Lado er vidst småskadet. Ellers skulle der ikke være de store problemer. Har ikke hørt at vi skulle have nogen karantæner..
Denne opstilling vil jeg gerne se
Det bliver fandme spændende med de mange nye indkøb og nyt spilkoncept. Jeg synes vi har købt rigtig fornuftigt ud og truppen virker tændt på ideer det nye trænerteam er kommet med. Jeg tror mest på denne opstilling:
Falke
OL KL HJ MK
MD ARI MEM EL
KZ Falk
Det bliver fandme spændende med de mange nye indkøb og nyt spilkoncept. Jeg synes vi har købt rigtig fornuftigt ud og truppen virker tændt på ideer det nye trænerteam er kommet med. Jeg tror mest på denne opstilling:
Falke
OL KL HJ MK
MD ARI MEM EL
KZ Falk
Men håber mest på
Falke
OL KL HJ ari
MD Falk MEM EL
KZ RF
Ja de to træningskampe har jo tegnet et ret tydeligt billede af startopstilingen må man sige.
Falk blev sparet i dag, men mon ikke han starter inde? Så længe han er i klubben og er fit må han vel nærmest være første mand på holdkortet.
Så umiddelbart virker det som om det eneste spørgsmål der er ift. startopstillingen er om han skubber Emil eller Festersen på bænken. Selv håber jeg helt klart, at Festersen får chancen fra start.
Fire midtbanespillere der faktisk kan foretage en pasning og har et stort løbearbejde. Jeg savler.
Kan også laves i 4-3-1-2 med Falk som hængende.
Glæder mig til følgende situation: Falke med langt udkast. Falk sætter to mand og afleverer til Fester der afslutter tørt og scorer, så jeg kan få lov at råbe FALKE OG FALK FESTER
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Nogen der ved om kampen bliver vist på eurosport player? har nemlig ikke eurosport, så må jo punge ud... men fandme ikke, hvis de ikke viser OB !!
Jeg ved det ikke, men går da ud fra det.
Deres hjemmeside (TV-program) er dog ret håbløst opdateret. Lige nu står der i programmet, at de viser Tour De France når kampen spilles på søndag. Men i en nyhed på siden står der dog, at de viser den.
Deres hjemmeside (TV-program) er dog ret håbløst opdateret. Lige nu står der i programmet, at de viser Tour De France når kampen spilles på søndag. Men i en nyhed på siden står der dog, at de viser den.
Ah ok, havde ikke opfattet det rent faktisk var en ny kanal.
Efter lidt hurtig research kan jeg se, at MTG (kanalerne 3+, TV3 Sport 1 & 2) har fire af kampene - dvs. de kan streames på viaplay.dk. SMS Discovery Media har så de to sidste. Tænker de så vises på Canal9 og EuroSportDK - men de kan begge streames fra nutv.dk.
Comment