Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Hobro 3-0, 19/7-2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Nu skal man jo nok passe på med at drage en masse konklusioner ud fra en kamp, men baseret på dagens kamp:

    Falkesgaard: lad os håbe, at det var premierenerver og så lad os komme hurtigt videre.

    Firbackkæden løste de defensive pligter uden de store problemer i dag. Man må så også sige, at det hold Hobro stiller i dag, nok er den mest tandløse offensiv, vi kommer til at møde i superligaen, og derfor skulle det også gerne være en overkommelig opgave.
    De to backer kom fint med fremad, men mangler måske lidt teknisk overskud. Det bliver udstillet lidt, da vi ikke har nogen at slå indlæg efter (før zohore kommer ind), og derfor skal kombinere meget. Men alt i alt en positiv indsats af vores forsvarspillere.

    Det blev ikke i dag, at Ari overbeviste om, at han er en god løsning på den centrale midt. Han er simpelthen ikke sikker nok på bolden og smider for mange, også lette, bolde væk - det kan blive fatalt mod bedre hold.
    Mo så lidt tung ud i nogle situationer, men fik vel en hæderlig nok debut. Han løb mest af alle og tilbød sig meget. Det skal forhåbentligt nok blive meget godt med lidt flere kampe under vesten.

    Alle vores offensive kort viste sig fint frem i dag. EL ser ud til at være i en lidt bedre forfatning. Greve, Desler og festersen også med fine indsatser, og alligevel bliver de alle overshined af vores guldfugl. Zohore fik også vist nogle af sine kvaliteter, da han kom ind.
    Alt i alt en dejlig start på sæsonen - måske på en lidt billig baggrund, men arbejdet skal stadig gøres ordentligt, og det blev det i dag.
    Enig. Det var også den kamp jeg så.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Meget meget uenig i Emil. Han løber lidt tør for kræfter men kæmper stadig. Han var rigtig god idag
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Det var en virkelig god kamp. Cf var sikker. El Makrini har arbejdet meget, var aktiv, vil have bolden og spille, han bruger nok lidt tid at spille sig ind med de andre men han bliver en stor forstærkning.
        Jeg er positiv overrasket om Kirkeskov, han spillede en souveræn vb, bedre imo end Ari i fortiden. Og Lund hafte også en god debut.
        Fester er en stor gevinst for os.
        Det bliver et godt år.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Det var en virkelig god kamp. Cf var sikker. El Makrini har arbejdet meget, var aktiv, vil have bolden og spille, han bruger nok lidt tid at spille sig ind med de andre men han bliver en stor forstærkning.
          Jeg er positiv overrasket om Kirkeskov, han spillede en souveræn vb, bedre imo end Ari i fortiden. Og Lund hafte også en god debut.
          Fester er en stor gevinst for os.
          Det bliver et godt år.
          Helt enig.
          lidt supplerende kommentarer herfra:
          Falkesgaard havde to smuttere som kunne have kostet dyrt. Men ellers rejste hans sig flot og havde ellers godt styr på det med sikre indgreb og gode hurtige og præcise igangsætninger. Ari havde et par dumme boldtab min spillede sig også op, men han skal også lige lære bl.a. El Makrini bedre at kende.
          Det vigtigste er dog at vi i Kent Nielsen har en træner som ved hvad han vil og forstår at viderebringe det til spillerne.

          Comment


            #35
            Jeg synes, at OB spillede en flot kamp i dag. Jeg vil våve den påstand, at offensiven er en af superligaens bedste! Falk, Emil Larsen, Festersen, Desler/Zohore - det kan blive rigtig giftigt. Der var en anden stemning omkring holdet og tilskuerne i dag. Backerne stod meget højere og der var mere aggressivitet. Fortsæt den gode stime med vilje og glæde - så bliver det en god sæson. Der mangler dog en midtbanespiller, da Skulason har bestemt sig for at generobre sidste års titel for flest fejlafleveringer i superligaen.

            Comment


              #36
              En herlig dag på stadion, hvor min søn endda kastede mønten i lodtrækningen

              Jeg er overrasket over, hvor publikumsvenligt og flot fodbold, vi evnede at spille. Det var medrivende angrebsfodbold - til tider med flotte kombinationer. Alle mand kæmpede 100% for sagen. Bravo Kent!

              Den spiller, som har forbedret sig mest under Kent er imo Kirkeskov. Det er herligt at se vores hb og vb gå så langt op og være så offensive. Jeg synes Kirkeskov var med i meget og tit kom fint til indlæg og var endda tæt på at score. Fin indsats!

              Makrinis indsats var plaget af en del fejlafleveringer især i starten, men det gik bedre, som kampen skred frem. Han havde et stort løbepensum, men jeg manglede lidt de flotte sideskift, han kan lave til træning. Jeg er sikker på, han bliver en stor gevinst for os!

              Ærgerligt at Falkesgaard skulle lave de to bommerter. Det må være lidt nervøsitet. Heldigvis så jeg også, han greb bolden sikkert (og det skud var der ingen, der kunne have holdt) og havde gode udkast. Der er krummer i den knægt.

              Oliver gjorde det også rigtig godt og var ligeså offensiv som Kirkeskov. Det er virkelig cremen af fcv, vi har fået der.

              Festersen var en fornøjelse. Hårdtarbejdende, farlig, offensiv og tit lige ved og næsten i kombinationerne med især Falk. Debut til UG.

              Falk - taler for sig selv. Prisen fik et ordenlig hak opad i dag!

              Vores centrale forsvar gjorde, hvad de skulle, selvom de ikke er meget for at deltage i spillet. Men hellere sparke væk end tage chancer imo.

              Jeg er ikke meget for Skulason på midten - men nu vil jeg egentlig hellere se Kirkeskov derude. Har lidt for mange adresseløse afleveringer. Men godt kæmpet. Det sjove i dag var, at Ari havde fået til opgave at dække Mads Justesen op ved standardsituationer - der er vel en halv meter i forskel? Jeg tror meningen var, at Ari i smug så kunne begå frispark mod ham. Han hægtede sig nærmest fast på ham, mens resten af forsvaret skyggede for ham, så dommeren ikke så noget

              Emil Larsen - det var svært ikke at blive rørt over klapsalverne, da han blev skiftet ud - det var i sandhed en ny begyndelse. Lad os håbe, det varer ved! Rigtig god kamp af Emil, han nærmer sig fordums styrke. Han var godt nok sur over at blive skiftet ud..

              Greve gjorde det super og vores spil blev ikke dårligere, da kom ind for Desler. Mand hvor er det bare ærgerligt, han blev skadet.

              Zohore - jeg lagde mærke til, at han på et tidspunkt fik en 'kold skulder' - han rokkede sig ikke ud af stedet synes godt man kan se forlydenderne om, at han skulle være fit for fight. Glæder mig til at se mere til ham.

              Alt i alt en dejlig dag
              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Jeg synes, at OB spillede en flot kamp i dag. Jeg vil våve den påstand, at offensiven er en af superligaens bedste! Falk, Emil Larsen, Festersen, Desler/Zohore - det kan blive rigtig giftigt. Der var en anden stemning omkring holdet og tilskuerne i dag. Backerne stod meget højere og der var mere aggressivitet. Fortsæt den gode stime med vilje og glæde - så bliver det en god sæson. Der mangler dog en midtbanespiller, da Skulason har bestemt sig for at generobre sidste års titel for flest fejlafleveringer i superligaen.


                Comment


                  #38
                  Halvt off topic, men hvor havde jeg dog kaldt Brøndbys nederlag på 200 kilometers afstand efter deres snak om at de kæmper med om mesterskabet, at de er meget stærkere end før og bla bla bla.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    BIF taber til AGF. Kan denne dag blive bedre??
                    En konge dag :-)

                    Stribet sejr , og BIF nederlag spillet på odds , penge i lommen ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      En konge dag :-)

                      Stribet sejr , og BIF nederlag spillet på odds , penge i lommen ..
                      Sætte penge igen mod BIF i næste uge - og du kan fordoble.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Sætte penge igen mod BIF i næste uge - og du kan fordoble.
                        Og hvis jeg spiller på BIF og taber penge vinder jeg alligevel ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          I øvrigt var det fedt at se at Kent og Bredahl ikke tog alle spillere med ned for at forsvare på hjørne, som vores sidste par trænere har haft for vane. Flere gange var det lige ved at blive farligt at have 1,5 hurtig mand til at stå oppe ved midterlinjen (og helt ærligt, hvem er det Emil skulle vinde en hovedstødsduel mod i feltet alligevel?)

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Og hvis jeg spiller på BIF og taber penge vinder jeg alligevel ;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              KL EL og OL på ugens hold i Tipsbladet.

                              Comment


                                #45
                                Jeg vil faktisk mene, at Falk var bedre end Sisto, men de kunne vel ikke fylde hele holdet med OB'ere

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-1-spillerunde
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X