Kunne også være Falk. Makrini. Desler. Emil hvis sidstnævnte var klar ...
Hvis KN bænker Desler her i opstarten hvor idealopstillingen findes er det ikke umuligt at han ryger direkte i min sorte bog..
Og starter på 0 i det kommende KN Barometer
Hvis KN bænker Desler her i opstarten hvor idealopstillingen findes er det ikke umuligt at han ryger direkte i min sorte bog..Og starter på 0 i det kommende KN Barometer
Ahmen come on. Det er en fucking træningskamp. Jesus Christ; der kan jo opstå lynch-stemning på det her forum hurtigere, end hvis man råbte "black man rapes white woman" i Sydstaterne for 100 år siden.
Vi er et par stykker der tager turen til Trelleborg. Jeg skal nok prøve at se, om jeg kan få fældet et par tanker ned, når vi rammer Odense igen. Hvis øllene ikke har fået gjort kål på mig.
Vi er et par stykker der tager turen til Trelleborg. Jeg skal nok prøve at se, om jeg kan få fældet et par tanker ned, når vi rammer Odense igen. Hvis øllene ikke har fået gjort kål på mig.
Ahmen come on. Det er en fucking træningskamp. Jesus Christ; der kan jo opstå lynch-stemning på det her forum hurtigere, end hvis man råbte "black man rapes white woman" i Sydstaterne for 100 år siden.
Nåh ja nu har vi pludselig 2 Rasmus F. på holdet :-)
Vildt nok hvis Kent lige starter med at satse på JBL på venstre back. Det er en spændende men også meget offensiv midtbane med både Falk. Emil og Desler med både Fester og Zohore i front. Tænker at Makrini kommer på overarbejde på den defensive midtbane med så mange offensive spillere foran sig.....men angreb er jo nogle gange det bedste forsvar ;-)
Iøvrigt spændende, hvem vi henter hvis/når Falk bliver solgt.
Nåh ja nu har vi pludselig 2 Rasmus F. på holdet :-)
Vildt nok hvis Kent lige starter med at satse på JBL på venstre back. Det er en spændende men også meget offensiv midtbane med både Falk. Emil og Desler med både Fester og Zohore i front. Tænker at Makrini kommer på overarbejde på den defensive midtbane med så mange offensive spillere foran sig.....men angreb er jo nogle gange det bedste forsvar ;-)
Iøvrigt spændende, hvem vi henter hvis/når Falk bliver solgt.
Enig. Synes det virker liiidt offensivt. Selv hvis Falk bliver i klubben tror jeg ikke han bliver rykket fast ned i maskinrummet på midtbanen.
Som jeg ser det er det i højere grad noget man evt. kan gå over til i kampene hvis man er bagud og virkelig vil forsøge at lægge et pres på modstanderne.
Hvis KN bænker Desler her i opstarten hvor idealopstillingen findes er det ikke umuligt at han ryger direkte i min sorte bog..
Og starter på 0 i det kommende KN Barometer
Jep det tror jeg også. Kirkeskov og JBL er mere KN backs
Så jeg tror på denne opstilling senere i dag
MF
OL KL LN MK
MD RF EM EL
KZ RF
Måske Desler og Falk bytter plads. Desler på central midt vil blive en kæmpe motor for os, men Falk kan i den grad sætte chancerne op hvis han ligger centralt.
Jep det tror jeg også. Kirkeskov og JBL er mere KN backs
Så jeg tror på denne opstilling senere i dag
MF
OL KL LN MK
MD RF EM EL
KZ RF
Måske Desler og Falk bytter plads. Desler på central midt vil blive en kæmpe motor for os, men Falk kan i den grad sætte chancerne op hvis han ligger centralt.
Så jeg er også meget spændt hvem bliver anfører. Hvis Ari er ikke mere første valg er det klar at vi får en ny anfører. Håber på Lasse Nielsen.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Så jeg er også meget spændt hvem bliver anfører. Hvis Ari er ikke mere første valg er det klar at vi får en ny anfører. Håber på Lasse Nielsen.
Jeg tror at det er derfor at der har været snakket om evt at skifte anfører. Men jeg tror vi bliver meget klogere på det senere i dag. Hvis Falk bliver tror jeg at han får anfører bindet.
Jeg tror at det er derfor at der har været snakket om evt at skifte anfører. Men jeg tror vi bliver meget klogere på det senere i dag. Hvis Falk bliver tror jeg at han får anfører bindet.
Jeg ville satme elske at se en forlængelse og så bindet på armen af ham(har dog min tvivl ift. forlængelse....)
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment