Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp - Nottingham Forrest

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Jeg ville satme elske at se en forlængelse og så bindet på armen af ham(har dog min tvivl ift. forlængelse....)
    Som gestus eller fordi du mener han har skipper-potentiale? Jeg prøver ikke at være provo, jeg har bare aldrig selv tænkt på Falk som anføreraspirant.

MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Jeg tror at det er derfor at der har været snakket om evt at skifte anfører. Men jeg tror vi bliver meget klogere på det senere i dag. Hvis Falk bliver tror jeg at han får anfører bindet.
      Hvis det giver ham det sidste manglende brik motivation for at forlænge sin kontrakt: virkelig gerne, gerne, gerne...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Bliver den vist på tv

Comment

Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
          Bliver den vist på tv
          Nej desværre
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Det bliver SÅ spændende og se den første startopstilling!

http://www.fyens.dk/sport/Sport-Fyn-...rtikel/2745908

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Det bliver SÅ spændende og se den første startopstilling!

http://www.fyens.dk/sport/Sport-Fyn-...rtikel/2745908
              Meget. Jeg må indrømme at det har fyldt en del i mine tanker de seneste par timer

Comment

Meget. Jeg må indrømme at det har fyldt en del i mine tanker de seneste par timer
                Samme her. Den må snart dukke op

Comment

Falk er inde fra start, så mangler vi bare at kende de 10 andre...

Niels Abildtrup @Niels_Abildtrup

Og så løber OB ind mod eks Ch-league-vinder Nott Forest i Trelleborg. Vigtig test før næste søndags premiere. Falk på banen.

Comment

Abildtrup få nu lagt den startopstilling op, i stedet for at sidde og nyde kampen, kom nu i gang!!

Comment

Der bliver virkelig sparet på kommunikations/informations-staben hos OB... ingen info /optakt overhovedet.

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Der bliver virkelig sparet på kommunikations/informations-staben hos OB... ingen info /optakt overhovedet.
                        Det er ikke godt nok! OB kunne forbedre deres image og produkt så meget, hvis de bare ansatte en journalist!

De skal bare ikke ansætte Niels, fordi han er sgu for sløv...

Comment

Nu har jeg skrevet til ham, det kan da ikke passe, at der skal gå så lang tid!

Comment

Livlig start i OB-Forest. OB tættere på premiere end Forest, gir det udslag? Kent N. m Jonasson/Kasper L. i midtforsvar. 15 m: 0-0 #sportfyn

Ingen Lasse Nielsen i start 11ren?

Comment

Falkesg, Lund, Jonasson, Kasper L, Kirkeskov - Desler, El Makrini, Skulason, Emil L - Falk, Zohore

Comment

Livlig start i OB-Forest. OB tættere på premiere end Forest, gir det udslag? Kent N. m Jonasson/Kasper L. i midtforsvar. 15 m: 0-0 #sportfyn

Ingen Lasse Nielsen i start 11ren?
                                Vi får åbenbart start 11'eren i små bidder...

Den havde jeg ikke set komme, gad vide hvem der er VB? Eller resten af positionerne for den sags skyld

Comment

Working...
                                X