Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    "meget begejstret" ved jeg ikke om jeg er - forsigtig optimist tror jeg er mere passende i mit tilfælde, syntes det ser lovende ud - men de sidste par år eller 4 har skuffet mig fælt så mange gange - så vil gerne se det fungere før jeg rigtig tør tro det.
    Både RF og AK har vist deres værd i superligaen. AK også i europa.. Det gør det lidt mere sikkert end lidt mere ukendte og 1. Div spillere..
    Så lange kontrakter er vel på sin plads. Med den risiko det indebærer når de vel får 100.000-120.000 pr måned

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Både RF og AK har vist deres værd i superligaen. AK også i europa.. Det gør det lidt mere sikkert end lidt mere ukendte og 1. Div spillere..
      Så lange kontrakter er vel på sin plads. Med den risiko det indebærer når de vel får 100.000-120.000 pr måned
      og det er jeg sådan set heller ikke uenig i.......men på trods af jeg har større tro på tingene op til denne sæson end jeg har haft længe - så sidder skepsisen dybt i mig - og holdet skal overbevise mig for alvor om at bedre tider er på vej.

      Og der blev da lagt godt fra land - men vil se det over en længere periode før jeg for alvor tør tro på det....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Anders K. Jacobsen har fået at vide, at han står bagest i køen i AaB. Han var helt klar til kamp i aftes, men var end ikke i nordjydernes trup.

        http://www.bold.dk/nyt/anders-k-jeg-staar-bagest-i-koeen-i-aab
        Kom til at tænke på om OB har gjort noget lignende med en spiller? Eller har vi aldrig bragt os i den situation? Kan simpelthen ikke huske vi har syltet en spiller på samme måde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Kom til at tænke på om OB har gjort noget lignende med en spiller? Eller har vi aldrig bragt os i den situation? Kan simpelthen ikke huske vi har syltet en spiller på samme måde.
          kommer vel også an på om klubben kan "tillade" sig det i jagten på point - pt er AABs angreb jo ok besat - og så giver det vel god mening for bla. træneren at bruge de spillere som også er i klubben efter nytår.
          Men slår angriberne ikke til over en bred kam - og pointene udebliver - mon så ikke man begynder at tænke kortsigtet igen og bringer AKJ

          Comment


            Jeg kan slet ikke huske en spiller der har skrevet med en anden klub, et halvt år før kontraktudløb i OB.
            Ps. Var det et "svar" til mit spørgsmål mhba?

            Comment


              Nu tænker jeg lige bare. AK er vel steget 60.000-70.000 kr i løn når han skifter til OB.
              Kunne AK ikke acceptere at "beholde" sin Aab løn de første 5 måneder(1.August-1.Jan) så OB sparer 300.000-350.000 i forholdet til det han skulle have de første 5 måneder. De penge plus lidt ekstra fra OB's side evt 150.000kr burde vel være nok til at købe ham fri..
              På den måde vinder alle vel?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nu tænker jeg lige bare. AK er vel steget 60.000-70.000 kr i løn når han skifter til OB.
                Kunne AK ikke acceptere at "beholde" sin Aab løn de første 5 måneder(1.August-1.Jan) så OB sparer 300.000-350.000 i forholdet til det han skulle have de første 5 måneder. De penge plus lidt ekstra fra OB's side evt 150.000kr burde vel være nok til at købe ham fri..
                På den måde vinder alle vel?
                Hvor har du de tal fra? Det lyder, da helt vanvittigt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Hvor har du de tal fra? Det lyder, da helt vanvittigt
                  Komsi estimerede vist forleden at han får over 100.000/måned. Så jeg vurderer det er ca 110.000-120.00kr.. Komsi har mange gange herinde bevist at han ved lidt hist og pist. Så det tager jeg for gode varer..
                  Aab henter AK i Næsby hvor han er halvtidsprof og hans karriere var vel næsten gået i stå. Og med AaB's lønpolitik kan han vel ikke have fået mere end 40.000-60.000kr/måned.. Nok mere den lave ende
                  Ud fra disse tal præcise eller ej har jeg prøvet at finde en løsning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nu tænker jeg lige bare. AK er vel steget 60.000-70.000 kr i løn når han skifter til OB.
                    Kunne AK ikke acceptere at "beholde" sin Aab løn de første 5 måneder(1.August-1.Jan) så OB sparer 300.000-350.000 i forholdet til det han skulle have de første 5 måneder. De penge plus lidt ekstra fra OB's side evt 150.000kr burde vel være nok til at købe ham fri..
                    På den måde vinder alle vel?
                    i det tilfælde vi lejer han det første ½ år (da kontrakter åbenbart ikke må være længere end 5 år??) så bliver det vel under alle omstændigheder på hans nuværende løn niveau - altså det AAB betaler, og så stiger han først når han tiltræder sin rigtige OB kontrakt til nytår.....skulle man vel mene

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      i det tilfælde vi lejer han det første ½ år (da kontrakter åbenbart ikke må være længere end 5 år??) så bliver det vel under alle omstændigheder på hans nuværende løn niveau - altså det AAB betaler, og så stiger han først når han tiltræder sin rigtige OB kontrakt til nytår.....skulle man vel mene
                      Hvis han skifter træder kontrakten vel bare igang noget tidligere. Det er kun lige et par tal og kommaer der skal flyttes.
                      Giver vel også mest mening at en kontrakt udløber om sommeren..
                      Det er det jeg går ud fra i min kalkulation

                      Og det med de 5 år må være en dansk regel. Læste i dag at en spiller i Spanien har fået en 6 årig kontrakt..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Komsi estimerede vist forleden at han får over 100.000/måned. Så jeg vurderer det er ca 110.000-120.00kr.. Komsi har mange gange herinde bevist at han ved lidt hist og pist. Så det tager jeg for gode varer..
                        Aab henter AK i Næsby hvor han er halvtidsprof og hans karriere var vel næsten gået i stå. Og med AaB's lønpolitik kan han vel ikke have fået mere end 40.000-60.000kr/måned.. Nok mere den lave ende
                        Ud fra disse tal præcise eller ej har jeg prøvet at finde en løsning
                        AaB hentede ham i Fredericia. Karrieren i stå? Arhhh...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis han skifter træder kontrakten vel bare igang noget tidligere. Det er kun lige et par tal og kommaer der skal flyttes.
                          Giver vel også mest mening at en kontrakt udløber om sommeren..
                          Det er det jeg går ud fra i min kalkulation

                          Og det med de 5 år må være en dansk regel. Læste i dag at en spiller i Spanien har fået en 6 årig kontrakt..
                          Yeah, proof:

                          http://www.bold.dk/nyt/officielt-val...bruegge-keeper

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            AaB hentede ham i Fredericia. Karrieren i stå? Arhhh...
                            Så Fredericia da. Tror ikke han har fået mere end det jeg skrev alligevel..
                            Men det er jo bare vurderinger og estimater.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              så må det være en dansk regel..
                              Hvis den overhovedet findes

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                så må det være en dansk regel..
                                Hvis den overhovedet findes
                                Så der er ikke noget i vejen for at skrive 8-årige kontrakter med Desler, Falk, Greve, JJT, Magnus, Larsen? :O)

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X