Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp - Nottingham Forrest

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Tænker Azer "foran" Makrini på midten ...

men posen kan virkelig blive rystet under KN ...

Kunne også være Falk. Makrini. Desler. Emil hvis sidstnævnte var klar ...
    Hvis KN bænker Desler her i opstarten hvor idealopstillingen findes er det ikke umuligt at han ryger direkte i min sorte bog..
    Og starter på 0 i det kommende KN Barometer

Comment

Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
      Emil trænede fuldt med i dag, og så både glad og fit ud.... han virkede for mig til at være i spillehumør :)
      Hvis han er klar vil jeg gerne se

MF
      OL LN KL JBL
      MEM
      MD RF EL
      KZ RF

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis KN bænker Desler her i opstarten hvor idealopstillingen findes er det ikke umuligt at han ryger direkte i min sorte bog..Og starter på 0 i det kommende KN Barometer
        Ahmen come on. Det er en fucking træningskamp. Jesus Christ; der kan jo opstå lynch-stemning på det her forum hurtigere, end hvis man råbte "black man rapes white woman" i Sydstaterne for 100 år siden.

Comment

Vi er et par stykker der tager turen til Trelleborg. Jeg skal nok prøve at se, om jeg kan få fældet et par tanker ned, når vi rammer Odense igen. Hvis øllene ikke har fået gjort kål på mig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
            Vi er et par stykker der tager turen til Trelleborg. Jeg skal nok prøve at se, om jeg kan få fældet et par tanker ned, når vi rammer Odense igen. Hvis øllene ikke har fået gjort kål på mig.
            Det lyder fedt. Hvordan kommer i frem og tilbage?

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Ahmen come on. Det er en fucking træningskamp. Jesus Christ; der kan jo opstå lynch-stemning på det her forum hurtigere, end hvis man råbte "black man rapes white woman" i Sydstaterne for 100 år siden.

Comment

Hvis han er klar vil jeg gerne se

MF
                OL LN KL JBL
                MEM
                MD RF EL
                KZ RF
                Nåh ja nu har vi pludselig 2 Rasmus F. på holdet :-)
                Vildt nok hvis Kent lige starter med at satse på JBL på venstre back. Det er en spændende men også meget offensiv midtbane med både Falk. Emil og Desler med både Fester og Zohore i front. Tænker at Makrini kommer på overarbejde på den defensive midtbane med så mange offensive spillere foran sig.....men angreb er jo nogle gange det bedste forsvar ;-)

Iøvrigt spændende, hvem vi henter hvis/når Falk bliver solgt.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Nåh ja nu har vi pludselig 2 Rasmus F. på holdet :-)
                  Vildt nok hvis Kent lige starter med at satse på JBL på venstre back. Det er en spændende men også meget offensiv midtbane med både Falk. Emil og Desler med både Fester og Zohore i front. Tænker at Makrini kommer på overarbejde på den defensive midtbane med så mange offensive spillere foran sig.....men angreb er jo nogle gange det bedste forsvar ;-)

Iøvrigt spændende, hvem vi henter hvis/når Falk bliver solgt.
                  Enig. Synes det virker liiidt offensivt. Selv hvis Falk bliver i klubben tror jeg ikke han bliver rykket fast ned i maskinrummet på midtbanen.

Som jeg ser det er det i højere grad noget man evt. kan gå over til i kampene hvis man er bagud og virkelig vil forsøge at lægge et pres på modstanderne.

Comment

Jeg er godt nok også meget spændt på startopstillingen i de her træningskampe. Der er ret mange pladser der er tvivl om.

Mit bud på en start11'er i dag:

Falkesgaard
                    Lund - KL - LN - Ari?
                    Desler - Azer - Makrini - Falk/Emil
                    KZ - Festersen

Comment

Hvis KN bænker Desler her i opstarten hvor idealopstillingen findes er det ikke umuligt at han ryger direkte i min sorte bog..
                      Og starter på 0 i det kommende KN Barometer
                      Enig Dessler er også blivet min ynglings spiller

Comment

Tror sku Church ( Kirkeskov) snupper venstre back

Comment

Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                          Tror sku Church ( Kirkeskov) snupper venstre back
                          Jep det tror jeg også. Kirkeskov og JBL er mere KN backs

Så jeg tror på denne opstilling senere i dag

MF
                          OL KL LN MK
                          MD RF EM EL
                          KZ RF

Måske Desler og Falk bytter plads. Desler på central midt vil blive en kæmpe motor for os, men Falk kan i den grad sætte chancerne op hvis han ligger centralt.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Jep det tror jeg også. Kirkeskov og JBL er mere KN backs

Så jeg tror på denne opstilling senere i dag

MF
                            OL KL LN MK
                            MD RF EM EL
                            KZ RF

Måske Desler og Falk bytter plads. Desler på central midt vil blive en kæmpe motor for os, men Falk kan i den grad sætte chancerne op hvis han ligger centralt.
                            Så jeg er også meget spændt hvem bliver anfører. Hvis Ari er ikke mere første valg er det klar at vi får en ny anfører. Håber på Lasse Nielsen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Så jeg er også meget spændt hvem bliver anfører. Hvis Ari er ikke mere første valg er det klar at vi får en ny anfører. Håber på Lasse Nielsen.
                              Jeg tror at det er derfor at der har været snakket om evt at skifte anfører. Men jeg tror vi bliver meget klogere på det senere i dag. Hvis Falk bliver tror jeg at han får anfører bindet.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Jeg tror at det er derfor at der har været snakket om evt at skifte anfører. Men jeg tror vi bliver meget klogere på det senere i dag. Hvis Falk bliver tror jeg at han får anfører bindet.
                                Jeg ville satme elske at se en forlængelse og så bindet på armen af ham(har dog min tvivl ift. forlængelse....)
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Working...
                                X