Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp - Nottingham Forrest

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Træningskamp - Nottingham Forrest

http://www.bold.dk/nyt/kent-nielsen-...vores-struktur
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Nogen bud på en start 11???
    går ud fra at vi stiller stærkeste fra start

Comment

Hvad med det:
      MF
      OL LN KL AS
      MD MEM JJT Falk
      KZ Fester
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Hvad med det:
        MF
        OL LN KL AS
        MD MEM JJT Falk
        KZ Fester
        lyder MEM og JJT sammen ikke lige defensivt nok?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed, hvilken type El Makrini er, men JJT har da masser af kvaliteter i spillet fremad banen, og med to angribere og Falk, som jo ikke ligefrem er en spiller der operere langt nede i banen, synes jeg nu at balancen er fin i den opstilling.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed, hvilken type El Makrini er, men JJT har da masser af kvaliteter i spillet fremad banen, og med to angribere og Falk, som jo ikke ligefrem er en spiller der operere langt nede i banen, synes jeg nu at balancen er fin i den opstilling.
            Troede bare at begge spillere var mere defensivt indstillet. 6'ere vel og mærke...
            Men vi får at se vel. Greve kunne også få pladsen foran MEM

Comment

Troede bare at begge spillere var mere defensivt indstillet. 6'ere vel og mærke...
              Men vi får at se vel. Greve kunne også få pladsen foran MEM
              Nah, Iniesta skal jo have sin Busquets bag sig. JJT skal have sin MEM bag sig. Jeg køber den :-)

MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Der er ikke meget 6'er over JJT efter min mening, udover at han er rolig og ganske sikker på bolden. Hans forcer ligger klart i det fremadrettede spil imo. Måske lidt Zimling-agtig faktisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Nah, Iniesta skal jo have sin Busquets bag sig. JJT skal have sin MEM bag sig. Jeg køber den :-)

MvT
                  Fair nok
                  Jeg tror bare på at Greve er længere fremme i køen pt.
                  Jeg er kæmpe JJT fan og har været fortaler for ham fra day1.. Hans tid skal nok komme når han lige kommer igang med sin professionelle karriere

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Der er ikke meget 6'er over JJT efter min mening, udover at han er rolig og ganske sikker på bolden. Hans forcer ligger klart i det fremadrettede spil imo. Måske lidt Zimling-agtig faktisk.
                    Nu er det jo ikke mange kampe vi har set ham i superligaen men kan da godt erindre at han var god fremad også..
                    Bliver spændende at se

Comment

Mon man kunne være så heldig, at kampen blev streamet et eller andet sted?
                      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Næppe, bliver spillet på svensk grund, så nok ikke mange der har interesse i det. Men råb da endelig op, hvis nogle finder noget.

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                          Mon man kunne være så heldig, at kampen blev streamet et eller andet sted?
                          Vi må nok nøjes med OBs Twitter bruger, som i øvrigt plejer at være ganske gode til at holde os løbende opdateret omkring træningskampene
                          Lykken er at se Brøndby fejle.

Comment

Tænker Azer "foran" Makrini på midten ...

men posen kan virkelig blive rystet under KN ...

Kunne også være Falk. Makrini. Desler. Emil hvis sidstnævnte var klar ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                              Vi må nok nøjes med OBs Twitter bruger, som i øvrigt plejer at være ganske gode til at holde os løbende opdateret omkring træningskampene
                              Emil trænede fuldt med i dag, og så både glad og fit ud.... han virkede for mig til at være i spillehumør :)

Comment

Working...
                              X