Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp - Nottingham Forrest
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæglyder MEM og JJT sammen ikke lige defensivt nok?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg skal ikke kunne sige med sikkerhed, hvilken type El Makrini er, men JJT har da masser af kvaliteter i spillet fremad banen, og med to angribere og Falk, som jo ikke ligefrem er en spiller der operere langt nede i banen, synes jeg nu at balancen er fin i den opstilling.
Men vi får at se vel. Greve kunne også få pladsen foran MEM
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTroede bare at begge spillere var mere defensivt indstillet. 6'ere vel og mærke...
Men vi får at se vel. Greve kunne også få pladsen foran MEM
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægNah, Iniesta skal jo have sin Busquets bag sig. JJT skal have sin MEM bag sig. Jeg køber den :-)
MvT
Jeg tror bare på at Greve er længere fremme i køen pt.
Jeg er kæmpe JJT fan og har været fortaler for ham fra day1.. Hans tid skal nok komme når han lige kommer igang med sin professionelle karriere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDer er ikke meget 6'er over JJT efter min mening, udover at han er rolig og ganske sikker på bolden. Hans forcer ligger klart i det fremadrettede spil imo. Måske lidt Zimling-agtig faktisk.
Bliver spændende at se
Comment
-
Mon man kunne være så heldig, at kampen blev streamet et eller andet sted?Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæglyder MEM og JJT sammen ikke lige defensivt nok?
men posen kan virkelig blive rystet under KN ...
Kunne også være Falk. Makrini. Desler. Emil hvis sidstnævnte var klar ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægVi må nok nøjes med OBs Twitter bruger, som i øvrigt plejer at være ganske gode til at holde os løbende opdateret omkring træningskampene
Comment
Comment