Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det bliver lidt af en udfordring at følge OB via TV skærmen i denne sæson.
    I de sidste par sæsoner har Viaplay.dk streamet alle kampe. I år skal man tillige tegne abonnement på Eurosport DK, og så kan jeg ikke helt gennemskue om det også omfatter kampene på Canal 9? (Der står at det dækker 2. og 5. valgs kampene).
    Og ja jeg ved godt, at film skal ses i biografen og fodbold på stadion

OB Hobro EuroSport DK
    Brøndby OB Canal 9
    FC Midtjylland OB TV3 Sport 1
    OB AGF TV3 Sport 1
    OB Randers FC TV3 Sport 1
    AaB OB TV3 Sport 1
    OB FC København TV3+
    This is what you have been trained for, makes us proud!

Comment

Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
      I de sidste par sæsoner har Viaplay.dk streamet alle kampe. I år skal man tillige tegne abonnement på Eurosport DK, og så kan jeg ikke helt gennemskue om det også omfatter kampene på Canal 9? (Der står at det dækker 2. og 5. valgs kampene).

OB Hobro EuroSport DK
      Brøndby OB Canal 9
      OB AGF TV3 Sport 1
      AaB OB TV3 Sport 1
      OB FC København TV3+

Iflg. deres hjemmeside, så hører Eurosport Danmark og Canal9 begge til Discovery Networks Danmark. Jeg vil tro at 2. valg kommer på EuDK og 5. valg på Canal9. Jeg har hørt at man også vil kunne se kampene på deres nye on-demand-tjeneste Dplay (deres svar på SBS' NuTV og Viasats Viaplay).

http://tv.discoverynetworks.dk/

Men iflg. Dplays hjemmeside så kan jeg ikke finde skyggen af Canal9:

http://www.dplay.dk/

Det skal dog siges, at det en beta version, men når man tænker på at suppen allerede er startet, så virker det lidt non-pro ikke at have en streamingstjeneste klar.

Med andre ord, så har jeg skrevet en masse, en er stadig lige så forvirret som dig.

MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Jeg prøver lige med en opstilling, og den leg er ikke blevet nemmere i op til denne sæson. Målmand og cf giver næsten sig selv, og hb er også relativt sikker som jeg ser det, men så starter udfordringerne også. Stiller vi i 4-4-2 eller en variant i 4-1-3-2 eller 4-4-1-1. Jeg satser på 4-4-1-1

.........Falkesgård
        OL.......KL.......HJ......Kirke
        ...Desler...Makrini......EL
        ..................RF
        ..........Fester........KZ
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Falkesgaard
          OL KL HJ MK
          MD MEM Ari EL
          RF RF

Comment

Hvordan siger FS at vi starter ?

Comment

Kampdag! Tror sgu vi vinder hele lortet. 33 kampe = 99 point .... var der ikke et år vi fik 69 point og var langt fra mesterskabet?

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Falkesgaard
                OL KL HJ MK
                MD MEM Ari EL
                RF RF
                stærkt med 2*RF i front
                Last edited by manner; 19-07-2015, 08:44.
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af rené Se indlæg
                  hvordan siger fs at vi starter ?
                  mf
                  ol kl hj mk
                  rf mo as el
                  rf kz

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Kampdag! Tror sgu vi vinder hele lortet. 33 kampe = 99 point .... var der ikke et år vi fik 69 point og var langt fra mesterskabet?
                    08/09, hvor vi tabte til FCK, og de vandt med 74 point.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg

OB Hobro EuroSport DK
                      Brøndby OB Canal 9
                      OB AGF TV3 Sport 1
                      AaB OB TV3 Sport 1
                      OB FC København TV3+

Indtil dplay kommer op at køre, er det Canal 9s streaming du skal have fat i til alle kampe de sender på både Canal 9 og Eurosport. De bliver ikke sendt på Eurosport player. Jeg har spurgt dem.

Canal 9s streaming hedder nutv.dk

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Iflg. deres hjemmeside, så hører Eurosport Danmark og Canal9 begge til Discovery Networks Danmark. Jeg vil tro at 2. valg kommer på EuDK og 5. valg på Canal9. Jeg har hørt at man også vil kunne se kampene på deres nye on-demand-tjeneste Dplay (deres svar på SBS' NuTV og Viasats Viaplay).

http://tv.discoverynetworks.dk/

Men iflg. Dplays hjemmeside så kan jeg ikke finde skyggen af Canal9:

http://www.dplay.dk/

Det skal dog siges, at det en beta version, men når man tænker på at suppen allerede er startet, så virker det lidt non-pro ikke at have en streamingstjeneste klar.

Med andre ord, så har jeg skrevet en masse, en er stadig lige så forvirret som dig.

MvT
                        Det er tidligere diskuteret her på forum, og så vidt jeg har forstået kommer den endelige udgave af dplay(med bold) først om flere måneder, indtil da skal man bruge nutv.dk (SBS er også en del af Discovery), det er vigtigt at få med at man kun får adgang til bold hvis man køber månedspakken hos nutv.dk, bold er altså IKKE inkluderet i dagspakken.

Udover at det er pisse irriterende ikke at kunne se al SL bold på én tjeneste, og træls at prisen stiger, så må man sige at Discovery fremstår som lallende amatører, når fodboldfans på dagen for deres første kamp, ikke aner hvordan de kan komme til at se produktet.

Comment

Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                          Jeg tror roligt du kan regne med, at AK ikke kommer til at varme bænken. Ikke til den løn..

Overført betydning: AK er købt ind til startopstillingen.
                          På bekostning af hvem? Festersen og Zohore er for så vidt også hentet i dette vindue og Falk har vist ligget på toppen i træningskampene og Emil har ligeledes været der..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            På bekostning af hvem? Festersen og Zohore er for så vidt også hentet i dette vindue og Falk har vist ligget på toppen i træningskampene og Emil har ligeledes været der..
                            Jeg tror, at med mindre Zohore begynder at banke kasser ind noget mere regelmæssigt, så er det ham der kommer til at trække nitten.

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg tror, at med mindre Zohore begynder at banke kasser ind noget mere regelmæssigt, så er det ham der kommer til at trække nitten.
                              tænker jeg også ... Virker som om der er lang lang vej til spilletid for Lado og Mikkelsen for ikke at nævne Greve på toppen ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Zohore skal hæve sit niveau med mange % hvis han skal have den mindste chance for at komme foran AK , hvilket jeg har mere end svært ved at forestille mig han kan . Udsigten til U21 EM gjorde ikke at han sprudlede . Og allerede i 2. runde når vi møder BIF er der riciko for han atter har en arbejdsnedlæggelse , som vi så sidst vi mødte dem .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X