Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Benjamin Kirsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Et sted mellem Lindegaard, og en keeper fra 2./3.bundesligaen er der formentlig også plads til en gylden middelvej... Specielt når nu Jesper Hansen var en helt reel ulighed, som blot blev fravalgt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Envi Se indlæg
      Giv nu manden en reel chance inden I helt bortdømmer ham ! Tror godt Lindegaard-ambitionsniveauet / drømme kan pakkes væk og realismen indfinde sig igen ;-)
      Der må være noget realistisk et sted mellem 3. Bundesliga og "Lindegaard-ambitionsniveauet"!?!
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        #18
        Jeg sidder inde ved træningen.
        Han har haft en del gode redninger og virker ikke usikker på fødderne.

        Falkesgaard har i øvrigt også set godt ud, når jeg har kigget på målmandstræningen.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
          Et sted mellem Lindegaard, og en keeper fra 2./3.bundesligaen er der formentlig også plads til en gylden middelvej... Specielt når nu Jesper Hansen var en helt reel ulighed, som blot blev fravalgt.
          Hvordan har JH været en reel (m)ulighed ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Så vidt jeg har hørt fik OB ham tilbudt, til omkring 2 mill., men ville kun leje. Evian har brug for kapitalen og vil derfor ikke leje ud hvis de kan slippe.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
              Så vidt jeg har hørt fik OB ham tilbudt, til omkring 2 mill., men ville kun leje. Evian har brug for kapitalen og vil derfor ikke leje ud hvis de kan slippe.
              Okay , har jeg ikke hørt før .
              Måske signon fee og høj løn var grunden til man sagde nej , melder historien noget om det ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Som jeg har fået fortalt det, handler det primært om at OB kun vil leje JH, men altså... Who knows..

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af christianpw Se indlæg
                  Jeg sidder inde ved træningen.
                  Han har haft en del gode redninger og virker ikke usikker på fødderne.

                  Falkesgaard har i øvrigt også set godt ud, når jeg har kigget på målmandstræningen.
                  Hvis du på et senere tidspunkt har tid til at skrive lidt om, hvad du ellers observerer til træningen, så ville det være super fedt :)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Som jeg har fået fortalt det, handler det primært om at OB kun vil leje JH, men altså... Who knows..
                    Det fatter jeg så ikke. Jeg syntes han er en rigtig god målmand og vil bringe noget ro på posten..
                    Der virker 2 mill som en god handel.. Vi kender hans niveau her i DK. Og det er vel ikke blevet dårligere i Frankrig..
                    En tysk lottokupon virker ikke som en tryg handel når vores forsvar er helt nyt og umiddelbart ikke har topklasse

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                      Der må være noget realistisk et sted mellem 3. Bundesliga og "Lindegaard-ambitionsniveauet"!?!
                      helt enig....og selvfølgelig skal han have en chance - men alene det han hedder Kirsten siger mig det ikke kommer til at fungere

                      Comment


                        #26
                        Kunne denne Kirsten ikke tænkes at blive brugt som et led i forhandlingerne med Evian (eller andre klubber), for at vise at vi bare kigger andre veje så længe prisen ikke er den rigtige?

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                          Kunne denne Kirsten ikke tænkes at blive brugt som et led i forhandlingerne med Evian (eller andre klubber), for at vise at vi bare kigger andre veje så længe prisen ikke er den rigtige?
                          det tænkte jeg også...det er i hvert fald en fremgangsmåde der er brugt før jeg tillader mig også at være lidt forbeholden med udsigten til en 28 årig tysker fra 2. bundesliga.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                            Kunne denne Kirsten ikke tænkes at blive brugt som et led i forhandlingerne med Evian (eller andre klubber), for at vise at vi bare kigger andre veje så længe prisen ikke er den rigtige?
                            Der kan sagtens være noget spil inde over, eller agent pleasing... Lad os håbe, for hvad skal vi helt ærligt med ham her...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              De venter jo på AL blir fri af sin united kontrakt så derfor vil de kun leje.. Mit gæt!

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                                De venter jo på AL blir fri af sin united kontrakt så derfor vil de kun leje.. Mit gæt!
                                +1

                                Comment

                                Working...
                                X