist sig lige så ringe som forventet . Samtidig har Ruud ikke fundet en spændende klub og derfor kan tiltræde i OB efteråret ud og derigennem vise sig frem . Ruud får så en ny chance som transferfri til vinter og OB lukker hullet til vinduet åbner igen
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Gjorde Desler det egentlig ikke ok i går? Nej han er ikke en top HB/HWB men han faldt da ikke igennem og øvelse gør mester ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Dessler er ikke back, hans talent skal ganske enkelt ikke spildes dernede.

                              En signing af Ruud ville være super. Han er langt bedre end Kryger, Diarra, Spelmann. Så hent ham gerne. Fik i set hvor vigtig han var i sidste sæson? Manden ville være en klasse signing.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Dessler er ikke back, hans talent skal ganske enkelt ikke spildes dernede.

                                En signing af Ruud ville være super. Han er langt bedre end Kryger, Diarra, Spelmann. Så hent ham gerne. Fik i set hvor vigtig han var i sidste sæson? Manden ville være en klasse signing.
                                Helt enig!!

                                Comment

                                Working...
                                X