Ja, der bliver ikke nogen plan B.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen hjem Anders K.
Collapse
X
-
Sådan beskrives AK på Wiki (ingen kommentarer til mellemnavnet, men den sidste frase der om skarphed?? WTF
Anders Kvindebjerg Jacobsen er en dansk fodboldspiller, der spiller i OB. Han er angriber og har fået øgenavnet "AK47", på grund af sine initialer og sin skarphed foran målet. Wikipedia
Født: 27. oktober 1989 (27 år), Danmark
Højde: 1,81 m
Vægt: 77 kg
Nuværende hold: Odense Boldklub (#28 / Angriber)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægSådan beskrives AK på Wiki (ingen kommentarer til mellemnavnet, men den sidste frase der om skarphed?? WTF
Anders Kvindebjerg Jacobsen er en dansk fodboldspiller, der spiller i OB. Han er angriber og har fået øgenavnet "AK47", på grund af sine initialer og sin skarphed foran målet. Wikipedia
Født: 27. oktober 1989 (27 år), Danmark
Højde: 1,81 m
Vægt: 77 kg
Nuværende hold: Odense Boldklub (#28 / Angriber)
Nu fik han jo "AK47" som ungdomsspiller, så vidt jeg kan huske, og da var han super giftigt :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægHold nu helt fast hvor kunne en type som f.eks. Fall godt bruges.
Især når vi møder hold som SønderjyskE og andre af den type hold.
Vi har jo intet farligt i angrebet altså af de rendyrkede angribere.
Og AK kommer nok ikke til at skifte til nogen anden klub med den GIGA løn han får, så vi sidder på AK, RF og snart NH der alle 3 er samme type.
Det er pinligt dårligt lavet af træner og sportsdirektør.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægHold nu helt fast hvor kunne en type som f.eks. Fall godt bruges.
Især når vi møder hold som SønderjyskE og andre af den type hold.
Vi har jo intet farligt i angrebet altså af de rendyrkede angribere.
Og AK kommer nok ikke til at skifte til nogen anden klub med den GIGA løn han får, så vi sidder på AK, RF og snart NH der alle 3 er samme type.
Det er pinligt dårligt lavet af træner og sportsdirektør.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægMener faktisk Fall er fri på markedet. Men Olay han er nok mega rusten :p
Rusten er vel stadigvæk bedre end skadet?
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægPjat ... JH roste jo netop sig selv i søndagens kampprogram for ikke at have handlet i vintervinduet .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægNej og det er det der er problemet.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDer er jo intet behov for en plan B , de 12 kampe mod de kompakte hold har vi jo spillet godt , domineret og haft bolden mest . At vi i de 12 kampe ikke har vundet en eneste er kun et udtryk for hvor uheldige vi har været .. det er forbandet ...
Det er helt min fejl, jeg ser jo ikke det store overordnede billede :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægNu fik han jo "AK47" som ungdomsspiller, så vidt jeg kan huske, og da var han super giftigt :)
Comment
-
Jeg fik satme ondt i ryggen da vi fik vores børn 😉Last edited by Københavnstinker; 25-03-2017, 15:07.
Comment
-
AK mener, der er nogle ting, vi kan tage med hjem fra træningskampene i Spanien, og så er det kun en sejr, der tæller på søndag.
http://obstruktion.dk/ak-vi-skal-vinde-helsingoer/
Comment
Comment